مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حالا به هر دلیلی...

کلافه، حیرون و پریشونم ... حالا به هر دلیلی!


+ و باز محبت های شما که بی جواب موند. چقدر دیدن کامنت هاتون دلمو گرم میکنه.

+ وقتی Real میبازه نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت...حالا به هر دلیلی! 

+ شماهایی که دوست پسر/همسر دارین، خیلی صبورین میدونم. خیلی ماهین، خیلی خوبین! بهتون افتخار می کنم.

+ 24 سالگی دیگه سن این کارا نیست، چقدر تنهایی دلچسب تر میشه هر بار که کسی نزدیکم میشه. خبری هم نبود حالا ولی انگار ممکن بود گول بخورم !!! آه از ته دل

+ یکی از عقده هام اینه که یه بار در راه رضای خدا یه آقایی که خیلی هم خوشتیپه!!! عاشقم شه. آدم باهوش درس خونده تو دانشگاهای خیلی خوب نمیخوام:| با شخصیت باشه خیلی هم خوش تیپ باشه! حالا خیلی هم نه ولی یه کمی خوش پوش باشه!صرفا جهت عقده گشایی... من هیچ وقت به یاد ندارم آقای خوش تیپی دوستم داشته باشه:| برام مهم شده این داستان... 

+ بچه هم نیستم خیلی هم بزرگم! چیزی به 25 سالگیم نمونده:(

+ دوست داشتید برای عاقل شدنم دعا کنید، امیدی بهم نیست.




نظرات 19 + ارسال نظر
فروردینی 1394/08/19 ساعت 05:28

حرفهات واقعیته!

اینکه میگین حقیقته آروم میشم یه کم

الهی، به همشهریِ ما یه آقایِ خوشتیپ جهت عقده گشایی عطا بفرما

عطا نکنه حالا همین که خوشش بیاد کافیه:دی
همشهری ؟! به به حسابی
چقدر خوش اومدین به اینجا

صداقتت قابل تحسینه مگی جون...
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی خانمی


باعث خجالته ... ولی ممنونم که تحسینم کردین سهیلا بانو

سلام
به هز دلیلی اگر کاری از دستم بر میاد بگو لطفا.
نبینیم پریشونی و حیرانی شما رو

باران 1394/08/18 ساعت 14:10

مگی داداش کوچک من هم خوش تیپه هم خوشگله :دیییی
تازه اشم مهندس هم هست :))))))
خدمت برسیم رشت ؟؛ )))
ولی به یه شرط دیگه به بابا لنگ دراز فکر نکنی !! خخخخخخخ

+ولی حتم دارم بابا لنگ دراز عاشقت شده اینو شک نکن چون عاشقا جاهای میرن که معشوقا قبل از اونجا رد شدند ؛ ))))

یه آقا 1394/08/18 ساعت 13:42

اهمیت داره اهمیت زیادی هم داره بنده تجربه زندگی ناتمامی رو دارم که چند مشکل باعثش شد
ما همدیگر رو دوست داشتیم ولی بنده احساس خوشی در کنارشان نداشتم از اولین روزهای نامزدی قرار بر این بود که به ظاهر اهمیت بدن که اینطور نشد
تنها دلیل جدایی ما این نبود اما یکی از دلایل بود

Rima 1394/08/18 ساعت 13:16 http://dailytalk.blog.ir

مگی امان از دست تو

ریما ...... :(
خیلی بچه م! اما مهمه برام ......
هعی

دادو 1394/08/18 ساعت 12:07 http://www.dado23.blogsky.com

سلام

خوشگلی خوبه ولی خوش تیپی بهتر است !! خوشگلی متناسب بودن اعضا و اندام است و خوش تیپی متناسب بودن پوشش و رفتار است !! حالا چرا اینها را نوشتم !؟ منهم 24 ساله که بودم چنین چیزی مدنظرم بود برای دوست !! حالا که از 42 رد شده ام بازم همین ملاک را با خودم دارم ...

شاید بهتر باشد یک تغییری در عادات روزمره زندگی تان بدهید ، مثلا بجای کتابخانه بروید توی بازار ماهی فروشها قدم بزنید !! یا مثلا بجای رفتن به سینما بروید یک پیاده روی طولانی را قدم بزنید ، شاید چیزی که می جویید آنجا شما را پیدا بکند !!!!

چقدر لذت بردم از این روراستی با خودتون...
وقتی برامون اهمیت داره چرا باید انکارش کنیم؟
من مردهای خوش تیپ رو دوست دارم و احساس غرور بیشتری میکنم از هم راهی باهاشون...
مردهای باهوش هم این حس رو بهم میدن:)
من اینقدر بد اخلاقم با آقایون که جرات نکنن اگر هم ازم خوششون اومد بیان جلو... :|
ولی با تغییر عادات موافقم :) ممنونم که برام نوشتید آقای داد و

عاشق که بشه نهایتا شش ماه تحمل کنید بعدش لی لی لی

اوه من اینطوریا نیستم آخه؛)نمیدونم شاید چون عاشق نشدم نمی دونم!!!

اول باید خواهرت رو شوهر بدیم بعدش یکی بیاد عاشقت بشه وگرنه سوزناک میشه قضیه

خواهرم همچین اعتقادی نداره هااا... من خودم ولی همونجور که پیش تر بهت گفتم دلم می خواد اون متاهل شه اول
+ در ضمن عاشقم شه که نمیرم پس فرداش باهاش ازدواج کنم!طول می کشه:دی

چوپان 1394/08/18 ساعت 11:16

تپلیه من خوشتیپ بود... اونم رد کردی!
البته آره قبول دارم بی شخصیت بود :D
ولی تپلیه من خوش تیپ بود!... پس نگو بیاد ندارم!خخخ

چوپاااان... از دست تو !!!
بله خوشتیپ بود و بچه... واقعا خوشحالم که به دعوت بیرون رفتنش نه گفتم!!! من دلم یه مرد واقعی خوشتیپ می خواد نه یه جوجه ی خوش تیپ...

+ ولی واقعا یادم نبود :|

میفهپت مگی عزیزم
تنهایی گاهی سخته گاهی شیرین
اما خیلی قشنگه یه همراه داشته باشه هرکسی

امیدوارم اتفاق های خوبی واست رقم بخوره

:) البته اینجوری نیست که کسی نباشه آخه
هستن آدما دور و برم ولی من لج بازم و دقیقا همونو می خوام که تو ذهنمه

باران 1394/08/18 ساعت 09:56

هنوز 24-25سالته ناامید شدی ؟ واقعا که!!! ایشش
اگر همسن من بودی چکار میکردی
برو روله !!!!
بهترین کار اینکه میام تو ایمیلت میگم البته اگر از نظرت مشکلی نداره خب ؟

بله:دی
آخه من شاید خوشتیپ نباشم اما بدتیپ هم نیستم نمیدونم چرا اینایی که ازم خوششون میاد-که احتمالا از تیپ و ظاهرمم خوششون اومده- ظاهر خودشون اینقدر متفاوت از منه
بگو عزبزم

امیدوارم امروز شاد و آروم باشی.... حالا به هر دلیلی!
تو لب تر کن! 50 تا خوشتیپشو میفرستم رشت برات

آخ گفتییییی
حالا که بیدار شدم اونم دیر و از دنده چپ هم پاشدگ به هر دلیلی!!!
لب تر کردم:دی !

مترسک 1394/08/18 ساعت 08:39 http://1matarsak.com/

ایشالا پیدا می‌شه، ایشالا یه روزی همین جا عکس کارت دعوت عروسی‌تون (که ما هم دعوتیم! :دی) رو آپلود می‌کنی ;)
خوب باش رفیق، خوب باش تا خوب باشم...

متر ! بله که دعوتین ولی من زیر سی سال مزدوج نمیشم:دی
احتمالا تا اون موقع شما بچه دارین و سه تایی میاین رشت :))

شروره 1394/08/18 ساعت 08:39

های مگی!
چقوری؟
میگم که با کلمه عقده مفافق نبیدم...ب این میگن فانتزی! ن مگه!!!! :))

های شروره بد اخلاگم!
فانتزی نیست که خب:دی تبدیل به عقده شده!!!:)))

مهران 1394/08/18 ساعت 03:03 http://mehran.blogsky.com

خوشتیپ در حد برد پیت یعنی؟ یا شاهرخ خان هم قبوله :))

در حد خیلی معمول ولی تیپ براش مهم باشه. خوش تیپ به اون شکل خوشم نمیاد!!!

omid 1394/08/18 ساعت 02:50

چ دوست راالی خوبی با تعصبی
چی بگم خودتون بهتر میدونین

؛) :دی بله ...دوس ندارم ناراحت شه بعد بازی
:دی

omid 1394/08/18 ساعت 02:26

خانم ب این خوبی
خوش تیپ بودن خود افراد توقعشون درباره بقیه افراد نزدیکشون بالا میبره(این تعریف بود)#
راال ببازه بهتر

من یک موجود بسیار مزخرفم!!!
خوش تیپ هم نیستم ولی خوش تیپ ها رو دوست دارم(از امام کش رفتم:|)

+ وقتی می بازه دوستم ناراحت میشه:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد