مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آی پی مشترک! کسی هست برام درباره Ip بگه ؟!

دقایقی پیش یکی از دوستان ، عموی وبلاگستان برام کامنت گذاشتن که با نام های مختلف ، از آی پی من!! کامنت دریافت کردن. 

شک کردم که شاید کسی جز خودم با اسم مگهان کامنت میذاره. ولی با دیدن کامنت ها و آی پی ها دیدم نه!! کامنت ها دقیقا چیزیه که خودم نوشتم و ارسال کردم . ولی افراد دیگه هم با آی پی من کامنت گذاشتن ! 

این قضیه به شدت ناراحت و نگرانم می کنه ، چون باعث سلب اطمینان و اعتماد دوستان میشه. 

کسی هست بهم بگه آخه مگه ممکنه ؟!؟!؟!؟!؟

نظرات 9 + ارسال نظر
امین 1394/06/27 ساعت 15:03

ای اپی یه شماره ثایت هست
هر کسی که به نت وصل میشه یه شماره مخصوص به خودش رو داره ولی این ثابت نیست
هر کسی با هر بار یا از هر سرویس ارائه دهنده ای استفاده میکنه ای پی ممکنه تغییر کنه یا وی پی ان و یا کلا یا فیلترشکن مختلف این عدد ای پی عوض میشه میدونی
الان من از مخابرات نت دارم ای پی منو توی گوگل بزنی سایت هایی میاد که نشون میده نت من از مرکز مخابرات کدوم استانه

من دیدم که یه نفر با ادرس ای پی سابق خودم واسم نظر گذاشته ولی اگه چند تا نظر پشت سر هم برای یک نفر با اسامی مختلف فرستاده شده و بوی شیطنت میده اینطوریه که
یه نفر ادرس ای پی تو رو داشته یعنی تو رفتی وبش که توی بلاگ اسکای یا سرویسهای دیگه هست که ای پی رو نشون میده , خلاصه اینطوری ای پی تو رو دیده بعدش به قسمت تعویض ای پی رفته و بجای ای پی خودش ادرس ای پی تو رو وارد کرده شاید چون اون موقع تو توی نت نبودی و ادرس ای پی به تو تعلق نداشته یا شاید تغییر کرده باشه
چون ثابت نیست تغییر میکنه توی هر بار وصل شدن و قطع شدن البته معمولا
شاید خیلی اتفاقی باشه این قضیه
ولی کل داستان اینطوریه که گفتم
یا اتفاقی یا یکی دست به شیطنت زده اگه بشه
نمیدونم

خواننده خاموش 1394/06/27 ساعت 00:11

مگهان عزیز سلام
آی پی شما جن دارد بدون شک

سلام
:))))

بابا شاه 1394/06/26 ساعت 11:42

ما آی دی داریم
آی پی مال خارجی هاست
:دی

:دی
با سلام و تشکر. به عرضتون برسونم من یک خارجی به تمام عیارم چون گویی شونصد تا آی پی دارم :دی

شباهنگ 1394/06/25 ساعت 23:41

فیلتر شکن و وی پی ان و ... چی؟
از اینا استفاده می کنی؟
اینا بعضیاشون آی پی ثابت دارناااااااااا

نععع:|
اصلا ندارم چنین چیزی ...
اووووف

پس احتمالا دلیلش همینه، آی پی شما با یه سری افراد دیگه که گوشیشون روت شده یکسانه، البته اگه با گوشی کامنت میذارین، من یه بازی انجام میدادم که برای اینکه از تقلب جلو گیری کنن و چند نفر همزمان با یه اکانت بازی نکنن ای پی هارو هم ملاک قرار میدادن، اونایی که گوشیشون روت شده بود میتونستن با هم وارد یه اکانت بشن!
شاید یه همچین قضییه ای واسه کامپیوتر هم مطرح باشه.
چقد نوشتم :)))))

:))))) دقیقااا باید علتش همین بوده باشه :دی
یادش بخیر یه روزی منم شونصد تا بازی آنلاین می کردم چقدرم حال می داااد!:)))

sima 1394/06/25 ساعت 16:51 http://flower-ss.blogsky.com

می دانم چشمانت با من چه میکند

فقط وقتی که نگاهم میکنی

چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد

که حس میکنم چقدر زیباست

فدا شدن برای چشمهایی

که تمام دنیاست


یه سری به وب ما هم بزن

تبادل لینک

شباهنگ 1394/06/25 ساعت 16:48 http://nebula.blog.ir/

آره عزیزم ممکنه
آی پی که شماره موبایل نیست ثابت باشه
مگه اینکه طرف خودش از آی پی ثابت استفاده کنه
مثلاً اونایی که از یه دانشگاه یا خوابگاه کامنت میذارن, فکر کن 10 تا آی پی براشون اختصاص داده شده که بین 10 نفر در گردشه
یه بار من با اون آی پی ام یه بار یکی دیگه
چند رقم اولش معمولاً ثابته مثل موبایل که 912 تهرانه 911 شمال 913 مرکز و ... ولی بخش آخر آی پی هر بار تغییر میکنه

ممنونم از توضیحت دخترم
مال من دقیقا یکی هست با خیلی ها... آخرشم تغییر نمی کنه. ضمن اینکه نه خوابگاهی هستم نه از اینترنت مرکزی جایی استفاده می کنم

ایش بین مگی! 1394/06/25 ساعت 16:22

صرفا جهت چک کردن آی پی :|

من شنیدم مثلا گوشی هایی که روت شدن آی پی شون عوض میشه، ولی این احتمالش خیلیییی کمه واسه شما!!!

گوشی من روت شده هست . ولی چه ربطی داره آخه :|
نمی دونم واقعا داستان چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد