مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من و برادرک ! این داستان کیف جنس بد ، یا کیف بد جنس:دی

شب بهش گفتیم می خوایم برات کیف نو بخریم ، کیف پارسالش تمیز و عالیه. فکر کردیم به رنگ کتونیش نمیاد و می تونیم یه کیف دیگه براش بخریم حالا که انقدر مرتبه و وسایلش رو عین روز اول نگه میداره . بهش که گفتیم گفت نه! کیف نمی خوام . 

من خوشم نمیاد هر سال اسراف کنم... بعدشم شما می خواین کیف قدیمیم رو ازم بگیرین. تز بابام همیشه اینه که وقتی یه کیف تازه می خری پارسالی رو باید بدی کسی استفاده کنه !!اگه نمی تونی دل بکنی از همون قبلی استفاده کن!

 بهش گفتم حامی تو می تونی اونو نگه داری به شرط اینکه برای کلاس زبانت ازش استفاده کنی  ... گفت ببین مگی در هر حال ،من دوست ندارم هر سال اسراف کنم!!! :دی

صبح که رفتم بیدارش کردم برای رفتن به کلاس در حالیکه به بدنش کش و قوس می داد و با پشت دستش چشماشو می مالید گفت مگهااان ... فکر کنم من کاملا به یه کیف احتیاج دارم !!!

فقط میگم جنسش خوب نباشه که سال دیگه باز مجبور نشم اسراف کنم!!! 

نظرات 20 + ارسال نظر
غزال 1394/06/23 ساعت 08:23 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام عشقم چطووووری؟
چه میکنی با خونه ددداری؟
اینکه چیزی نیست.من سابقه یک روزو نیم لباس توی ماشین جا گذاشتن دارم
تاااازه ما دقیقا دو روز قبل سفر کله پاچه خوردیمسفره و متعلقاتشو انداختم توی ماشین.بعد گویا از حافظم پاک شده و ماشینو روشن نکردم.بعد هم رفتم یه سفر 10 روزه.بعد برگشتم و خواستم لباسارو بشورم که ناااگهان درب ماشیینو باز کردم و بوی جنازه میومد توووشدیدم سفره انقدر کپک زده که...اوووه اووه

سلااام
الهی شکررر
غزاااال اشکمو در آوردیییی :)))
بووووی جنازه !!! :دی :)) عییییی
چه اتفاقات عجیبی میفته...قبل سفر البته طبیعیه
منم چون مهمون داشتم یادم رفت...مهمونمون دیشب ساعت یه ربع به سه رفت!

خزنده 1394/06/23 ساعت 01:37

یه چی بگم راجه به اون پست بالات مونده توی گلوم
آقا کلا هر صدایی که از دهن بیرون میاد چندشه. ملچ مولوچ کردن غذا، آدامس جویدن با دهن باز، صدای مسواک زدن و نخ دندون کشیدن، از این صداها که با کشیدن هوا از لای دندونا در میارن عین خالی شدن باد بادکنکه صداش، صدای بلند "نچ نچ" کردن، از این بوس آبدار هایی که می زنن به لپ بچه! مخصوصا این آخری که صداش میاد انگار یکی با بیل مکانیکی داره وسط نیمکره ی چپ مغزم رو سوراخ می کنه. می شه اصن دهن نداشت؟ حرف هم نیازی نیست که. می نویسیم!

:دی خیلییی خوب گفتی
ولی خداییش مرد انقدر وسواسی آخه خز ؟!
ایش :|

بانو 1394/06/23 ساعت 00:53 http://bisiar.blogfa.con

کامنتهای من فقط جمله اولشون میاد،بقیه می پره
مگهان بانو، دنگ شو به زودی تو رشت کنسرت داره و از فردا بلیت فروشی دارن
با توجه به علاقه ات به موسیقی گفتم از کنسرت خبر شی. دنگ شو گروه محبوب منه

وااای نع
دنگ شو آخه ؟! دنگ شووو ؟
هی وای که من چقدر بی پولم در حال حاضر :( ......
خیلییی لطف کردی... گروه محبوب منم هست ، می دونستی ؛) ؟

بانو 1394/06/22 ساعت 23:31 http://bisiar.blogfa.com

برادر باهوش

:))
بلااا

بنده خدا احتمالا خواب دیده

:دی
عجیب بود واقعا نمی دونم چرا انقدر یهو یادش اومد

omid 1394/06/22 ساعت 19:23

زکات اسراف
من رو حس اذیت کردنم خیلی کسی نیست ولی

خب دیگه حالااااااا:|اوووووف آبرو برید شما دوستان

این طیف بچه ها همه چی شون خاصه. قربونش :***

مگی یه خبر خوب:
زیتونک داره میاد سمت تون. بهش گفتم مگی همیشه خونه ش مرتب و تمیزه. همیشه هم غذاش آماده س. عاشق مهمون سرزده هم هست. با دوستات دسته جمعی بریزین سرش

جدی بهش بگو بیاد پیشم...الهییی
میاد ؟ یه روز صبح که تنهای تنهام بیاد ناهاری چیزی
یا ببرمشون کافی شاپ و بیرونی ...
بدون تعارف
شماره م رو بذارم :* ؟

چوپان 1394/06/22 ساعت 17:21

بمدت چند ماهه با من دوست شدی:)))
برای همین بمدت چندماهه املاتو بید خورده!!!

خداییش هر خیری داشتی این یکی شر رو هم داشتی دیگه:))
اه با اون املاا

Amer 1394/06/22 ساعت 16:09 http://8m8a8.blogsky.com

به این میگن داداش خوش فکرررررررررررررر :))))))))))))))

ناجووووور خوش فکره هاااا

معلوم نیس تو خواب چه اتفاقی براش افتاده که یهو تغییر نظر داده.

:دی
ظهر رفتیم براش کیف بخریم گفت نه نمی خوام :|

بنفش 1394/06/22 ساعت 13:10 http://dancelife.blogsky.com/

ای جان چند سالشه برادرت ؟
عاشق اصراف نکردنشممم من

13 :)) منم عاشق این صرفه جوییشم واقعا

مهناز مامان رایان 1394/06/22 ساعت 12:47

قربون مگی جونم برم من که خواهر بزرگه ستتت

باران 1394/06/22 ساعت 11:19

سلام
ببخشید بخاطر اون پیام جمعیتی

:)
فکر کنم من تنها حاجی دار این محل هستم البته .
می تونستی خصوصی بذاری ؛) ولی پاک نمی کنم شاید کسی خواست استفاده ای بکنه

باران 1394/06/22 ساعت 11:17

جمعیت دانشجویی مردمی امام علی هر ساله در ایام حج با برگزاری آیین صفای سعی تلاش بر آن دارد تا با معرفی زنان سرپرست خانوار به حجاج به عنوان هاجر های زمانه که به دنبال تامین معاش فرزندان شان شبانه روز در تلاش و هروله هستند، بخشی از معضلات این گروه از اجتماع را کاهش دهد.
در طرح صفای سعی امسال برآنیم که با همت تمامی شما عزیزان و حاجیانی که به یاد هاجر، میان دو کوه صفا و مروه 7 بار هروله زدند، با هم پیمان بندیم که در رفع 7 معضل از معضلات زنان سرپرست خانوار گام برداریم. پس در این 7 سعی با هم عهد می کنیم که:
سعی اول (درمان): جسم بیمار مادران سرزمینم را تاب نیاورم و برای سلامتی دوبارۀ آنها بکوشم.
سعی دوم (امنیت): آوارگی و بی پناهی مادران سرزمینم را تاب نیاورم و در تهیه سرپناهی برای آنان بکوشم.
سعی سوم (آموزش): رنج بی سوادی را بر مادران سرزمینم تاب نیاورم و در راستای افزایش سواد و آگاهی آنان بکوشم.
سعی چهارم (کارآفرینی): فقر مادی و ناتوانی مادران سرزمینم را در چرخاندن چرخ زندگی تاب نیاورم و در راستای توانمند سازی آنان برای داشتن شغل مناسب و درآمد کافی بکوشم.
سعی پنجم ( احیای حقوق): ضایع شدن حقوق مادران سرزمینم را در دادگاهها تاب نیاورم و برای احقاق حقوق آنان بکوشم.
سعی ششم ( مرهم): رنج روح افسرده و خستۀ مادران سرزمینم را تاب نیاورم و در راستای ارتقای سلامت روح و روان آنان بکوشم.
سعی هفتم ( پاکی): تباهی و سیاهی افیون را بر جسم و روح پاک مادران سرزمینم تاب نیاورم و در راستای پاک شدن مادرانی که می خواهند اعتیادشان را ترک کنند بکوشم.
هزینه های صرفه جویی شده در سفر (کاهش هزینه های ولیمه و سوغاتی ....) صرف توانمندسازی و اشتغال زایی مادران در محلات معضل خیزی میشود که جمعیت در آن به فعالیت مشغول است. به این منظور ایونتی در فیسبوک برای پیوستن به این حرکت اجتماعی ساخته شده است. عزیزانی که مایل به پیوستن به این ایونت هستند : آدرس:
https://www.facebook.com/events/179478792383225/
روش های کمک رسانی:
دوستانی که مایل هستند در کنار هزینه های سفر حج بخشی از آن را صرف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار نمایند لطفا کمک های خود را به این شماره حساب واریز نمایند:
حساب جام شماره 69740586/41 بانک ملت
شماره کارت
شماره 16 رقمی
6104 3379 8176 7088
دوستانی که تمایل دارند به صورت داوطلبانه در فعالیت های اشتغال زایی و توانمندسازی مادران شرکت کنند لطفا با شماره روابط عمومی 02188930816 تماس بگیرند

:) دادن ولیمه رو دوست داریم ما متاسفانه .

+ ممنون.

هدی 1394/06/22 ساعت 11:07

سلام بر مگی خانم کدبانو و نمونه
خوبی عزیزم خسته نباشی افرین حواست به همه چی هست
خواهر همه چی تمام و کمال

اصلااا همه چی تموم نیستم ! یه خواهر بزرگترم فقط همین...
فکر نمی کنم چیزی بیشتر از بقیه ی خواهر بزرگترا داشته باشم

سیمای 1394/06/22 ساعت 10:22

:دی

من 1394/06/22 ساعت 09:38

سلام.اسراف شکل املایی صحیح لغت مدنظر شماست
نمیدونم چطور خصوصی براتون بفرستم.میتونید تایید نکنین

به مدت چند ماهه من املام رو بید خورده!!!

nila 1394/06/22 ساعت 09:37

مگى اومدم وبت احوال مامان بابا حاجى رو بگیرم: ) بگو واسه ماهم دعا کنه: )
+ عین گیسو کمند ما حاضرجواب و بامزه: -**

گفتم برای دوستام دعا کنن نیلای عزیز ...
این خیلی جدی بودا :دی
با خنگی جواب داد نه که فک کنی باهوشانه و حاضرجوابانه بوده:دی

سحرالف 1394/06/22 ساعت 09:35

:دی

omid 1394/06/22 ساعت 08:18

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد