مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

راهنمای خرید جارو برقی!!!

اینکه من یه روزی بشینم دو دوتا چاهار تا کنم و جارو برقی خوب رو از بد تشخیص بدم و بعد فکر کنم تجربه م رو باید! در اختیار دیگران بذارم ، خیلی عجیب و در عین حال جالبه


دوستان هنگام خرید جارو برقی حتما حتما به وزنش دقت کنید جارو برقی سبک تر انتخاب کنید که باعث کمر درد نشه ، نکته ی دیگه اینکه جارویی انتخاب کنید که رو دسته ش مخزن داشته باشه و خالی کردن آشغال هاش  راحت باشه ! اینطوری ...

به قیمت بالای جارو توجه نکنید و فکر نکنید قیمت بالا مساوی با کیفیت خوبه ! و فکر نکنید برندی که ظرفشوییش خوبه ،پس همه چیزش خوبه!! واقعا درباره ی کالاهای برقی اینطور نیست و از هر برندی یه چیزاییش خوبه و یه چیزاییش بد.

جارو برقی دلونگیمون رو یادمه خیلی با قیمت بالا خریده بودیم که یکی از بی کیفیت ترین جاروهای ممکن بود ، سنگین ، بدقواره ، بی کیفیت. به هیچ عنوان جاروهای دلونگی رو پیشنهاد نمی کنم ، خیلی ایرادهای ریز و درشت داشت. جارو برقی الجی هم مدتی داشتیم که موتورش ضعیف تر از چیزی بود که انتظار داشتیم . مکندگیش اصلا قابل قبول نبود اما شکل ظاهریش خوشگل و بامزه بود . 

جارو برقی سامسونگ ، با وجود قیمت مناسبش یکی از بهترین گزینه هاست . هم رو دسته ش مخزن داره . هم واقعا مکش خوبی داره ! تنها ایرادش وزن نه چندان سبکشه... که اون هم انواع داره و با کمی وقت گذاشتن می تونید نکع سبک ترش رو قطعا پیدا کنید.

می رسیم به بوش ، یه جارو از این برند داریم که خیلی خیلی سبکه و با کیفیتم هست! گرچه قیمتش به نسبت بالاتر از سامسونگ و سایر برندها بود ، ولی خیلی سبک و کم حجمه... اگه دنبال جارویی می گردین که کمتر جاتون رو اشغال کنه ، بوش جاروهای مناسبی داره. جاروی ما دقیقا اینه! شبیه به اسباب بازیه بس که سبکه!

و بعدتر از همه می رسیم به زیمنس ، اخیرا برای باغچه یک عدد جاروی زیمنس خریدیم که خیلییییی قدرت خوبی داره ، سبکه ، شکل ظاهری ش هم نسبتا خوبه! ایشون هستن عضو جدید خونه... 

خلاصه که به پیشنهاد من دقت کنید ، هاها ، فکر نکنید سامسونگ برند بی کلاسیه ! خیر ... اتفاقا می تونه بهترین انتخاب باشه حتی ؛)


+ پست مخصوص دوستمه که ازم خواسته بود نظرم رو بگم برای خرید جهیزیه ش :) خوشبخت باشی عروس و عروس های آینده...

درباره جارو تجربه ی زیادی داشتم که دلم نیومد سکوت کنم در برابر سوالت :) سپاااس