مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

2 مهر ! کنسرت چارتار !!!

و 2مهر من می تونه یه روز خیلی خیلییی خوب باشه ... و امیدوارم که باشه :)


+ پاییزی که با صدای آرمانی ! شروع شه ... بی شک یه پاییز بی نظیر خواهد بود . 

+ کنسرت چارتار / پاییز دوست داشتنی / دوباره بارون های رشت!

نظرات 11 + ارسال نظر

ما هم جمعه شب میریم کنسرت. بازنوازی قطعات استاد همایون خرم. من جای تو رو سبز میکنم. تو هم دوم مهر جای منو. باشه؟

خوش بگذره زیتون جان... باشه چشم جاتون رو خالی می کنم ایشالا ...

آویشن 1394/06/21 ساعت 12:09

حیف شد،کاش رشت بود.
در هر حال بهت خوش بگذره،رفتی جای من و بقیه دوستانم خالی کن
+ چند وقت دیگه کنسرت امید حاجیلیه ،خیلی دوست داشتم برم به هر حال رفیق قدیمیمونهولی بد روزیه،الان نزدیک عروسیه دختر عمه و رفیقم دیگه بخوام پول کنسرتم بدم خیلیه.آخه تو گیلان که محل کنسرت مثل برج میلاد صدای دالبی نداره،بیشتر شکل استادیومه اونوقت باز 80 تومن؟!!!!!
گرچه خودشون همش میگن میان شهرستان خرج ایاب و ذهابشون بیشتره واسه همون انقدر واسه بلیط میگیرن.

ممنونم عزیزم :)
فعلا موجودی ندارم واسه امید حاجیلی خرج کنم؛)
عکسش عین من خوشحاله دیدی :))؟

هیکی 1394/06/20 ساعت 20:50 http://picky-hicky.blogsky.com

من رو یه بار پیکی برد کنسرت چارتار... هیچوقت اون روز رو یادم نمیره که چقدر عالی بود و روزمون واقعا به یاد موندنی شد :)
خوش بگذره ؛)

بانو 1394/06/20 ساعت 10:03 http://bisiar.blogfa.com

به به، پاییزت قشنگ
حال پاییزت خوب باشه

ممنووونم بانو :)

omid 1394/06/20 ساعت 04:02

میرین جای دوستانتون ک نیستن و خالی میکنید
ی شب خوب و میگذرونید

شب خوش
شب ک تموم شده

هاها :))) من تا خود صبح بیدار بودم و مشغوووول

omid 1394/06/20 ساعت 03:16

بله حق داره همشهری

و دیگه همینا :دی
من 2 مهر اگر زنده باشم میرم تهران کنسرت چارتاررر :دی
بلیت خریدم و اونجا یادتون می کنم :دی !

omid 1394/06/20 ساعت 02:22

قشنگست

واسه این موقع،و این حال
با صدای بلند خیلی خوبه حیف همسایه آزار نیستم

و این هم که تو وبلاگ یکی از همشهری هام سفارش شده بود...
http://radiojavanmusic.com/علی-زند-وکیلی-به-نام-فقط-دعا-کن/

omid 1394/06/19 ساعت 23:36

الان چارتار تموم شد
بعد شکوهی
بعدم نمیدونم کیه
منتظر یاری سبزتان هستیم والا

اینو استاد کنید :دی
من فعلا گیر این آهنگم !
http://dl.texahang.org/7/album/Dang%20Show%20-%20Otaghe%20Gooshvareh%20[128]/03%20Halvaa.mp3

آویشن 1394/06/19 ساعت 22:57

چه عالی.مرسی که خبر دادی.
قربون دستت

خواهش دخترم! همون برج میلاده ها :)

ایول مگی

ایوللل سحر :)

به پیغام هات سرک زدی؟
مامانا دیگه جواب کامنت های بچه شونو نمیدن نه؟

بخدا اصلااااا نمی رسم جواب بدم:( تو ترافیک بودم نشستم جواب کامنتامو دادم .
منو ببخش عزیزم... ولی مطمین باش می خونمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد