مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دحوالارض !

قرار بود با مامان روزه بگیریم امروز ، نشد ... مامان مکه بود . بهش گفتم با چادر نمازت اومدم خواهر امام ، نماز جماعت بخونم.

خیلی خوشحال شد و گفت واقعا دعاش کنم . 

برادرم امروز مهمون خونه ی عمه م بود ، پیاده فرستادمش بره ، گفتم منم می خوام برم بیرون گفت بیا با هم بریم تا سر خیابون . اومدم حیاط دیدم با کوله ی سنگینش ( ایکس باکس و کینکت توش بود) منتظر منه کنار ماشین . بهش گفتم پیاده باید بریما... و سرشو تکون داد به علامت اینکه خودم میدونم ! دیگه اینکه از امروز روش تربیتیش رو دارم کم کم عوض می کنم . علاوه بر کوله پشتی یه ساک هم دستش بود که شامل بازی هاش و دسته هاش میشد. اونا رو ازش گرفتم و خودم بردم تا سر خیابون براش...

دیشب با یکی از دوستای آشنا به امر تربیت و امور روانشناسی مشورت کردم . بهم گفت متاسفانه برادرت احتمالا سوسول بار اومده و یه سری نکات بهم گفت که برای مرد تر بار آوردنش پیاده کنم . از امروز صبح شروع کردم و نتیجه ش رو تا آخر ماه میگم :)


+ اینجا کسی نیست که بخواد بره کنسرت چارتار ؟ من که دلم پر می کشه واسه اونجا بودن ... 24 و 26 م کنسرت دارن در برج میلاد :) 

+ امروز روزه ام و به شدت تشنه ... خدایا میشه ازم قبول کنی ؟! 

تصور اینکه سالها پیش در چنین روزی اتفاقای بزرگی افتاده یه حالیم می کنه :) 

نظرات 17 + ارسال نظر
بهامین 1394/06/21 ساعت 01:16

جای خالی مامان بابا سبز عزیزم
من دیر متوجه شدم دحورالارض و قسمت نشد روزه بگیرم
قبول باشه عزیزم

آها
ممنون

خواااهش می شه ؛)

معمولا امام زاده ها همون ابتدای درب ورودی شون درباره اصل و نسبشون ی چیزی نوشتن
سلام نداره؟توی زیارتشون حتما اسم پدر یا جدشون هست

بله گفتم خواهر امام رضا هستن ایشون که ...

http://irangard370.ir/Forum/Post/2018
و بسیار هم ازشون حرف زده شده تو تلویزیون و ... اما نمی دونم چرا کمتر شناخته شده :)

نگفتید خواهر امام رضا اسمشون چیه؟! :|

باور می کنید نمی دونم ؟!
اصلا این همه سال عمر کردم یه بار کوچولو بودم رفتم و بار دیگه چند ماه پیش دوست مجازیم! منو برد اونجا ؛)

آویشن 1394/06/19 ساعت 03:07

یه بارم نه دوبار اومدن و من خبردار نشدم
خواب تشریف داشتم مثل همیشه لابد.
ایندفعه خبر گرفتی دارن میان بی زحمت به من یه ندا بده

آررره ... چرااا خبر نداشتیدی :(؟چشم میگم بهت آویش... کنسرت خاتمشون عالی تر بود!
چشمممم میگم

بنفش 1394/06/19 ساعت 00:54 http://dancelife.blogsky.com

من خیلی دلم میخواد برم کنسرت چارتار ولی کو بلیط ، قحطی میشه یهو

ما هم خواستیم بخریم ! تموم شد در عرض چند ساعت :|

omid 1394/06/18 ساعت 23:17

احسان خواجه امیری:ثانیه ها
مهدی مقدم :بازگشت
علی لهراسبی :تنها ک میشی
آقای اصفهانی:تو رفتی

امیر تتلو تو نمیفهممی

پیشنهاد اصلی
کل آهنگ های سیامک عباسی

کلا الان تو فاز اهنگم

خل شدیم (ببخشید شدم) رفت

به به ....
خواهش می کنم . بهتون آهنگ بدم ؟!
:دی
یکی دو تا می فرستم براتون ایشالا اگر برم تو ایمیلم !!! اگرررر
انقدر همش وقت کم میارم

بانو 1394/06/18 ساعت 22:18 http://Www.bisiar.blogfa.com

آخی زیارت قبول
من یه بار واسه دیدن بافت قدیمی ساغریسازان از جلو خواهر امام رد شدم ولی داخلش نرفتم. ایشالا یه دفعه میرم

ممنونمممم عروس کوچولو ...
منم تازه امسال رفتم !
چه جالب که اون طرفا رفتی ؛)

خواهر امام رضا؟! اسمشون چیه؟!

نمی دونمممم :(

آویشن 1394/06/18 ساعت 21:22

تو متنت یه جوری نوشته بودی فکر کردم دنبال همسفری.
میدونم کارای خونه زیاده و تو هم تو این مدت باید به داداشتم برسی.
ولی واقعا کاش میشد بریم.اصلا این چارتار اینا چرا نمیان رشت؟؟؟

دو باااار اومدن که ... منم رفتم کنسرتشونو:دی
الان دلم کنسرت تو سالن برج میلاااااد می خواااد

یه سوال دیگه!
چرا شما خونه عمه تون دعوت نبودید؟!

آخه من روزه بودم ، خب دلیلی نداشت برم:دی
الان خونه ی عمه م هستم ولی

"بهش گفتم با چادر نمازت اومدم خواهر امام"
با چادر نماز مادرتون کجا رفتید؟

یعنی میشه یکماهه کسی رو عوض کرد؟!

قبول باشه

خواهر امام رضا اینجا هستن :) منم این سومین باری بود که رفتم ... حس و حال خوبی داره.

واااقعا میشه... نوجوونه برادرم خب ...

ممنونم آقا

کاسپین 1394/06/18 ساعت 20:02

عزیزم قبول باشه:-)

ممنووونم کاسپین جان :)

باران 1394/06/18 ساعت 19:45

قبول باشه
التماس دعا مگی جون
بعدا وقتی ویندوزم اومد بالا حتما میخونمتون.
از شدت خستگی و کار فراوان من نتونستم روزه بگیرم :((
باور میکنی حساب روز و ماه رو یادم رفته؟!
من برم یه چرت بخوابم از دیشب تا الان فکرکنم 4ساعت خوابیدم.
خداحافظی
دعا یادت نره ها :))
ممنون

الهییی...
ایشالا همیشه خسته ی کارای روزانه باشی باران جان:)
دعا کردمت اون روز واقعا :)

مترسک 1394/06/18 ساعت 18:16 http://1matarsak.com/

ما شاید کنسرتش رو رفتیم، اگه رفتنی شدیم خبرشو میدم ;)

اییییی...... نامرددد :دی
خبر بده هارهارهارررر....بلیت خریدم منم!

omid 1394/06/18 ساعت 16:55



سوسول

:))))) والا میگن هست دیگه!

آویشن 1394/06/18 ساعت 16:44

اگه رشت بود حتما میومدم ولی تهران برنامم جور نمیشه این یکی دوماه.حتی میخواستیم بریم شیراز نشد.شرمنده واقعا
روزت قبول باشه.

من با کسی نمی خوام برم آویش ...
گفتم اگه رفتن یادم کنن :دی
من تنها میتونم برم خونه با ایییین همه بار مسولیت ؛)؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد