مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به آرامش جمله های آخر زیارت عاشورا ...

من از لحظه ی آغاز  ، به شوق پایانش لبخند می زنم . 

من خوشبختم که باور کردم شفاعت کردنت را ، در آن لحظه که من هستم و ترس ... 

اللهم ارزقنی شفاعت الحسین یوم الورود ...

نظرات 2 + ارسال نظر
باران 1394/06/16 ساعت 16:08

آمین
امسال نرفتم مشهدالرضا !
پارسال آقا امام رضا طلبید.
امسال تمام سعیمو و تلاشم اینکه برم پابوس آقا امام حسین.
حتی میخوام گذرنامه مو بعد از گذر چهارسال تمدید کنم که اگر مثل پارسال دعوت شدم مشکل گذرنامه نداشته باشم و ایشالا آقا بطلبه و برم.
دعا کن برم مگی :)) تو دلت پاکه
اگر برم حتما دعاگوت هستم.
خیلی دوست دارم برم 12سالی میشه نرفتم آخرین بار با مامانم رفتم دیگه قسمت نشد ولی امسال تمام تلاشمو میکنم که ایشالا برم.

آفرین 1394/06/16 ساعت 13:04

آمین

آمیییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد