مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزانه و شبانه حتی :دی!

اعتراف می کنم خونه داری و وظایفش خیلی بیش از حد تصورم سخت بود . اما انگار آدمی زاده شده برای عادت کردن ، روز اول تنهاییم کمی عصبی بودم و نگران از اون همه دغدغه و مسولیت های جورواجور... 

تر و خشک کردن برادرم که روز رفتن مامان بابام سرمای شدید خورد ، بزرگترین نگرانیم بود . کم کم یاذم افتاد هیچ غذای ایرانی ای نیست که بلد باشم ، جز دو سه غذایی که روزای آخر به ذهنم رسید بمونم کنار مامانکم و یاد بگیرم ... ایده آلیست بودن همیشه سخته ... من دوست دارم خونه م مرتب باشه...هیچ لباس چرکی تو سبد رخت چرکام نباشه! اتاق همه ی اعضای خونواده مرتب و تمیز باشه (مال خودم اکثرا به هم ریخته ست!) 

روز اول برنج شفته به خورد برادرک دادم ، طفلی همش می پرید اسم این غذا چیه و منم بهش می گفتم یه لپ لو !!! یلو : زرد ! پلو : همون پلوی خودمون  

اما کم کم راه افتادم ، امروز بهترین پاستای پخته شده تو این خونه رو درست کردم ، مهمون داشتم ، مهمون جان دو بشقاب پر خورد و اوممم به به به به کرد!! 

بعد ناهار خونه رو مرتب کردم ، یادم افتاد دیشب که برادرک از باشگاه اومد لباساش رو نشستم و امروزم باید بره باشگاه ... شستمش و لباس شویی خشک کردش برام... 

همین حین دیدم زنگمون رو می زنن ... بابک خان بودن!(داییم!) از پاستا براش کنار گذاشته بودم ولی برای شامش !! سورپرایزمون کرد ... حالا دوباره باید به شام امشبش فکر کنم!!! لباساشو آورد براش بندازم تو ماشین و دو تا لباس هم داد بهم که لک شده بودن! نفله شدم تا لک هاشون کمی کمرنگ شه ... یه دبه شیر گاومیش هم از یه دامدار گرفته بود که براش ماست بزنم!!! کاری که تو خونه ی ما اصلاً مرسوم نیست. ما همیشه ماست رو آماده می خریم...

راستی ! دایی گیاه دوستم گفت مگی غذات محشر شده!!!!!! پاستا فیله بود + سبزیجات ... قرار شد هر هفته براش درست کنم ... انرژی داد بهم ...

الانم که اینا رو می نویسم برادرک باشگاهه و من تازه تنهای تنها شدم .  چقدررررر لازمه این تنهایی ... 

---

ادامه :

بعد از تنها شدنم دیدم تلفن زنگ می زنه و وسط نوشتن پست جواب دادم ، یه چیز کوچولو خریده بودیم که آوردن برامون ... دو تا جوون بودن که بارها اومدن خونمون و بار آوردن ، من امروز شکلات های خارجکی رو همش رو گذاشتم رو میز که خورده شه... ازم اجازه خواستن از شکلاتا بردارن و منم با روی باز و بدون ذره ای لبخند با صدای خشنم بهشون گفتم می تونید تو جیباتونم پر کنید حتی ... براشون موهیتو بردم حیاط که توش لیمو و یخ میوه ای ریخته بودم . انقدررر دوست داشتن ... 

با خودم فکر کردم اگه همه آدما اینقدر مهربون بودن و انقدر قدر دان چقدر زندگی لذت بخش تر می شد . مثل همیشه هم کلی از سلیقه ی خونواده م تعریف کردن 

آدم انقدر انرژی مثبت:) ؟

تصمیم دارم برای شام کشک بادمجون درست کنم ، تا دقایقی دیگه باید برم دنبال برادرک ... زندگی خیلیییی خوبه ! همه چیز روی رواله و من احساس می کنم دارم یاد می گیرم کار کردن رو ... 


+ انتظار داشتم بعد از رفتن مامان بابا خونه تبدیل بشه به یه خوابگاه و همش بیرون باشیم با برادرکم !(خواهرمم حضور نداره و ماموریت تشریف داره) آممممماااا...آشپزخونه اصلا تعطیل نشده...غذا همیشه گرم توش سرو شده..صبح ها زودتر از معمول پاشدیم. صبحونه مفصل خوردیم ... و هر روز مهمون داری کردیم. هر روز خونه جارو و گردگیری شده ...



نظرات 17 + ارسال نظر
دینا 1394/06/17 ساعت 21:24 http://Www.isharan.blog.ir

من بعد از دو سال و نیم هنوز به این درجه نرسیدم
خوش به حالتون

یادگار 1394/06/17 ساعت 00:10

"منم با روی باز و بدون ذره ای لبخند با صدای خشنم بهشون گفتم می تونید تو جیباتونم پر کنید حتی ..."

این دقیقا چه حالتی رو در شما توصیف کرد؟!

یعنی بسیار خشک و رسمی :دی صدای من رو نشنیدید. ولی نشون دادم که خوشحال میشم:دی با آقایون این مدلی صحبت می کنم من :| :دی

حالا تازه مونده مهمونداریا. بذار برگردن مسافرای عزیزت. اونوقت میفهمی

با سپاس فراواااان از زیتون عزیز بابت دلداری:)))
چون ولیمه میدیم امید داریم کسی خونه نیاد :دی

مجید مویدی 1394/06/16 ساعت 13:27

عنوان خیلی خوبه :)
+ دقیقا تنهایی بعضی وقتا واقعا لازم و خوبه. این خیلی قضیه ی مهمیه ها مگهان جان

عنوان ناقابله ؛)
+ واقعا لازمه ... من هر روز که از نبودن مامان اینا میگذره بیشتر خودم رو می شناسم . باید چیزایی که درباره ی خودم کشف کردم رو بگم ؛)

سیمای 1394/06/16 ساعت 10:10

خسته نباشی عزیزم
سخته ولی کیف هم داره من خودم خیلی دوس دارم

بله هر چیز سختی لذت هم داره :)

هدی 1394/06/16 ساعت 09:46

سلام مگی کدبانو خوبی عزیزمممممم موفق باشی عزیزم

♡ ممنونم مامان هستی جون

خسته نباشی مگی خانم کدبانو. منم خیلی مرتب بودن خونه رو دوس دارم، ادم احساس ارامش میگیره.

مرتب بودن خییییلی خوبه و اما خیلیییی هم سخت...خیلی

خسته نباشی واقعا....

ممنون برنا خان ؛)

سلام علکم
خدا قوت !
با نظر مستر نیما موافقم و از شما تشکر میکنم بابت تایید حرف ایشون :دی
به نظرم انرژی مثبت دادن به دیگران خیلی خوبه!
من همیشه ببینم دوستام چیزه جدیدی خریدن یا پوشیدن و و و سعی میکنم تعریف کنم ازشون! حتی از تریپشون! یه چه خوشگل شدیه معمولی خیلی تاثیر داره روی آدما

سلامنعلیکم و رحمت الله و برکاته!
ممنونم ...
منم با آقا نیما موافقم ؛)
خیلییی این حرکتتون خوبه... همیشه همینطور باشید

باران 1394/06/16 ساعت 01:16

خدا قوت روله :))

آویشن 1394/06/15 ساعت 23:49

چه میکنه این بازیکن

omid 1394/06/15 ساعت 23:48

راستی ممنون میشم درباره مراکز تجاری شهرتون یا شهر دور اطراف برام بگین یا ایمیل کنین هم گرون هم متوسط هم ارزون

چشم... گفتم ! یعنی کشته ی اون طبقه بندیتون شدم من ... گرون و متوسط و ارزون :دی

omid 1394/06/15 ساعت 23:44

عصبی نشو عصبی نشو

همیشه همینه میخوان محبت کنن و تنها نذارن طرف مقابلو نمیدونن
خیلی بیشتر اذیت میکنن تا محبت
البته بازم خوبه ها ولی نباید زیاد باشه و از طرف همه هم باشه یکی دو نفر از خانواده واسه سر زدن کافیه

:)) خوووبم
بله ایرانی ها یکی از ایرادای بزرگشون با محبت بودنشونه ...؛)
واقعا محبت بیجا هم می تونه آزار دهنده باشه...
حس می کنم بهشون خوش می گذره و قصد اصلا سر زدن نیست !!!
خودشونم تاکید دارن که اینجا خیلییی خوش می گذره:|

Alireza 1394/06/15 ساعت 23:31 http://guybike.blogsky.com

دیدم به دوچرخه سواری علاقه داری گفتم بت پیشنهاد کنم یه سر هم به وب من بزنی خوشت اومد بگو تا لینکت کنم . دلت خواست نظر هم بزار

سلام
مگی تو چه مثبتی...
همه ی پستات صورتی ملایمه...
بوی ادکلن ورساچ صورتیم میده...

سلام عزیزم ...
چه کامنتت حالم رو خوب کرد و خستگی مهمون داری های پشت سر همو از تنم در کرد حتی ...

خزنده 1394/06/15 ساعت 22:16

لباس نو مبارک! روی قالب قبلیت قرمه سبزی ریخت؟

قبلی بیشتر شبیه خودم بود نه خز :دی ؟
نههه من قرمه سبزی درست نمی کنم هرگززز:))

الان احساس نمیکنی بزرگ تر شدی؟؟
مفید تر شدی؟
مسئولیت پذیری خیلی چیز خوبیه و آدم باید به بچه هاش چنین فرصت هایی رو بده:دی

خیلییی چنین احساسی دارم ؛)
و می تونم به جرات بگم خیلی خیلییی زندگی لذت بخش تر شده برام! با وجود این همه همهمه و شلوغی و بر و بیا
+ با تشکر از خانواده ی رجبی :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد