مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

منو بشنو از دور، دلم می‌خواهدت

چای های دم به دم کافه چی ... هوای تمیز و خنک ییلاق ... 

زمزمه ی آهنگی که انگار همه ی حرف من بود تو اون لحظه ها ... 

اوممم... 

دیروز ... دلتنگی های من ... صدای خوب زندگی ... گذر زمانی که اصلا حس نمی شد ...

و دوباره من ... طبیعت و دوباره چای ... 

     متن آهنگ...

 منو بشنو از دور، دلم می‌خواهدت/

هر روز با آواز، دلم می‌خواندت/

می‌گویمت به باد، باد می‌نالدت/
می‌ ریزمت به ابر، ابر می‌باردت/

می‌شینمت بمان می‌نوشمت چو چای/
می‌شینمت بمان می‌نوشمت چو چای/

چای ‌های سبز، سبزهای دور/
دور های سخت، آی عشق، آی عشق/

چهره‌ی آبی‌ات پیدا نیست/
منو بشنو از دور، دلم می‌خواهدت/

هر روز با آواز، دلم می‌خواندت/
می‌ریزمت به خاک، خاک می‌رویدت/

می‌گویمت به گل، گل می‌بویدت/
می‌گویمت به شعر، می‌خوانمت ز حفظ/

می‌گویمت به شعر، می‌خوانمت ز حفظ/
شعرهای نو، نو های دور، دورهای سخت/

آی عشق، آی عشق/
چهره‌ ی سرخت پیدا نیست
نظرات 20 + ارسال نظر
مسعود 1394/06/18 ساعت 11:10 http://admm.blogsky.com

اون چای و اون فضا لایک خورش ملسه!
کجاست؟
حتماً ادم خوبی هستید که شمال زندگی می کنید!(خدایا شمال رو از ما نگیر!)
ضمناً، مرسی از حضور پررنگتون در وبلاگ این حقیر.

به شدت ملس بود هوا ... گرچه دوربین نبرده بودم و گوشی دوربینمم توان زیادی نداره ؛) اما از هیچی که بهتره !
ای بابا !!! چرا اخه ؟ نکنه مومن ترم هستیم تازه؟
چون اینجا بارون زیاد می باره احتمالا بدحجابی کمه
ماسوله ست اینجا ... :) خواهش می کنم

به به چه عکسای خووشملی
من عاشق شمالم همیشه فکر میکنم بعدنا یه خوه تو شمال میخرم و میرم اونجا زندگی میکنم

ناقابله عکسا دوستم ؛)
تشریف بیارید مهمونمون باشید ...
چقدر خوب... شمال نه لطفا بگو گیلان که نزدیک ما باشی ؛)

مجید مویدی 1394/06/16 ساعت 13:34

چه آهنگ خوبی. من این گروه رو اصلا نمی شناختم. مثه اینکه باید تهیه ش کنم ؛). ممنون
ییلاق هاتون رو دو سه باری دیدم بعضی جاهاش رو. هرچند اصلا چایی نمی خورم، اما طعمش از زمانی که می خوردم هنوز تو دهن و ذهنمه. تو طبیعت خیلی می چسبه. جنگل، کوه، کنار دریا، ..
+ اشکال نداره بپرسم این جایی که عکس گرفتید کجاست؟؟

آهنگ های خوبی دارن آقا مجید ... خوباشم می تونید از نت بخرید ؛) چون همشون رو نمی پسندم:دی
+ خواهش می کنم . ماسوله ... سایه سار ؛) دقیق ترشم می تونم بهتون توضیح بدم .

سین 1394/06/15 ساعت 22:47

سلام
به به چه جای خوبی، چه آهنگ خوبی
خوشحالم یه نفر رو پیدا کردم که به این نوع آهنگها هم علاقه داره

سلامتی، خوشی و حس آرامشت تا ابد مستدام عزیزم

زری 1394/06/15 ساعت 20:22 http://asemam-abri.blogsky.com/

چایییییییییییییی رو اتیش خوردن یه صفایی داره مگی که نپگوو

:) بله...ما تجربه ش کردیم زیاااد ...دختر طبیعتیم هرچی باشه

عمو 1394/06/15 ساعت 18:54 http://Mrmustache.blogsky.com

و من... دلم میخواهد در زیر باران های رشت قدم بزنم

و قطعا دل رشت هم براتون تنگ شده ...
از روزی که مامان بابا رفتن بارون بند اومد عمو .......

بابا شاه 1394/06/15 ساعت 15:32

چند وقته حالت خوش نیست
تابلوئه
+
چایی خوبه
البته کم رنگ

حالم خوشه که :)
فقط دلتنگم
+
چای پررنگش خوبه ! اگه ایرونی باشه و اصل بهاره لاهیجان

چای رو عشق است...به به....
گروه ویولت هم که جای خود دارد

به به واقعااا :)
پس شما هم فنشونید

سیمای 1394/06/15 ساعت 10:03

به به چای
اونم از نوع مگیانه

من عاشقتم دختر
خیلی از حسای خوبمو مدیون توام مرسی

وااای سیمای انرژی مثبتتت
هوووم مگیااانه

اینجوری میگی از ذوق می میرمااا

چه شعری بود مگهان !! خیلی زیبا بود

خییییلی فردخت...خیلی خوبه :(

به به
اصن چایی باشه همه چی خوبه :D
این آهنگو گوش ندادم اما متن آهنگو که خوندم یاده آهنگ آسمان هم زمین میخورد چارتار افتادم!
همیشه حالتون خوب ;)

چای باشه و دلتنگی حتی ؟
فک نکنم ......:(
این آهنگ ارزش خریده شدن رو داره . 500 تومن هزینه ی خریدشه گویا
ممنووونم ... چارتارم که شاهکاره... پیش خرید کردمش ؛)

بنفش 1394/06/14 ساعت 21:26 http://dancelife.blogsky.com

من کی بیام رشت بریم طبیعت گردی؟ یاح یاح یاح یاح

به ... تشریف بیارین خانم ویولت ؛)

با این آهنگم کلی خاطره های خوب خووووب دارم. مرسی بابت یاداوریشون :*

اوم ... جالبه همیشه که سلیقه ی آهنگینمون شبیهه یا آهنگایی که باهاشون خاطره داریم مشترکه
خواهش می کنم عزیزم

به بهههههههه جایی تو این فضا و هوا چقدر میچسبه.
مگی من عاشق چایی تو استکان و نلبکی ام، من رو یاد بچگی هام میندازه.
+راستی قالب جدید وبلاگت هم مبارک

بد می چسبه هااا بددد
میدونی چند ساااال بود چنین چایی نخورده بودم ؟ تو استکان اینجوری ! با نعلبکی ... اصلا حسی داشتاتا
جات خالی :)
ممنونم!

مترسک 1394/06/14 ساعت 19:57 http://1matarsak.com/

چه جای بهشتی ^_^

واقعااا :)

چقد ساعت ، قشنگ رو دستت نشسته. منظورم اینه که چقد دستت قشنگه :***

لطف داری زیتون جانم ... :)
ممنون واسه دید مثبتت ؛)

omid 1394/06/14 ساعت 16:16

سرسبزی خیلی خوبه کوفتتون نشه
شلواره قالی کرمانه

:))
قااالی کرمونه؟ کاش عمرشم باشه

آویشن 1394/06/14 ساعت 16:14

فدات
قربااااانت
ستاره بچیییییینی
بوس بوس

:))
نارگیلی شما

سحر 1394/06/14 ساعت 15:01

عالیه مگی...
شلوارت چه قشنگه

ممنونم سحر ...
ناقابله :)

آویشن 1394/06/14 ساعت 14:47

چه عکس خوبی،چه متن خوبی، چه حس خوبی.
خوشحالم حالت خوبه

اوه چه عالمه چیزای خوب + چه دوست خوبی ؛) لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد