مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدا به وقت مامان ها برکت میده. باور کنید !

از صبح مرتب کردن خونه ، چک کردن تب برادرک به طور مداوم ، شستن ظرف ها ، جمع کردن لباس از روی بند ، تا کردنشون دونه دونه و فکر کردن به ناهار ... 

جدا کردن لباس های روشن و چپوندنشون تو ماشین ، درست کردن ناهار ، نگرانی برای خراب کاری تو آشپزی ... خوندن چند صفحه کتاب ... حرف زدن با مامان از راه دور، حرف زدن با خواهر و گزارش دادن وقایع اتفاقیه ی روز... 

اینا همه ی کاری بود که من امروز انجام دادم ... 

و آلارم ماشین لباس شویی که میگه لباس ها شسته شدن و باید رو رخت آویزون شن ... 

و من که تازه لم داده بودم رو مبل و به شام امشب دایی فکر می کردم ... 

و من که تصمیم گرفتم گراتن تو یه ظرف کوچولوی یه نفره براش درست کنم . 

و من و این همه حس های تازه ... و من و این همه حس تنها شدن و استقلال .........


نظرات 12 + ارسال نظر

خسته نباشی خانوم خانوما :)

ممنووونم فاطیمای جاان :)

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
من همیشه جویای احوالت هستم از طریق وبلاگت....
بیا به وبلاگم سر بزن خوشحال می شم

omid 1394/06/13 ساعت 15:06 http://omid.eco90.gmail.com

مرسی واقعا کامل توضیح دادین
خودم ک نمیام یکی از دوستان نزدیکم دارن میان اونطرف واسه ی کاری
ایشا.. بهتون خوش بگذره

با دوستان صحبت می کردیم که آدم وقتی بیکاره خیلی وقت کم میاره اما وقتی مشغوله کاریه و سر کاره و اینا وقت آزاد بیشتر داره :|

وااقعا همینطوره ... من شخصا همیشه وقت کم میارم
ولی الان که به کارای خونه حتی شام داییم فکر می کنم و مسولیت دارم . باز وقتم برکت داره ... می شینم کتاب می خونم کارتون می بینم با برادرم !!!


خسته نباشی..
وفتی مامانا نباشن میبینی اوووه چه قد ر کار میکردن و تو متوجه نبودی...
همیشه سلامت باشن

واقعااا... طفلی مامانم ... الان که دوره سعی می کنم هر روز ده بار ازش قدردانی کنم بخاطر تک تک وظایفی که داره ! تازه کار بیرون هم می کنه و به همه کاراشم میرسه!!!

آویشن 1394/06/13 ساعت 02:01 http://dittany.blogsky.com

قدرت مدیریتی خانوما رو دست کم گرفته بودیا مگی
چه میکنه این دختر خوووب.راضیم ازت

واااقعا ...
خانوما شاهکارن!
ممنونم ؛)

omid 1394/06/13 ساعت 01:24

جاهای گردشی شهرتون کجاس؟
رستوران خوب و.... هرچیز دیگه ک فکر میکنید جالبه
همون اول بار گفتم سوالام بپرسم یادم نره

بله همین مواقع است ک ی دختر کدبانو میشه خانم خونه میشه و.... دیگه

خسته نباشید

سلام ایشالا که دیر نشده باشه
کسی تشریف آورده اینجا امید خان ؟ خودتون تشریف میارید ؟
ببینید داخل شهر رشت که دیدنی نداریم ما طبیعتمون اطراف رشت هست . اگر ایمیل بدید براتون ایمیل می کنم یه سری نکات رو...
+ رستوران اگه واسه ناهار و شام می خواید برید رازقی ... رازقی : گلسار- اول بلوار سمیه !
برای شام گزینه های خوبی دارید جز این ولی ناهار و کباب اگه می خواید میل کنید بازم من همینجا رو پیشنهاد می کنم.
اگر زمان بگید براتون میز رزرو می کنم که با خیال راحت تشریف ببرید :)
اطراف رشت یه سد خاکی هست که خیلی بازیگرا توش عکس دارن .
رشت - جاده جیرده - سقالکسار - سد خاکی !(از هرکی هم بپرسید نشونتون میدن کدوم ور برید.)
اگه جای دیدنی تاریخی بخواید حتماااا پیشنهاد می کنم برید قلعه رودخان رو زیارت کنید:دی بسیار قشنگ و خوب و اینهاست... ؛)
ماسوله هم که دیگه نیازی به معرفی نداره ! شهر تاریخیه که باید ببینید به نظرم
لاهیجان هم شب تشریف ببرید بهتره. یا عصر که هم نمای روشن ببینید از شهر و هم تاریک ... ما تو رشت بام نداریم . مثل بام تهران مثلا ...ولی لاهیجان چنین امکاناتی داره .
دیگه جونم براتون بگه اگه سمت تالش تشریف می برید. سورتمه ی تالش خوبه (ما دقایقی دیگه راهی اونجا میشیم !:دی )
اگه انزلی تشریف می برید شهر دوس داشتنی من...با تمام زشتی هاش :)) برید بلوار انزلی رو ببینید حتما...
اگه اونجا می رید و می خواید غذای فست!! بخورید بهترین گزینه در چند قدمیتونه
کاکوله یکیشونه و اون یکی تورنگ طلایی... کاکوله رو پیشنهاد نمیکنم اما !
برید تورنگ طلایی پیتزاهای قابل قبولی داره + نون شیرهاشم خوبه.
اگه دنبال کباب خوب تو هر شهری هستید بهم بگید.
و هر سوالی هست با کمال میل در خدمتم.
آهان اگر لاهیجان تشریف بردید برید قنادی نوشین ، یا کوکیتو از این دو جا کوکی خوب و مرغوب بخرید.
آرتا هم البته بدی نیست ؛)
بهم بگید کجا مسقر شدید تا بگم اون اطراف کجاها برید؛)

خزنده 1394/06/12 ساعت 22:25

انجام دادن کارهای خونه ی مادرا یه جورایی مثل مرکز پردازش های موازی موسسه تحقیقاتی هاس. از اینا که یه عملیاتی که با کامپیوترای معمولی (یعنی ما بچه ها) 4 روز طول می کشه رو توی 20 دقیقه انجام می دن.

پردازش موازی سر خودن مادرا

دقیقااا:))
یه جووور عجیبی مامانم از سرکار میاد ناهارش حاضره اونم مامان من که خییییلی به غذاش اهمیت میده:دی اصلا اهل عجله کردن نیست تو آشپزی
و هزار تا کار دیگه هم همزمان انجام میده !

کاسپین 1394/06/12 ساعت 21:28

خداقوت خانم خونه:-)

ممنوووونم همسایه :)

بانو 1394/06/12 ساعت 20:56 http://Bisiar.blogfa.com

من عاشق کار خونه ام وقتی کسی نباشه، تو سکوت و خلوتی همه جا رو مرتب کنی، آخرش یه چایی بریزی و پاهاتو دراز کنی و لم بدی تو مبل و با آرامش بخوری.
حالمو پرسیده بودی، ممنون خوبم.
جای مامان بابا خالی نباشه

منم خیلی دوست دارم :دی
یه جور خوووبیه کارای خونه
خصوصاااا اون لمیدن آخرش و نگاه کردن به تمیزی ها ... اومممم
عزیزکم ...الهی عاالی باشی... ممنونممم

بابا شاه 1394/06/12 ساعت 18:07

بابا استقلال

بابا پیروزی :دی
فکر کنم آخر ماه به پیروزی برسم :دی

حالا دوس داری این حس استقلال رو یا نه؟
میدونی مگی من تو کارهای خونه، عاشق تا کردن لباسم :) یه حس خوبی میده بهمممم ...

والا چی بگم...
خیلی عالیه که می تونم خودم رو محک بزنم شادی
ولی زندگی تنهایی برام درد داره
هم واقعا آمادگی این همه مسولیت رو نداشتم !
منمممم...عاااشق تا کردن لباس های شسته ام شادی... چه تفاهمی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد