مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه خواهش از جمیع آقایون

تا وقتی مطمین نشدید که طرف، دختر رویاهاتون!!! هست یا نه ، تحمل کنید و فرت و فرت باهاش در تماس نباشید . اول ببینید با خودتون چند چندین. براش کادو نخرید ، مدام از ازدواج باهاش حرف نزنید ، که فرداش پیشمون شید و بگید من که حالا حالاها نمی خوام ازدواج کنم ، پس فرداش بگید انگار من اصلا نمی خوام نامزد هم داشته باشم ، و هفته ی بعدشم تماس ها رو قطع کنید و برید نیست و نابود شید . 


+ یک دختر خوبی اطرافم هست که این روزها به شدت دلش شکسته ، از خدا می خوام کمکش کنه و قلبش رو دوباره زنده کنه. از من هیچ کاری ساخته نیست ...

+ میگم یه چیزی ، من فهمیدم شرایط مالی خیلی خوب یه خانم میتونه تاثیر گذار باشه تو انتخاب شدنش ، اما تو موندگار شدنش انگار هیچ تاثیری نداره ...

نظرات 9 + ارسال نظر
بنفش 1394/06/16 ساعت 14:40 http://dancelife.blogsky.com

داغ دلمو تازه کردیا

هعیییییی... انقدر دخترای درد کشیده داریم یعنی ما :( ؟دوستم هنوووز درگیره

بله دقیقا

لطفا

مطمئن که شدید تلاش کنید برای بدست اوردن قلبش

تجربه ای از دوران مجردی

کاش همه مون اینو یادمون باشه دوست تازه
خصوصاً خود من ....:قلب

بابا شاه 1394/06/13 ساعت 11:25

فقط خانم ها خوبن ها
اقایون کلا مفسد فی الارض هستند
بله

نه هرگز چنین جسارتی نکردم من...
تو کامنت ها هم بخونید گفتم باید حرف های اون آقا رو هم شنید.
ولی در حال حاضر این دختر ما به شدت آسیب دیده و من از دست اون آقا شاکی هستم که زیر قولش زده

Amer 1394/06/12 ساعت 15:37 http://8m8a8.blogsky.com

با خوندن پست "رویاهای کاملا منطقی" یه دو سه ساعت تو فکر بودم!
و همزمان داشتم به نوشتن یه پست مرتبط هم فکر میکردم...
اما با خوندن این پست مصمم شدم که حتما بنویسمش:)

امیدوارم حال دوستت هرچه زودتر خوب بشه...

خیلی خوبه...حتما بنویسین ، میام بخونم :) جالبه برام
من خواستم تو وبلاگ و پست آخر نظر بذارم نشد!
باز تلاش می کنم :)

باران 1394/06/12 ساعت 15:29

خواهش و مرسی:**
در ضمن روشنفکرم هستی :))
چهار اثر فلورانس رو خودم نتوستم بخرمش اینبار ولی تو کتابخونه خونه داداشام یکبار خوندمش ولی با این وجود بازم دوس دارم بخونمش :))
ولی کتاب نوشته های از فلورانس اسکاول شین رو بیشتر وقتا که وقتم آزاد باشه میخونم و جالبه ازش سیر نمیشم


+ اون دوستتو پیش یه مشاور ببر و تا میتونی سرگرمش کن و بیشتر کاری کن بره به یه سفر حالا هر سفری باشه عیبی نداره . حتی لب دریا آدمو رو آروم میکنه.
امیدوارم زودتر حالش خوب شه:))

مگی....
من ناراحت میشم...طاقت ناراحتی دخترا رو ندارم.
این چراهای بی جواب خیلی بدن

خداییش منم ندارم :(
من تو دلش نیستم ولی دقیقا میدونم چی داره بهش می گذره...
ای کاش خدا یه کاری کنه برای این دختر :(

باران 1394/06/12 ساعت 15:05

مگی من خواستم اینو بگم که تو گفتی که یه طرفه نباید رفت قاضی :))

مگی از طرز تفکرهات خوشم میاد آفرین خواهری
روشنفکری اینم دوس دارم :))
اعتراف میکنم شیفته اخلاق و رفتار و تفکرت شدم برای همینه که باوجودی که
وبم رو بستم ولی دلم نمیاد بهت سر نزنم:))

خیلییی لطف داری باران عزیزم :)
راستی رفتم اون کتاب چهار اثر رو آوردم که بخونم؛)
روشنفکر که... ایشالا که باشم عزیزم :)
خیلییی خوشحالم می کنه حضورت باران جان...همینجا بنویس برام هر زمان دلت پر بود:)
+ بازم میگم زیادی بهم لطف داری و من اینطورام نیستم.

باران 1394/06/12 ساعت 14:28

مگی به اون دختره بگو :
اون شخص لایقت نبود خدا میخواد یکی که لایقته بفرسته برات.
بهش بگو نگران نباشه شاید مصلحتت تو این بوده .
بگو که الان میرفت خیلی بهتر از این بود چند سال بعدش میرفت ...
بگو خدا دوستت داشته که الان چهره شو برات نشون داده.


+ اگر طرف مقابل یه لحظه خودش رو جای اون دختر بزاره یا یه لحظه فکر کنه اگر
اینکار رو یکی دیگه با خواهرش یا حتی با خودش میکرد چه حالی بهش دست میداد
اینجوری با سرنوشت و آینده و دل یه دختر بازی نمیکنند.
اینا خودشون رو به خواب زدند وگرنه خودشون هم میدونن دارند چکار میکنن و
چه جوری با احساسات اون دختر بیچاره بازی میکنند.

میگم بهش و گفتم بارها و بارها ...
ولی براش سواله که ایرادش دقیقا چی بوده که طرف یهو پشیمون شده ؟
خودمونیم ... من حس می کنم پسره با خونواده ی خوب این دختر و شرایط مالی خیلییی بهترشون مواجه شد و نگران شد.
چون شناختی که رو اون آقا و شناخت دورم از خونواده ش دارم میگه انسان عاقلیه .
امیدوارم اگه خیر هم دیگه ن خدا خودش دلشون رو قرص کنه و بتونن با هم ادامه بدن .
نمی خوام فقط طرف دختر و همجنسم رو بگیرم.شاید باید به اون آقا هم فرصت حرف زدن داد

این آدم هایی که اول آتیشی شروع می کنن و بعد شونه خالی می کنن خیلی خیلیییی مسئول هستن در برابر احساسی که در طرف مقابل ایجاد کردن.. کاش بدونن.

کاااش بدونن شادی ...
این روزا از نزدیک حس کردم چقدر وحشتناکه
امیدوارم چنین گناهی گردن من نباشه :(
شاید اون دختر تا ابد حالش خوب نشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد