مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی اس ام اس میده دختر زیبا من جلوی گنبد سبز مسجد النبی هستم.


تک تک اس ام اس های مامان بابام رو صد بار خوندم ... اشک ریختم . چندین دقیقه باهاشون صحبت کردم ، حالم خوبه... 

اشک ریختم براشون ، برای اینکه به آرزوشون رسیدن ...  


+ زیباترین اس ام اس های دنیا رو امروز تو گوشیم دیدم . خدایااااا... میشه بخوام منم راه بدی خونه ی پیامبرت؟ میشه با ذوق و هیجان مگهانانه ازت بخوام ؟ تو هم به بنده ی کوچولوی بهونه گیرت لبخند بزنی ؟



نظرات 21 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1394/06/14 ساعت 13:47

خدا نکنه گل دخترررر
سلامت باشییییی

مگی مهربون انشالا زود زود خودت از خونه پیامبر برامون پیام بزاری و ما هی ذوق کنیم

آناهیتا 1394/06/11 ساعت 18:19 http://farfalla.blog.ir

پسرا البته یکیشون بابامه :))
داداشمم 15 سالشه... حس می کنم ممکنه خیلی اذیتم کنه :(

اینروزا انقدر میچسبم به مامانم که کلافه می شه :))
بعد می دونی خوشگترین چیز چیه؟ اینکه مثلا میره جوراب می خره, روسری می خره, و اینا, بعد با ذوق می گه اینا رو خریدم واسه مکه م.
یا میگه فلان چیزو کنار می ذارم واسه مکه م.

اینکه می بینم انقدر ذوق داره و داره به آرزوش می رسه خییییلی خیییلی خوشحالم می کنه. حتی بیشتر از براورده شدن ارزوی خودم

الهی ...
خدا آقایون خونه رو حفظ کنه
واای مامان منم همینطور بود همه چیزش رو می دوست که داره برای مکه ش میخره. فلان مدل کفش راحتی ... اون جوراب که بابات برام از فلان جا آورده همه ش رو دارم می برم مکه:دی یه سال وسایل جمع و جور کرد برای مکه ش ؛) هاها...
خوشحالم واسه این حسای مشترک آناهیتای عزیز ...
اوهوووم خیلییی خوشحال کننده ست. من که فعلا آرزویی ندارم ...

merida 1394/06/11 ساعت 16:41

ای جاااان
مسجدالنبی
جاشون سبز مگی عزیز

خیلی سفر خوبیه. من همیشه میگم دوران دانشجویی یه چیز خوب داشت اونم همین سفر حج دانشجویی بود که شکر خدا نصیب من شد.
انشاله که زود زود خودت این سفر بری. واقعا عااااالیه

ممنونم مریدا... چقدر خوبه که حسای مشترکی داریم دختر خوب... اینکه هردو تجربه ی حضور تو مسجد النبی رو داشتیم :)
انشالله ... به وقتش ...

marjan 1394/06/11 ساعت 11:29 http://inja-man.blogsky.com

اشک نریز....

مترسک 1394/06/11 ساعت 11:05 http://1matarsak.com/

آخی، خدا پشت و پناهشون... ایشالا خودتم میری، با یه چشم به‌هم زدن می‌بینی که عه! رفتی زیارت که... ^_^

اوم... شاید واقعا خدا خواست و رفتم. باید امیدوارم بود ؛)

غزال 1394/06/11 ساعت 10:50 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام عزیزم.خوش به سعادتشون...
بگو یه دوستی دارم مخصوص التماس دعا داره باشه؟؟
ایشالا به زودی قسمت خودت...

غزال جان برای تک تک دوستام دعا می کنن... حقیقتش من روم نمیشه بخوام برای خودمم مخصوص دعا کنن:( دوستا خیلی زیادن و من گفتم برای همه ی دوستای مگی ویژه دعا کنن :*

سیمای 1394/06/11 ساعت 09:44

عزیز دلمممممممممممممم
چه حس قشنگیییی
انشالله به سلامتی برگردن پیشتون
این یه ماه فرصت خوبیه برا اینکه خودتونو محک بزنین ببینین میتونین از عهده خونه و وظایفش بربیاین
یه تجربه خوبه این
زیاد دلتنگی نکنی هااااا جیگرم

اصصصصلا از پس وظایف خوب برنمیام. مرتب کردن خونه و شستن و جا به جای ظرف ها چرا...
ولی آشپزی سنتی ... ازش وحشت دارم هنوز:(
خوووبم... دلتنگی نمی کنم . مدام ازشون خبر می گیرم و این تماسا از دلتنگیم کم می کنه :)

طبق معمول اومدم بخونم و بدون نظر برم!!! دیدم نمیشه از اشکات گذشت

مگی عزیزم جاشون سبز، انشالله به حق خود خدا سلامت برگردن، چه خوب که اونجان، چقدر خوب که همچین جایی هست

امیدوارم بازم بری و به آرزویه قشنگت برسی.

(چقدر ساعت این پستت خوب بود، به دلم نشست، همیشه بیسته بیست باشید)

ندااا... چه خوب من اصلا توجه به ساعت پست نکرده بودم:* !!!
ممنونم ندای نازم

پری 1394/06/11 ساعت 07:10

عزیزممم
الهی که به سلامت برن و برگردن
ایشالا قسمت هر کر کی که دلش میخواد بشه

ایشالا واقعا... هرررکی که آرزوش رو داره نصیبش شه ایشالا این سفر :)

باران 1394/06/11 ساعت 02:16

سلام
تنها وبی که خیلی دوست دارم بیام بخونم وب توهه ! میدونستی ؟:**
جاشون سبز عزیز خواهر
ایشالا قسمت شما و تمام آرزومندان .آمین.

+ مگی میشه بیزحمت به مادرتون بگین واسه ی من باران سر پا تقصیر هم دعا کنن ؟! میگن دعای حجاج اونم حج تمتع اونم دعای مادرها اونجا مستجاب میشه :))
یادش بخیر کعبه و طوافش
یادش بخیر مسجدالنبی
یادش بخیر روضه رضوان
((من حج عمره زمان دانشجوی رفتم ولی بنظرم حج تمتع یه چیز دیگه اس )
بعدا مامانت و پدرت که میان از غربت مدینه حرفا دارن واستون !
اگر از غربت مدینه گفتند مگی فراموش نکنی اینجا بیایی بگی !
باشه مگی جان ؟!:))

نه عزیزم واقعا نمی دونستم :)
چقدر خوشحال میشم که چند تا از دوستام فقط میان وبلاگ که من رو بخونن؛) حس خوبی بهم میده
یادش بخیررررر...
انشاالله

آویشن 1394/06/11 ساعت 00:53

جاشون پیشت خالی نباشه.
به سلامت بر میگردن حتما و امیدوارم فرصت برسه تو هم برم.قربووووونت

ایشالا آویشن جان :)

آناهیتا 1394/06/11 ساعت 00:07 http://farfalla.blog.ir/

+جاشون خالی نباشه عزیزم زیارتشون قبول :)

+آخخخ دختر.. مامان منم چند روز دیگه داره میره مکه و من میمونم و پسرااا :(((
از الان عزا گرفتم واسه شام و ناهار اینا. شیکم نیس که...


لباسا... ظرفا... خونه.. خرید.و. غیره... کلن منم و اینا :| :| اونم به مدت یک مااااه
دعا کن واسم دووم بیارم :|

+ببخشید اینجا یادم میره هی آدرسو بنویسم.
نه که تو بلاگ ما خودش اتوماتیک مشخصاتو میذاره... اینا.
(خب دیگه فخرمو فروختم خیالم راحت شد :))))

آناااااهیت تو همممم ؟!
پسرا چند ساله ن ؟ باهام حرف بزن... حس خوبی داد بهم کامنتت... مامان رو ببوس حتما... همین امروز !

عزیزم مگی ناز ایشالا جاشون برات سبز باشه...و خیلی لذت ببرن وبا حس خوب برگردن

ایشالا سحر جان...
ممنونممم از دعات...

مریم 1394/06/10 ساعت 22:30 http://marmaraneh.blog sky.com

عزیز دلم، جاشون خالی نباشه، انشالا که با یک عالم حس خوب برمیگردن.

انشاالله ..... :*

سپیده 1394/06/10 ساعت 22:15

منم دوس دارم... ولی فک میکنم هنوز لیاقت و شناخت بودن در اونجا رو ندارم

منم همیشه همین فکر رو می کنم متاسفانه :(

سلام
ان شاءالله به زودیه زود قسمتتون بشه و برید

سلام ...خیلی خیلی ممنونم :)

مهناز مامان رایان 1394/06/10 ساعت 22:07

عزیزمممم، جاشون خالی نباشهههه
خدا پشت و پناهشون و زیارتشون قبول
چشام بارونی شدددد

بمیرم....ببخش منو که باعث شدم چشمات بارونی شه بانو.گ..

کاسپین 1394/06/10 ساعت 21:31

چقدر کوتاه و قشنگ توصیف کردی مگی عزیزم.خوش به سعادتشون بهترین جای دنیاست اونجا.یک گوشه امن

واقعا یه گوشه ی امن ......
کاسپین همسایه ...حال و احوالت خوبا :)؟

آخی عزیزززززززم ایشالا قسمت شما
جاشون سبز گل گلی ...بابا تا باشه از این دوریا ... خداروشکر رفتن جا به اون خوبی همه بغل بغل آرزوشو دارن

اینبار که باهاشون حرفیدی میشه لدفن بهشون بگی که پیش خونه خدا بگن که نکنه حاجت من یادش رفته!! :(

سفارش کردم برای تک تک دوستام دعا کنن ...
خدا میشنوه قطعا ... اما اون بیشتر از خودت خیرت رو می خواد بانو... صبر کن عزیزم :*

جاشون سبز عزیزم.
دلم پر کشید واسه آخر شبای مسجد النبی
غروبای بقیع...

ممنونم...
من هم.... اشککک... دلم می خواد واقعا اونجا باشم
ای کاش معجزه ای شه و ما باز بریم ...
تو این اوضاع دیگه حج عمره رفتن خیلی خیر نیست:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد