مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قانون نانوشته ی کارواش ، دیشواش !

یه قانون نا نوشته ای هست که میگه هر روز ماشینتو ببری کارواش و حالی بهش بدی ، خدام یه حالی بهت میده و بارون می فرسته برات ! 

همون قانون نانوشته میگه اگه یه روز حالت خوش باشه و بخوای یه حالی به خودت بدی و بشینی ناخوناتو با دقت تمام لاک بزنی ، مامانت یه حالی بهت میده و تو رو با کلی ظرف نشسته تنها می ذاره ! 

بگذریم که رنگ لاک اون انگشت اشاره بسیار نامربوط به بقیه بود و می خواستم رنگشو عوض کنم . نشون به اون نشون که یه تیکه ریز از لاک اون ناخن آسیب ندید:| :دی 

و یکی از ناخن های مصدوم از نمای نزدیک :| 


نظرات 15 + ارسال نظر
j.a 1394/06/14 ساعت 15:24 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

خیلی دست زیبایی دارید و انگشتر زیبا:-)
منم متوجه اشتباه انگشت اشاره شدم

لطف داری جودی عزیز :)
هاها ... سوتی جالبی بوده :دی

دو رنگ لاک رو ناخن هات زدی؟ یا من این طوری حس می کنم :) ؟

نه دو رنگه... انگشت حلقه م رنگ دیگه ست.

itext 1394/06/10 ساعت 00:29 http://itext.blogsky.com

:/ عکس رو که گرفتین انگاری برای بیمه گرفتین بهتون دیه بده :D

ایشالله که همیشه سلامت ....شاد و سربلند باشید .

ضعففف کردم از خنده :)))))))
عالی بود!

چقدر میده واسه ناخن شکسته و لاک رنگ پریده ی مگهان :دی ؟!
ممنون و هم چنین آقا

هدی 1394/06/09 ساعت 16:01

سلام مگی جونم خوبی
هزار ماشاالله
مگی خوش سلیقه ایی ها
لاک خوشرنگ و هم انگشتری زیبا

ممنونم هدی...
همیشششه به من لطف دارین ...♡

سپیده 1394/06/09 ساعت 15:41

عجب خب من کامنت بقیه رو نمیخونم

:))) بخون!

سپیده 1394/06/09 ساعت 11:26

اونروز منم لاک طلایی گرفتم براتو اکلیل داره
مگی تو ولایت شما اون انگشت اشارس؟
همون انگشت اشارتو مشکی بزنی خوجل میشه

بابا جان اشتباه لفظی بود کاملا :|
نمی دونم دقیقا چرا اونطورب نوشتم!!!
الان نفر سومم میاد میگه . نیلا گفت توضیح دادم اشتباه لحظه ای بوده :|

nila 1394/06/09 ساعت 10:41 http://23969.blogfa.com/

وااای مگی ببخشید فک کنم نباید میگفتم ... منظورتو فهمیدم و دونستم که اشتباه لپی بود ...
ببخشید :(

چرا نباید می گفتی آخه :)) ؟!
خنده م گرفته و یاد یه خاطره ای افتادم با دوست جانی که دیگه تو وبلاگستان نیست :دی
اشتباه لپی رو هم باید گفت دیگه ...پاکش نمی کنم چون اشتباه خنده داریه میذارم بمونه:)) :دی

nila 1394/06/09 ساعت 10:18 http://23969.blogfa.com/

واااای آره بوخدا مگی :))
مگی چقد لاک طلاییه خوشرنگه ... من سبز همین لاکو دارم :) در ضمن اون انگشت حلقه س نه اشاره !
+ آها آره درست میگه آنا اون که گفتی اسمش قانون مورفی ... ما تو دانشگاه خوندیم البته نه در مورد لاک ها در مورد یه سری برنامه نویسی و اینا :)))))
++دیگه اینکه عزیزم پیشنهاد میدم از ایران فیلم راحت دنلود کن :)))تازه اینا ی سر سوزن از فیلم هایی که میبینم نیس:دی

همه اینا هیچییی چرا گفتم اشاره :| ¿به قول خارجکی ها منظورم قینگ فینگا بوده!
ممنون از توجهت :))

هم لاک زیباست، هم انگشتر، هم دست :)
در مورد ماشین که خیلی تجربه اش را داشته ام. در مورد لاک نه!

ممنونم برنای هم سلیقه :)

عجیبه واقعا ... می خواین یه بار تست کنیم یه لاکی به دستاتون بزنیم اینم تجربه کنید

سحر الف 1394/06/09 ساعت 09:44

مگیییییی.....چه لاک خوشرنگی

سپیده مشهدی 1394/06/09 ساعت 09:05

ممنون از محبتت فامیل دور

خدا قوت عزیزم

مچکر رویا جانم

آویشن 1394/06/09 ساعت 01:18

دقیقا چیزی که تو ذهنم بود و آناهیتا نوشت.انگار تله پاتی داریم
ولی مگی واقعا لاک که داغون میشه خیلی دل آدم و میزنه.من که از بس دستم و میزنم به در و دیوار عمرا بیشتر از 1-2 ساعت سالم بمونه لاکم

می تونستی ایضا بزنی زیر کامنت آناهیتا خوب میشدا:))
من هربار لاک بزنم بعدش میرم حموم زیر دوش کلی... جوراب می شورم اتاق مرتب می کنم تخت جا به جا می کنم و هرررکاری که ناخونامو به طریقی بترکونم :)) :دی

سپیده مشهدی 1394/06/09 ساعت 01:10

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پست عکس داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
انگشترت رو دوس دارم

گفتممم برات پست میذارم ! دیدی ؛) ؟!
پست بعدی رو ایشالا تقدیم میکنم بهت :)))
قابلت رو نداره ...قراره به ارث برسونمش به یکی از دخترام
به عروسم عمرااا نمیدم

آناهیتا 1394/06/09 ساعت 01:09

قانون مورفی هستن ایشون :))

چه لاک خوشگلی ^_^

:دی
چه اسم با کلاسی داره آنا :))

+ بفرستم لاکمو برات؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد