مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایا بازم خبرای خوش لطفااا... :)

من دلم شنیدن خبرهای خوب و خیر می خواست ، تو وبلاگ چند تا از دوستان نوشته بودم ، خب خبرهای خیر بسیار شنیدم دیروز و امروز از دوستام ... 

خبرهای خوش وقتی برای دیگرانه لذتش بیشتره ، چرا که این اتفاق های مهم برای زندگی خودمون استرس زیادی به همراه داره . 


+ وسط این خبرهای خیر و خوش ، حق ندارم از دنیام گله کنم . فقط باید بگم خدا رو شکر از ته دل ... 

+ ترک عادت موجب مرض است و موجب مرض !!! همین . 

+ خدایا خونه ی ما رو میبینی ؟ برکتش رو کم نکن . باشه ؟ دل مامانم می دونی چی می خواد ؟ می دونی امروز تولدش بوده ؟می دونی دیگه ؟ ... مامانه دیگه !حق داره خب ..... 


نظرات 17 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1394/06/10 ساعت 22:10

ممنونم از لطفت مگی خوشگل مهربونممممم
همچنین شماااا

تولدشون مبارک ، قلبشون پر از آرامش ِ عمیقِ همیشگی:)

حرفِ دلمو تو این پست خوندم، خدایا به خاطر ما نه، بخاطر فرشته های زمینیت ، خبرای خوشُ بفرس

ممنونم واقعا :) مامان من لایق خیلی چیزهاس که من نتونستم براش کاری کنم ... دختر خوبی نبودم هرگز :) گرچه اون راضیه ...
ایشالا خبرای خوووش واسه همه ماماناااا

مبارک باشه مگی جان
امیدورام همواره تن درست و شادمان باشند

ممنونم استاد برنای باهوش :)

nila 1394/06/08 ساعت 10:48 http://23969.blogfa.com/

تولد مامان گلت مباررررررک عزیزم :-*

ممنااان

سیمای 1394/06/08 ساعت 09:53

تولد مامان مبارک
همیشه سلامت باشن
خونه تون هم همیشهههههه پر برکت باشه

مچکر سیمای عزیزممم

مهناز مامان رایان 1394/06/08 ساعت 09:51

مگی جانم تولد مامان عزیزتون مبارککککک
سایشون سالیان سال با سلامتی روی سرتون باشه
الهی امین

ممنونممم مامان رایان جون
شنیدم مناسبت بسیااار دارین تو این ماه
روزاتون پر از اتفاقای خوووب خوب :* :)

مترسک 1394/06/08 ساعت 08:39 http://1matarsak.com/

آخی، ایشالا همیشه خیر و برکت و خوشی توی زندگی‌تون موج مکزیکی بزنه ^_^

ممنون متر ! ( سانتی متر بگم گشنگ تر نیست؟!)

تولدشون مبارک ، ان شاالله هر چیزی که از خدا میخوان و آرزوی قلبیشونه خدآ بهشون بده ..

ممنووونم...
آمییین

سپیده مشهدی 1394/06/08 ساعت 02:21

مگه میشه تولد مامان فامیت دورم باشه و من قر ندم

قرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مادر جانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
پدر جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
انشاالله سالیان سالللللللللل سایه شون بالا سر شما و خواهر زیبا و برادر خوش تیپتون باشه

:)))) از دست تو !
مگه خواهر و برادرمم دیدی :دی ؟! ای بابا چه کنیم که فامیل دوووری دیگه :))

کاسپین 1394/06/08 ساعت 00:51

فصل جدید زندگیشون مبارک

ممنونم همسایه... خوبی شما :)؟!

تفلووده مامانت موباررررک

ممنوووون بانوی کوچک :)

Lena 1394/06/08 ساعت 00:08

لنای عزیزم ...

itext 1394/06/08 ساعت 00:08

تولدشون مبارک :) همیشه با لبخند و شادی زندگی کنید. و شمارو در لباس عروسی ببینه . . .

مچکر آقا ...
خوشبخت ببینه انشالله بچه هاشو ... :)

خدایا مامان مگی رو همیشه خوشحال کن همیشه

ممنونم از دعااات

چوپان 1394/06/07 ساعت 21:40

کاش از کیک تولد برای منم نگه میداشتی :D اینجور پررو ام
بعله. البته فکرکنم دیگه دیر گفتم :|
تولدشون مبارک
میدونم قطعا یکی از آرزوهاشون خوشبختی و عاقبت بخیری شما 3تا گل هاست. پس برای خوشبختی و عاقبت بخیری هر 3تاتون دعامیکنم.خصوصا خودت

کیککک ؟! اصلا نخوردیم که برات نگه دارم...
ایشالا بیای برات یه کیک باحال درست کنم خودم؛)
یه کم سرم خلوت شه ایشالاااا...
ممنون چوپان ...واقعا ممنونم از دعای خیرت :*

SamaN 1394/06/07 ساعت 20:29

همیشه شادی تو زندگیت باشه و کنار خانوادت خوش باشی

آویشن 1394/06/07 ساعت 20:22

تولد مامانت مبارک.
سالیان سال در سلامتی کامل کنارت باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد