مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سواله خب عیب که نیست ؟

سوالی که برام پیش اومده اینه که دقیقا پشت سر چی من حرف می زنن :))؟! 

پشت سر نویسنده ی همین چار کلوم نوشته ؟! و اینکه من میدونم دقیقا کیا هستن که پشت سرم حرف میزنن ... یادمه بهمن به چوپان گفته بودم درباره ی اینایی که با من مشکل دارن! ما اینطور باهوشیم بله ؛)



نظرات 15 + ارسال نظر

کی با تو مشکل داره مگه...؟
اونهایی که پشت سرت حرف میزنند، مطمین باش از روی حسادت و تنگ نظریشونه
دختر به این گلی....والا به خدا
ببین، اگه منو تو با هم دوستیم و شما قبول داری این دوستی رو و از این حرفها، بدون لطفا، من اگه قرار باشه از تو حرف بزنم، حتی حرفهای بد، مطمئن باش که مستقیم میام به خودت میگم.
لطفا آدمهایی که باعث آزار و رنجشت میشوند رو بذار کنار، و آدمهایی که حس خوبی به تو میدهند و شعور ارتباط داشتن رو دارند رو برای خودت نگه دار و به عبارتی دو دستی بچسب بهشون.
شاد باشی دوست عزیز و گرانقدر.

دارن دیگه ...
به نظرشون سبک سر ، بی حیا هستم و به نظرشون شوآف دارم شاید !
چی باید گفت ؟ میدونی برنا خان ؟
شمام که دوست با شعور منی امکان نداره با توهین بهم بخوای چیزی رو گوشزد کنی
من مامانم هرگز با خشم و توهین بهم نگفته ایرادامو و البته با محبت گفتن هم باید در لفافه باشه ...نه خیلی صریح ...
همین کارو کردم که می تونم به خوشی های کوچولوی زندگیم برسم ؛)
ممنونممم آقااا

چوپان 1394/06/07 ساعت 21:33

یچیز بگم خارج از بحث :D
نتیجه ی مثبتی که بشخصه گرفتم از این دوتا پستا: فهمیدم کیا دیس بارون میکردن نظراتمو
با تچکور از مگهان عزیز

:))) از دست تو بچه!

بی خیال بابا... چه اهمیتی داره پشت سر آدم حرف بزنن. ارزش فکر کردن نداره اصلا

ارزش نداره واقعا ...
فقط من بچه ام دیگه؛)گاهی مهم میشه برام

SamaN 1394/06/07 ساعت 19:41

اویشن تو چرا خودت غیبتشو می کنی نه خورشید خانم اصلا معلم خشمگین اصلا خوب نیست

آویشن 1394/06/07 ساعت 17:46

چه جنجالی راه افتاده اینجا
الان باید وایسیم اون دوستان غیبت کننده بیان اعتراف کنن
مگی قرار شد حالشونو بگیری رو من حساب کن،واقعا میگم

دیوونه خل و چل عصبانیم نکن بیام بزنمتا والا اونم با ترکه بلوط خیس :))
اتفاقا دقیقا منظورم خودم وبعد همه بنده های خدا بود بخاطر اینکه خدا ببخشم بقیه هم دعا همیشگیمه براشون
بچه جان دختر جان چرا به خودت شکی ؟
مگی من عادت ندارم تو لفافه حرف بزنم هر چی باشه رک بهت میگم به خودت نگیر خدا همگیمون رو به راه راست هدایت کنه دعاییه که شب و روز واسه خودم وهمه بنده های خدا میکنم چون همگی محتاج هدایت خداییم و اینجا هم صحبت سر غیبته که گناهه خب لازم بود بگم خدا به راه راست هدایتمون کنه میشه من حرفی بزنم جنابعالی به منظور نگیری حالا خوبه سالی یه بار کامنت میذارم اون سلامم شوخی بود یادآوری بقول علیرضا جواب سلام
جان پارسا یه بار دیگه دری وری بگی من میدونم وتو :))) چه خوبه خانم معلم خشمگین بودنم بهم میاد
بیا و ترکه معلمو یه بار نوش جان کن تا حالت جا بیاد

SamaN 1394/06/07 ساعت 15:03

من جواب سلام تو می دم خورشید خانملبخند:

چقدر از کلمه بگذریم بدم میاد ولی میگذرم
امیدوارم خدا همگیمون رو به راه راست هدایت کنه و گناهامون رو ببخشه دیگه حرفی ندارم ممنونم که سوالمو جواب دادی

از قدیم گفتن جواب سلام واجبه مگه قهری جواب سلام ندادی ؟ :)))

خورشید جان قسم می خورم تعمدا نبوده جواب ندادنم به سلام .
نمی دونم چرا به دل گرفتین :)
و اینکه سلام ؛)

+ متوجه شدم منظورتون من بودم احتمالا که باید هدایت شم :)) ؛) واقعا باید بشم .
پس اعتراضی نیست :دی

سلام من دو تا سوال دارم
چیزی که برات مهم نیست طبق گفته خودت تو پست قبلی پس چرا بیان شده
خداییش چرا کنجکاوی چی پشت سرت میگن
؟ همونایی که به گوشت رسوندن تو دنیای مجازی پشت سرت غیبت شده مطمئناواوا ننداز بهت گفتن که چه حرفایی پشت سرت زده شده
کی میاد بهت بگه پشت سرت چی گفته ؟ :)))
ولی من همین الان که این کامنت رو می نویسم تو دلم گفتم تو رو خدا مگی دیوونه رو باش با این افکارش یه لبخندم رو لبم نشست چون یادم به خودم و جوونیام افتاد که چه چیزایی برام مهم بود در ضمن بهت حسادتم کردم که بیست وچهار سالته میشه تو همین سن بمونی وبزرگ نشی من که خیلی زود بزرگ شدم دلم بچگیامو میخواد بدجور
و ته همه حرفام که تو دلم گفتم و الان کامنت شدن دیوونه خل و چلم نثارت کردم اونم با لبخند اخه خیلی بامزه است کلا فکر و خیالات و سوالات یه جورایی شیرینه خندم میگیره که خودمم یه زمانی یه خل و دیوونه به تمام عیار بودم ولی حیف که حالا بزرگ شدم

بیان شده چون برام سواله!
من گفتم میل ندارم بدونم و البته من دوست های ظاهریم رو خوب می شناسم!!
بگذریم.

الان میان میگن خوش به حال مگی! تنها دغدغه اش غیبته مجازیه

فهمیدی به ما هم میگی مگی؟ منم کنجکاو شدم

ttaanhhaa 1394/06/07 ساعت 13:22

به امام موسی صدر قسم بازی کردن با آبروی یک مسلمان عرش خدا رو به لرزه در میاره .... مراقب کلامتون باشید .

من که میبینید راحت غیبت مگهان جونم رو میکنم مجوز دارم ....

غیبت حساب میشه غیبت مجازی؟؟
نه واقعا؟؟همین الان یهو سوال پیش اومد برام

SamaN 1394/06/07 ساعت 11:43

دیگه غیبت همه هست سحر چه مجازی چه واقعی از حسادته که پشتت غیبت میکنن تحمل خوب بودنتو ندارن مگی

سحر 1394/06/07 ساعت 10:52

یا جد سید ربیع...
غیبت مجازی؟

سیمای 1394/06/07 ساعت 10:47

تو وب هم غیبت؟؟؟؟؟!!!!

همه عین شماها خوب که نیستن ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد