مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان شناسی ...

مگی شناسی درس سختی بوده که کم کم داره پاس میشه ... 

خیلی پیشتر از اینها باید خودم رو میشناختم ، ولی شاید باید مواجه شی با مسایلی تا بتونی خودت رو به چالش بکشی و در واقع بشناسی ... 

خیلی سخته که خودتو بشناسی و بفهمی اصلا داستان این نیست که آقایون دور و برت اونی که می خواستی نبودن ، خب به همین دلیلم تو عاشق نشدی ... 

نه ، اتفاقا اگه کسی باب میلت هم پیدا بشه ، که از قضای روزگار حتی بهت ابراز علاقه هم بکنه ! باز تو خودتو عقب می کشی و دنبال بهونه های جور واجور برای عاشق نشدنت می گردی ... 

نمی دونم چجوری باید عاشق شد ... کسی انگار یادم نداد عاشق شدن رو ... عاشق کردن صرف ،  چیزی نیست که یه خانم نیاز داره. 

نمی دونم بازم می تونم خودمو گول بزنم و بگم باب میلم نبودن آدمایی که دور و برم بودن ؟! در حالیکه مطمینم اینطور نیست؟!

معادلات ذهنیم به هم خورده ، حقیقیت تلخه و اینو بارها شنیدیم و حقایق  وقتی درباره ی شناخت خودت  باشه ، که خیلی هم دور از انتظارت بوده ، تلخ تر هم میشه. خصوصا وقتی سالها خودت رو گول زده باشی که من بلدم عاشق پیشه بودن رو ... فقط آدمش نبوده !!! 

من تو ذهنم بلد بودم عاشق بودن رو ... ولی حالا تو ذهنمم این توانایی ازم گرفته شده ... می دونم که بلد نیستمش ... واقعا نیستم . 


+ من انتظار عاشق شدن در یک نگاه رو از خودم ندارم. اما حق دارم انتظار داشته باشم وقتی کسی بخشی از ایده آل هام رو داره و واقعا شخصیت درستی داره ، بتونه دوستش داشته باشم و حتی عاشق خوبی هاش شم .

+ استثنا" نصیحت آزاده ... راهکار هم که بدین مدیونتون میشم .


نظرات 16 + ارسال نظر

مگی عزیز هنوز اون کسی که دلت رو بلرزونه پیدا نشده وگرنه حتما عاشق میشدی
نمونه اش من، من ندیده عاشقتم، بدون اغراق

در راستایه خواندن کامنت دیگرانی چون نل: یک همکار مشهدی از نوع اصیلش داشتم که بسیار به من علاقه مند بودن، ولی یه بار با صراحت و بدون شوخی گفتن انقدر دوستت دارم که نمیخوام بقیه ی عمرت رو با یه مشهدی سر کنی!!! و به قول خودش مشهدیارو کسی به جز خودشون نمیتونه تحمل کنه! البته اون بهترین همکاره من در تمام دوران ها بوده و خواهد بود، خودش که خیلی خیلی خوب بود ولی میگفت باید تو عصبانیت منو ببینی!

++مشهدی هایه عزیز قصد جسارت نداشتم.

:)
من کلا اعتقادی به این حرفها ندارم . همه جا خوب و بد هست . با ترک ها سر جنگ دارم فقط و واقعا اختلاف نظر شدید باهاشون دارم در همه ی زمینه ها

ttaanhhaa 1394/06/07 ساعت 13:28

نکنه عاشق من شدی و به روی خودت نمیاری؟؟؟؟ شرمنده فرصت معشوق شدن ندارم ....

نل 1394/06/07 ساعت 03:36 http://ykishodan.blogsky.com

عزیزم گفتم به اندازه خودت پاک و خوب..یعنی طرفتو با معیار پاکی و خوبی خودت بسنجی..یعنی شبیه خودت باشه پاکیو خوبیش...مثالم معیارخوبی برای پاک و خوب بودن نیست.اما صرفا جهت روشن شدن منظورمه.مثلا یکی 5تا دوست پسر داشته.نباید انتظار داشته باشه طرفش تا به حال به یک دختر نگاه نکرده باشه و یا طرفش با 20نفر دگ هم بوده و.. .یعنی مث خودشخص باشه)
خب منظور منم اینه که نباید خیلی روی این چیزهایی که از قبل توی ذهنته مانور بدی.شاید در واقعیت و لحظه ای که شخص موردنظرتو دیدی چیزهای دیگه ای حذبت کنه و یا ارجحیت بدی.. .
یکی از شکرهایی که از خدا میکنم اینه که مشهدی نیستم.و ساکن مشهدم.با عرض پوزش.درسته نمیشه گفت تمامی مردم مشهد ولی با تمام مشهدیهایی که درارتباط بودم خوبی ندیدم.و از تمام کسایی هم که ساکن مشهدهستن بپرسی زیاد تعریف جالبی نمیکنن از مشهدیها.. و جالبه خود مشهدیها وقتی برای خواستگاری زنگ میزنن و یا میان یکی از دلایل و سوالهای اصلیشون اینه که مشهدی نمیخوایم!!(مشهدی فقط با مشهدی میتونه بسازه. که این اواخر باخودشونم نمیسازن.)بازم میگم خوبو بد داره هرمنطقه.شاید فقط بدهاشون به تور ما خوردن... .

انشالله عشق شیرینی تجربه کنی عزیزم.

ممنون از توضیحاتت نل عزیز :)
چه چیز جالبی گفتی ... همه جا خوب و بد هست ما تو خونوادمون همیشه حرف این بوده که مشدی ها خیلی خوب نیستن ... منم همون ذهنیت رو داشتم
ولی وقتی محبت ببینی ازشون قطعا دیگه نظرت اونی که بوده نیست .
من مهمون یک دختر خیلی خوب مشدی بودم اخیرا
و مهمون اقوام دوست مشدیم حتی ... کاملا بی دلیل و بی منت کمک کردن بهم . من دیگه حق ندارم کلامی بد بگم ازشون ؛) چون ندیدم و با آدمای سطح بالاش معاشرت داشتم الحمدلله

من فقط می تونم یه چیزو بگیرم البته از نطره خودم....عشق اینا نیست موقعیت خاص نیست شرایط ویزه داشتن نیست یه جورایی دست خودت نیست اصلا ...بعدشم هرچی سخت گیر تر باشی بدتر میشه عزیزم در ضمن لینک کردم

هوم ...
چیش بدتر میشه ینی :)؟
ممنونم ارغوانی جان

سلام مگی...
عشق یک سینه وهفتاد ودو سر میخواهد
بچه بازیست مگر؟عشق جگر میخواهد...

من همچنان در سحر شناسی موندم

باران 1394/06/06 ساعت 20:27

مگی جان ببخشید که بحث رو اینجا باز کردم


+مگی ایشالا خوشبخت شی و اینکه احتمالا من امشب از دنیای مجازی و بخصوص وبلاگنویسی تا اطلاع ثانوی کناره گیری میکنم.
هر بدی از ما دیدین حلال کن دختر :**
مواظب خودت و خوبی هاتون باشین.
ساعت خروج از دنیای مجازی ساعت دوازده نصف شبه :دی
خداحافظی.

خواهش می کنم دختر خوب :)

+ واقعااا ؟ چرا آخه ... میتونی هفته ای یه بار بیای که اقلا ... ایشالا سلامت باشی عزیزم. گاهی بیا و از احوالاتت خبر بده ؛)

SamaN 1394/06/06 ساعت 18:36

باز در جواب مجدد باران اره مادرت درست گفته ازدواج ندیده یا با نگاه اول ازدواج نیست اخرش به طلاق کشیده می شه بهر حال تو ازدواج باید همه جوانب رو سنجید با دقت منطق بعد از ازدواج دوست داشتن

:|

باران 1394/06/06 ساعت 18:04

بازم در جواب کامنت آقای سامان :
به قول مادرم :
اونی که ندیده عاشق میشه چشمش کوره :|
البته ببخشید ها ولی این عشق تداوم نداشته و نداره.

:|

SamaN 1394/06/06 ساعت 17:30

در جواب باران فیلما که فیلمه بعضی آقایون ندیده عاشق می شن ااینکار فقط از آقایون بر می یادا

:|

باران 1394/06/06 ساعت 16:50

در جواب کامنت آقای سامان :
والله ما نگفتیم :دی
روانشناسان گفتن و میگن و همچنین تو فیلم ها گفتن حتی :))

:|

SamaN 1394/06/06 ساعت 16:37

باران کی می گه اقایون نگاه اول عاشق می شن ?

:|

نل 1394/06/06 ساعت 16:36 http://ykishodan.blogsky.com

چقدر خوب که اول خودتو میشناسی بعد عاشقی...گاهی شناخت خود آدم از خودش توی عاشقی بیشتر میشه..
این زمونه هم خیلی سخته کسیو پیدا کرد که به اندازه خودت پاک و خوب باشه..
من هیچوقت فکر نمیکردم عاشق یوگی بشم.توی تصوراتم همیشه یا با کل کل عاشق میشدم.یا از روی تصادف(بدون شناخت قبلی)یا من اول خوشم میومده و بعد اون طرفم میدیدم بهم حس داره و... یعنی کلی از این ماجراها..برای همین گاهی توی انتهابم با یوگی میرم در اعماق تفکر..چون خییلیی متفاوته..
همیشه یوگی میدیدم با خودم و به خودشم میگفتم:بیچاره خانومتون!!!(مشکل منم نبودم.توی برخورداش فرد فووووق العاده مغروری بود.دو کلمه بزوور میشد بحرفی باهاش)..تا اینک داستان ما عوض شد...هیچوقت فکر نمیکردم از شخصی مثل یوگی خوشم بیاد...
حالا مینویسم داستانمونو..
اینو میخوام بگم که شاید اول نباید خیلی خوشت بیاد از طرف.از حرکاتش.شاید متفاوت باشه درون و بیرونش.شایدحرفهای اطرافیان درباره اش تاثیر بدی بزاره (همه به من میگفتن:یوگیی؟؟تو؟؟؟)اما یک شناخت نسبی تغییر بده نظر و دیدگاهتو..کافیه فقط از یک چیزی که مثبت باشه توی طرف خوشت بیاد و ادامه بدی و بقیه خوبی و بدیهاشو ببینی..(یوگی معدل الف یونی بود(اولین نکته مثبتی که من دوست داشتم) و مشهدی نبود(بعد یک هفته فهمیدم و این دومین نکته بارزی بود که من دوست داشتم)! و سومیش دوستهای خوبی داشت!
اولش همینها بود فقط..بعد نکات مثبت و.خوشایند و منفی یکی یکی دیده میشد..
لازم نیس اول عاشق نکات مثبتش بشی.کافیه خوشت بیاد...

این نظر منه گلم.



انشالله بهترین عشقو تجربه کنی :)

خب من اصلا پاک نیستم دوستم :)
من دقیقا میدونم چه چیزایی می تونه گولم بزنه و باعث شه عاشق شم... راستش حتی می تونم دقیقا بگم چه چیزایی باعث میشه جذب آقایون بشم! کاملا می شناسم خودمو و به علایقم حتی آگاهم ...
مشهدی نبودن یک حسن بود ؟ دوستای من دوتاشون شوهراشون مشهدی هستن :) البته من نظرم اینه هر کی با همشهری خودش ازدواج کنه بهتره
و شمام که اونجایی هستی گزینه ی خوب میشد باشه واست همشهری بودنه ، نه ؟!
من که عاشق شدن بدون منطق ازم گذشته. منظورم عشق بعد از شماخت اولیه ست:)

آویشن 1394/06/06 ساعت 16:29

من که می گم نا امید نباش.تو هنوز فقط 24 سالته.کلی وقت داری واسه عاشق شدن.شاید تو در نگاعه اول عاشق نیشی ولی از کجا معلوم،یهو به شکل کاملا اتفاقی با کسی آشنا بشی که تو همون نگاه اول عاشقت بشه.
به نظر من عشق تو زندگی هر کسی تو زمان متفاوتی اتفاق میوفته بسته به نوع احساسات و شخصیتشون.من خودم هیچوقت حد و مرزی واسه عاشق بودن در نظر نمیگیرم و به نظرم زمانش که برسه اتفاق میوفته.
برای تو هم از ته قلبم آرزو میکنم که تو زمان مناسب،آدم مناسب که باب میلت باشه وارد زندگیت بشه و مطمءننمک ه همینن میشه.

من اصلا نباید در نگاه اول و دوم و ...عاشق بشم.
متاسفانه یا خوشبختانه من کسی رو عاشق کردم ، عواقبش رو هم دیدم و ترجیح میدم کسی عاشقم نباشه . مردای عاشق خیلی بی منطق میشن ! تحملشون واقعا سخته ... :(
برای همه ایشالا ! برای من یه کم بیشتر باید دعا کرد بلکه این گارد رو اول بردارم ... بعد بتونم کسی رو دوس بدارم!

باران 1394/06/06 ساعت 16:01

سلام
میگن دخترا عاشق صدا میشن:))
پسرا عاشق نگاه، اونم نگاه اول میشن :))
ایشالا عاشق هر کی که میشی خوشبخت شی :**

سلام
من عاشق صدا هم نشدم که! خوش صداهام دور و برم کم نبودن ؛) :دی
ولی پسرا رو مطمینم اکثرشون قیافه براشون معیار مهمیه

امید 1394/06/06 ساعت 15:37 http://www.end-it.blogsky.com/

سلام عالیه

SamaN 1394/06/06 ساعت 15:28

عاشقی چی میده به ادم جز شکست دلتنگی برای کسی که دوسش درای اگه واقعا بتونی کسی رو پیدا کنی که مثل اسمون صاف باشه

:) من عشق مافرجام که نمی خوام . عشق به یه آدم نیک می خوام !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد