مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هرچی که خوبه موندگار نیست ، حتی راحت نوشتن تو این وبلاگ هم موندگار نبود.

مثلا الان دوس دارم از مسایل خیلی خصوصیم حرف بزنم و یکی بشینه گوش کنه بگه که من باید چه کار کنم دقیقا ؟! 

ولی خب کسی نیست، تقریبا می تونم بگم همه ی آدما همشون قضاوت می کنن ، خب منم مجبورم تنها بشینم و تنهای تنها فکر کنم . در نتیجه باز دوباره ساکتم امروز ... ! و من وقتی تنها فکر می کنم ، فکر درد می گیرم . 


دلم گرفته / عیبه بهش بگم که از نگاهش خوشم نیومد / زشته که بفهمه چقدر توجهش برام مهمه / برام عاره که بدونه از چی ناراحتم ... 


حالم خوبه ها ، نیشم بازه و همه چیز میزونه ، فقط دلم حرف زدن می خواد ... 


+ اینکه آدما حس می کنن من با آقایون زیادی در ارتباطم غصه دارم می کنه . چون اینطور نیست ... و واقعا غصه دارم می کنه. نیاید بگید ارتباط سالم با آقایون بد نیست. میدونم. فقط حرفم اینه که اینطور نیست که فکر می کنن دوستان ! و اگه تو کل گوشی من بگردی هیچ چیز خاصی پیدا نمی کنی ... جز یه چیز یواشکی که برای خودمه و به کسی هم مربوط نیست :(


نظرات 6 + ارسال نظر

گوش هایه من ماله تو، بیا حرف بزن، تازه من انقدر از قضاوت بیجایه بقیه ناراحت شدم که دیگه قضاوت نمیکنم :|

یعنی کامنت "سحر الف" رو عشق است، تازه لایکشم کردم


منم یه Note شخصی تو گوشیم دارم که hidden کردمش : )

ttaanhhaa 1394/06/07 ساعت 13:30

با مرام ، ادعای رفاقت ، کی خواستی حرف بزنی من کم گذاشتم ؟؟؟
کی تو خواستی کمکت کنم و من گفتم نه؟؟؟؟
کی من قضاوتت کردم؟؟؟؟

اینا رو گفتم خصوصی فقط خودت با خودت بهشون پاسخ بدی .... همین

بی خیال....
بعضی حرف ها زده نشه شاید بهتر باشه...

واقعا... :)

بنویس بابا....تازه میتونی پاهاتم دراز کنی

آویشن 1394/06/06 ساعت 16:20

دلت نگیره مگی
به حرف این و اون اهمین نده.مردم تا نفس میکشن فقط بلدن قضاوت کنن،مخصوصا تو جامعه ی ما.هیچ کسی جای تو داره زندگی نمی کنه در نتیچه هر حرفی بزنه فقط نظر شخصیه خودشه و تو هم نیازی نیست خودت و برای هر کسی چه مخاطب وبلاگت یا یه آدم آشنا توجیه کنی.از زندگیت لذت ببر و هر کاری که فکر میکنی درست هست و انجام بده و بیخیال دنیا باش.از جوونیت لذت ببر بزار هر کسی با هر عقیده ای که دوست داره فکر کنه، تو که نباید واسه فکر اونا زندگی کنی.والا.

چی باید گفت واقعا؟! آدمی همینه... ذات ما آدماس انگار قضاوت کردن .حتی خود من :)
چی بگم آویش ؟ من حق ندارم توجه مردم رو جلب کنم با کارایی که می کنم ! توضیحش کمی سخته اینجوری

نل 1394/06/06 ساعت 16:18 http://ykishodan.blogsky.com

عزیزم وبلاگت مال خودته.هرکی ناراحته.هرکی مشکلی داره.... نخونه اینجارو...
من یک وبلاگ داشتم از 6سال پیش تا 6 ماه پیش.از یک جایی به بعد گفتم نظراتو تایید نمیکنم.حتی گاهی نظراتو میبستم.هرکسی دلش میخواست نظر میزاشت..چون فقط وبلاگو برای خودم مینوشتم.دلیل نداشت حرفهامو سانسورکنم..الانم فقط برای این وبلاگ قبلیمو بستم که دو تا آشنا اونجارو پیدا کرده بودن و نمیخواستم بخونن...خودتو به خاطر حرف مردم محدود نکن.چون هررر کاری کنی یکی ی چیزی میگه :)


خوشم اومد از جمله ات:فکرم درد میگیره...

یکی از مشکلهای جامعه ما اینه که از همون ابتدا بیشترین چیزی که اطرافمون میبینیم وهرروز تکرار میشه قضاوت کردن اطرافیانه و این باعث میشه کودکهامونم یاد بگیرن و این روند ادامه پیدا کنه...

شاد باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد