مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پنجم ما عالی بود :دی

فقط اومدم که بگم کنسرت عالی بود ، میشه بهتون فخر بفروشم که فامیل نزدیک خوش صدا ندارید ؟ این بچه ی ما خیلی دوس داشتنیه ! خیلی هنرمنده ! صداش خیلییی مردونه ست و کنسرتی که آوازش کار اوشون باشه مگه میشه بد باشه ؟ و اینکه اومدم بگم خونمون سری به سری مهمون رفت و آمد می کنه ، شکایتی نیست که! برکتن ، رحمتن اصلا ... اما سوالی که پیش میاد اینه که آیا وظیفه ی مامان بابای جان نیست برای خدافظی خدمت اقوام برسن :دی ؟! 

کلی بامزه ست که همه اهل فامیل خونه ی ما رو دوس دارن ... و بامزه تر اینکه وقتی میان هیچ عجله ای برای رفتن ندارن... از فامیل دور بگیر تا نزدیک ... همین الان رسیدیم خونه و مهمونا پیش از ما رسیدن و منتظر بودن تا بیایم و کلید بندازیم بیایم تو:دی خدایی انقدر پذیرایی از مهمون رو دوست داریم همگیمون که باورتون نمیشه ! دیدن مهمونای پشت در کلی ذوق زده مون کرد :))

ماجراهای بامزه بسیار بسیار زیاد دارم برای تعریف کردن از دوستا و همکارای پدرم ... میام و میگم ! :دی 

خیلییی اینجا شلوغه ... خیلی و من اومدم که خبرای امشب رو اینجا ثبت کنم . مهمونا رو منتظر گذاشتن خوب نیست ...ببخشید کامنت ها بی جواب موند بازم ! میام جواب میدم:)))


+ امشب علی کچل جان ، خنداننده ی خیلی عزیزم باید اجرا داشته باشه :دی من برم که ببینم چه خبره ؟! :)) 

نظرات 9 + ارسال نظر
آویشن 1394/06/07 ساعت 16:58

خیلی خوب کاری کردین
خب رفت و آمدا متفاوته.کلا یه سری افراد بیشتر با فامیلاشون بیشتر اوقات در ارتباطن ،برعکس بعضیا با دوستاشون.البته اینجور که حداقل تو وبلاگش میگه بیشتر رفقای صمیمیش میان ویلاش ولی خدایی عکس العمل دخترا تو وبلاگش خیلی خنده داره که میگن چرا رفیقات با دوست دختراشون میان خونت .والا

آویشن 1394/06/06 ساعت 16:42 http://dittany.blogsky.com

اصن تا نوشتی کنسرت و فامیل خوش صدا ،100% حدس زدم که منظورت آرین باشه
+ بیا.اینقدر از همشهری ایراد گرفتی نگاه حالا خودت دچارش شدی.ولی من که خودم عاشق مهمونم و اینکه خونه شلوغ باشه کمک خواستی خبر بده

:))) هاها ... این سری خونوادگی رفتیم مامان بابا ببینن بچه مون چه خوب می خونه :دی
والا خونواده خودمم همووونن !:| فقط اوشون دوستاشم میرن و میان اینجا داستان بیشتر فامیلیه
گربونت لطف داری ...؛)

نل 1394/06/06 ساعت 16:01 http://ykishodan.blogsky.com


فخر بفروش.عب نداره.بزارخودم میشم خواننده فامیل.اما فکر کنم با صدام خروس هم به تخم گذاشتن بیاد (جنبه درآمدی داره ها.فکر کن خروسها هم تخم بزارن.من برم خواننده بشم.دگ دنبالم نگردین)

چقدر خوبه مهمون دارین.البته من زیاد از مهمون سرزده خوشم نمیاد..شایدبخاطر اینه که کلا خانواده من خیلیییییییی خیلییییییی سخت میگیرن.همه چی باید عااااالی باشه.مهمون راحته بهش خیلی خوش میگذره اما میزبان یکم اذیت میشه.در عوض مهمونی رفتنو خیلیییی دوست دارم.چون مهمونی که میرم خودم یه پا میزبان میشم و همه کار میکنم و کلا با میزبانم وخوش میگذرونیم.اما مهمون که میاد خونواده اصلااا نمیزارن مهمون تکون بخوره,باید کاملا بشینه و استراحت کنه.خب همش درگیر پذیراییو مرتب کردن میشی و وقت کمی با مهمونی.نمیتونی زیاد بشینی.بخندی و وقت بگذرونی.
همیشه برای مهمونی دادن و رفتن کلی بازی و ایده دارم که اگ برسم اجرا میکنم که اغلب خونه خودمون نمیرسم
انشالله همیشه برکت داشته باشه خونتون و درخونتون باز باشه و سایه بزرگترها هم بالاسرتون :)

باران 1394/06/06 ساعت 12:51

سلام
نه بابا همه ی فامیل بعد رفتن مادرم کاملا از ما دل کندن!
با وجودی که ما میریم خونه هاشون ولی اونا نمبان.
خونه ی ما همیشه درش به روی همه ی فامیل باز بوده و هست .
ما کلا مهمان نواز بودیم اینو از مادرم به ارث بردم.
میگم فقط بچه هایی جمعیت اونم برای جلسات یا برای مراسمات میان خونمون.
بیخیال این نیز بگذرد...

+خدا به مادرتون سلامتی و طول عمر بده.ممنون

سلام
بالاخره عضو اصلی خانواده بودن که نیستن دیگه ... خونه هیچ وقت مثل قبلش نمیشه
خدا شما رو سلامت داره که چراغ خونه و مهمونی ها رو روشن نگه داشتی :)
+ ممنونم عزیزم ...به همه ی مادرها...پدرها......

سپیده 1394/06/06 ساعت 10:52

علی کچل خیلی باحاله بخصوص اون قضیه امپول زدن جواد عزتی تو ترکیه

آررره آقا تو رو خدا کمتر حساب کن:)))
اون شبم عالی بود که به دوستش گفت بدو که باجناق شدیم :))))))

Bluish 1394/06/06 ساعت 04:33 http://bluish.blogsky.com

کربلایی زاده فقط! د:

هیچی دیگه! برو اون ور ... برو سمت من نیا :)))))

باران 1394/06/06 ساعت 02:17

ایشالا همیشه خونتون پر از مهمون و شادی باشه .آمین.
مهمون حبیب خداست واقعا دل آدم رو شاد میکنه .
قدر این مهمونا رو بدونین بخصوص قدر مادرتون :**


+از وقتی که مادرم رفت مهمونای خونه ی ما هم رفتند :((
حالا فقط بچه های جمعیت میان خونمون یا سالی یکبار عمویی یا عمه ایی !
بقیه ی فامیل ، مثل اینکه وبا داشته باشیم دیگه قدم به خونمون نذاشتند:((
بیخیال :))

ممنونم باران جان
واقعا همینه... وقتی اینا نباشن مهمون از ما محبتی هم نمیبینه اگر بیاد ... مامانم سخت مهمون عزیز کنه! ما رو هم البته عین خودش بار آورده تا حدی ...
خدا روح مامان رو شاد کنه باران جان ...
شاید فامیلا حس می کنن دل و دماغ پذیرایی ازشون رو ندارید ...

خوبه که مهمون دوستی..

اوهوم! ولی از حدش گذشته و من کمرمو دستامو بیشتر از مهمونا دوس دارم!!!:(

آویشن 1394/06/06 ساعت 00:28

همیشه به کنسرت و شادی و مهمونی
ما گیلانیا اصولا اهل مهمونی هستیم بدجوووووور
اجرای علی مشهدی عالی بود واقعا.هنوزم یادش میوفتم خندم میگیره

ممنونم آویش... میدونی خواننده کی بود ؟
آرین جانم ...
آررره میگن ترکا هم مثه رشتی ها مهمونی بده و مهمونی برو هستن خیلی ...
من همیشه به مهندس رشتی ایراد نق میزدم که اینکه خونتون عین کاروانسراست واقعا بده و هرکی میره و میاد ...چقدر مهمون آخه؟!
بعد تو رو خدا وضعیت خونه ی خودمون رو ببین
اوهوم همیشه باحاله علی مشدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد