مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من دلم فامیل می خواد !

خودمونیم روزانه نویسی از خزترین و باحال ترین کارهای دنیاست :دی 

خب بگم امروز از عصر مهمون داشتیم ، دختر عمه و پسر عمه که عشق های من هستن رسما ! انقدر بازی کردیم که تا وقتی شام رو برامون آوردن هلاک بودیم . ما 4 تا تنها بودیم خونه و دور و بر ده بود که بابا و مامان و خواهرم رسیدن ... 

شام رو زدیم و عمه هامم اومدن برای خداحافظی از مامان بابا... کلی خوردیم و چرت پرت گویی کردیم ! دیگه دقایقی پیش خونه رو ترک کردن . فردام که خدا بخواد از سر صبح با داداش جان و دوستش مشغولیم و بعدتر هم ساعت 7 بلیت کنسرت گی.لان رو خریدیم که یکی از عزیزهای خیلی عزیز من هم تو گروه حضور داره. شاید عکس گرفتم ازش و اینجا گذاشتم عکس رو :) 

با عمه و مامان اینا فردا از عصر تا شب برنامه فشرده ی بیرون و وداع داریم !!! به شدت خوش می گذره این روزا در عین گریه دار بودنش...نمیشه نرن ؟! من واقعا طاقت ندارم برای خداحافظی و یک ماه ندیدنشون ... 

خلاصه که فامیل خوب داشتن خیلی خوبه !من همیشه آرزو داشتم خونواده ی پر جمعیت تر و با کیفیت تری!!! می داشتم. اما خب ، باید به داشته ها راضی بود و منم راضیممم؛) 


+ یه دختر عمه دارم که 16 سالشه و تمام رفتارها ، لباس پوشیدن و طرز صحبت کردنش الگو برداری از مگهانه !!! انقدر بامزه ست که ببینی کسی تو رو رسما الگوی خودش قرار داده . و البته انقدررر سخته الگو بودن ... تو باید همش سعی کنی بهتر و بهتر باشی ! 

+ گفتم  ؟امروز شکلات نذر کردم و آبمیوه که دادیم مسجد محلمون :) خیلی حس خوبی بهم داد این نذری دادنه !


نظرات 9 + ارسال نظر

روزانه نویسی جزو باحال ترین کارهای دنیا بود!
وقتی ی مدت ننویسی دیگه حس نوشتن دوباره نمیاد
مثه من که 4 ماهی میشه که ننوشتم البته بعد بلایی که بلاگفا سرمون آورد!

من روزانه نویس خوبی نیستم آخه حس می کنم. کلا خوب بنویس نیستم :دی
دوباره بنویسید ... من 2 3 پستتون رو بالاخره خوندم!!! دارم شاخ غول می شکنم و سعی دارم دوستای تازه م رو هم بخونم :)

آویشن 1394/06/05 ساعت 15:03

ما فامیل زیاد داریم.
آیکون آویشن حرص درآر

نوش جون ایشالا فامیلای خوب زیاد و زیاد تررر شن ! هوریااا

باران 1394/06/05 ساعت 14:27

سلام
نذریتون قبول :))

+تجربه ی شخصی خودم ثابت کرده :
تا یه مدتی الگویی که اون دختر عمه بزرگ تر شه بعد که بزرگتر بشه یکی دیگه رو الگو میکنه ! خخخ

خیلی سختمه الگو باشم . مهم از بچگی تا الانش بود که شخصیتش شکل گرفته !
حالا دیگه الگو برداره از هرکی اونقدرام مهم نیست

کاسپین 1394/06/05 ساعت 13:32

نظرت قبول خانم گل:-*

ttaanhhaa 1394/06/05 ساعت 11:43

الگوی دختر منم میشی؟؟؟

نه ... !!! تو رو خدا بگو یه الگو خوب پیدا کنه:دی

سپیده 1394/06/05 ساعت 10:19

مگیییییی صب بخیییییییر

صبح بخیرررر سپیده جااان

SamaN 1394/06/05 ساعت 09:31

سلام مگی خوبی معلومه سحر خیزی درباره پست دیگه تم بگم تو هر چی دوست داری می تونی بنویسی فقط اگه منفی نگاه نکنن من خودهم مطالب زیادی اینجوری می ذارم

سلام خووووبم...
دیر پا نمیشم معمولا ؛)
اینجوری نوشتن هیچچچ اشکولی نداره

سحر 1394/06/05 ساعت 09:26 http://sin-alef.blogsky.com

منم نذر کردم به محک کمک کنم اگه گندی که دیروز زدم جمع بشه

ایشالااا جمع میشه ؛) :))

omid 1394/06/05 ساعت 08:21

آهنگ پیشنهادی ندیم]: یکی دیگه

همیشه دنیا ب کامتون

چه سحرخیز به به
آخ من نت ندارممم آهنگ دانلود کنممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد