مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

17 آگوست!

از اونجا که عدد 17رو دوست می دارم تاریخ رو اینطوری نوشتم. 

دیروز نشستم برای چند لحظه گذشته م رو شخم زدم ، دلم نمی خواست البته !ولی با دوستی همزاد پنداری کردم و یه سری ماجراها رو که اصلا نباید باز یادآوری کردم برای خودم ... بعدش ؟

ناراحت بودم ؟غمگین بودم ؟ اصلا ... فقط حس لال شدگی داشتم و دلم می خواست بشینم و کتاب بخونم . یهو یادم اومد خواهرم بلیت خریده و باید همگی بریم کنسرت... تو تالاری که دوسش ندارم. چرا ؟ میشه نگم ؟! فقط بگم هیچ وقت نرفته بودم این تالارو اصلا نمی دونستم چطوره ؟ 

شب شد ، حاضر شدم تیپ تابستونی زدم و راهی شدم . انقدر گنگ بودم که وضو گرفتم و یادم رفت نماز بخونم !!! چه فاجعه ای... تالار یکی از زشت ترین هایی بود که تو طول عمرم دیدم. بدون اغراق ... و تنها حسی که بعد از دیدنش داشتم این بود که... 

هیچی بگذریم! دیگه نشستیم و کنسرت شروووع شد و من ؟! در لحظه تمام گنگیم از بین رفت ! تمامش از بین رفت و مک تبدیل به یه موجود خوشحال شدم و تو طول کنسرت همش حالم خوش بود و بعدشم که اومدم بیرون به گوشیم نگاه کردم و یه اس ام اس خوشحال کننده داشتم !!! محشر بود ... و دیگه اثری از غم ، استرس و ... نبود. 

بعد کنسرت هم طبق معمول شب های کنسرتانه رفتیم هوحال و یه شیرموزپسته ی مشت زدیم به بدن! اوممم... محشره این لامصب ... 

و از وقتی اومدم خونه تا دو سه انرژیم رو به دوستان دنیای حقیقیم منتقل کردم. با یکی دو تاشون قرار گذاشتم. یکی دو مورد از دوستانم رو هم دعوت کردم وقتی مامان بابا نیستن شب بیان اینجا خاله بازی کنیم با هم :)) و اینکه حسابی خوب بود دیشبم ... 

+ اس ام اس خوشحال کننده جواب سوالی بود که خودم پرسیده بودم و بعد از اون یه نفس رااااحت کشیدم و یه آخیش بلند گفتم!

اینکه آدمای دور و برم برخلاف ذهنیتم اونقدر با شعور باشن عالی ، نه ؟! تمام فکرایی که داشت آزارم میداد از دلم بیرون رفت.

+ کی دوباره احسان خواجه امیری اینجا کنسرت میذاره ؟! 


نظرات 5 + ارسال نظر
marjan 1394/05/28 ساعت 00:17 http://inja-man.blogsky.com

کنسرت خواجه امیریییی چه خوب...!

اوهوووم ... من کلا عاشق کنسرتم ؛) ولی احسان خواجه امیری جزء خاطرات خیلییی خیلی خوب بود.

آویشن 1394/05/27 ساعت 23:57

دیدی رفتن کنسرت میتونه حال و هواتو عوض کنه
من چون تا حالا مجلل نرفتم نمیدونم چجوریه دقیق.

اوهوم آویش جات خالی!!
مجلل منم نرفته بودم . عروسی کسی بود که حس بدی بهم دست میداد برم توش...
هیچ جور خاصی نیست. ایشالا جاهای بهتر دعوت شی ننه جان:دی

نل 1394/05/27 ساعت 13:38 http://ykishodan.blogsky.com

ممنون عزیزم



چه خوب ک حست بهتر شده و خوشحالم برات که حسابی خوش گذروندی از کنسرت لذت بردی :)

ممنووونم...
امیدوارم خدا حسای خوب رو به دل همه ی بنده هاش بیاره :) آمییین

Rima 1394/05/27 ساعت 13:34 http://dailytalk.blog.ir

برای دوستت و حس ناراحتی قبل از کنسرت متاسفم
و چقدر خوب که رفتی کنسرت و حال ات بهتر شد
کنسرت خواجه امیری که دیگه واویلا
خوشیهات نوووووووش جونت دختر مهربون
روز و روزگارت بر وفق مراد

هعی... نه متاسف نباید بود. هم من و هم دوستم خوشبخت تریم الان قطعا :) و راضی از بدی هایی که گذشته. قطعا ما لایق بهتر تراش هستیم ؛) هاهااا ...
ممنووونم ریمای مهررر ... ممنووون

nila69 1394/05/27 ساعت 13:03 http://23969.blogfa.com

خوشبحالتون... آخه گفدی سفر... گفدم شاید تهران باشه...
هعییییی اینجا که کلا لغوه
+ پس برو و خوشحالم باش و خوشم بگذرون

گرباااانت... نه سفر نیستم . دو هفته نبودم اومدم ولی :دی
+ چشممم ... جمع نکنن کنسرتای ما رو صلواااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد