مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خب آخه چرا :( ؟

تو حق داری از آدما انتظار داشته باشی یا انتظار کاری رو نداشته باشی ... 

وقتی چیزی می شنوی که از انتظارت دور بوده حق داری آروم آروم به عقب برگردی و دور یک دوستی خوب رو حتی خط بکشی ... حق داری ؟ یا شایدم نداری ؟ بگید بهم حق دارم یا نه ؟

حالا اینکه چرا تاب شنیدنش رو ندارم به خودم مربوطه:| !  بز دلم ، بی اعتمادم ، بد بین شدم یا نمی دونم چی ... ولی خب نمی خوام فکر کنم به هیچی ... کسی که باعث شه فکر کنم یعنی آدم بدیه:|


+ دوستان بهم پیشنهاد بی شرمانه ای نشده! دو تا کامنت خصوصی داشتم که چرا با کسی رابطه داری که بهت چنین پیشنهادی بده!!!!!!! این یه قضیه کاملا جدا از چیزیه که فکرش رو می کنید . 

نظرات 3 + ارسال نظر

هیچ کس اونجوری که ما میخوایم نیست
ولی میتونیم کسایی رو انتخاب کنیم که جوری هستن که میخوایم
البته نه که وانمود کنن واقعا باشن

اوممم ... درسته !
شاید برات توضیح دادم داستان رو :*

آویشن 1394/05/26 ساعت 16:05

همیشه میگن تو نمیتونی خونوادتو خودت انتخاب کنی که چجوری باشن ولی دوستاتو میتونی.یه جورایی درکت میکنم چون منم یه دوست صمیمی داشتم که بعد از مدتها فهمیدم اونجور که وانمود میکرده نیست.
به قول ندا تو حق داری تصمیم بگیری با کیا در ارتباط باشی و کیارو حذف کنی،این یه موضوع کاملا شخصیه و هیچکسی بهتر از خودت نمیتونه در این باره تصمیم بگیره چون فقط تو این ماجرا رو لمس کردی و من و هر کسی دیگه فقط داریم یه نوشته رو میخونیم و هرچیزی بگیم نظر شخصیمونه که قضاوتمونم چاشنیش شده.
من بهت اعتماد دارم مگی،میدونم میتونی درست تصمیم بگیری

اوممم ... حرفات همش درست و متین ...
اگه بتونم پست بنویسم و بگم چقدر مشکلم احمقانه ست خیلی خوب میشه:(
امیدوااارم بتونم آویشن...دعام کن

حق داری، این مسلم ترین حقوق هر شخصه که اطرافیانشو انتخاب کنه، وقتی کسی اون چیزی که وانمود میکرده نیست یا حالا به هرشکلی چه با حرفاش چه با رفتارش و چه با گذشته ش باعثه ناراحتیت میشه حق داری که بخوای دیگه نباشه، ارزشه روحت و آرامشت بیشتر ازین چیزاست

نمی دونم واقعا حق دارم انتظار داشته باشم همه اونجوری که من می خوام باشن ؟!
:( ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد