مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احسان خواجه امیری - مجلل!!!


زورکی جشن رفتن ، کنسرت رفتن و اصلا سفر رفتن رو حتی دوست ندارم . 


+ برام بلیت خریدن ... بدون خواستن نظرم!!! 

+ از سالن مجلل متنفرم!!! متنفررر ...

نظرات 9 + ارسال نظر
بنفش 1394/05/27 ساعت 12:22 http://dancelife.blogsky.com

وای امان از وقتی بی حوصله ای و بقیه هم اصرار دارن حالتو خوب کنن

هوووم...ولی این بار چسبید خانوم ! چجوووورم چسبید.

nila69 1394/05/27 ساعت 12:15 http://23969.blogfa.com

عهه مگی تو این اوضاع لغو دم به دیقه کنسرتا ، کنسرت احسان خواجه امیریه ؟! کجا ؟؟؟

رشت ؟! رشت ؟! کنسرت لغو شه ؟! عمرااا...
از همه جالب تر اینجاست که همه خواننده ها اذعان دارن رشتی ها خییییلی آدمای خوشحالین آدم میمونه از این همه انرژیشون:)))! ولی هنوووز نتونستن اینجا رو لغو کنن الهی هیچ وقتم نتونن:دی
خلاصه که اینجا رشت است!!! :دی

نل 1394/05/27 ساعت 10:25 http://ykishodan.blogsky.com

سلام.اجازه هست لینکت کنم؟
تبادلی نیس..یعنی دلت خواست منو لینک میکنی نخواستی ن.

سلام مگه نیازی به اجازه هست:)منم تازگی دوستان رو لینک کردم !

سحر الف 1394/05/27 ساعت 01:04

باحاله که احسان...
ولی خاطرات بد رو مخن دیگه

باحال مال یه ثااانیه شه؛)
خاطره ی بدی از اوشون نداشتمااا :) از سالنش بدم می اومد

چوپان 1394/05/26 ساعت 21:19

چقدر بده وقتی چیزای رمزی مینویسی
من میفهمم در مورد کیه.یا در چه زمینه ایه!
اصلن دوست ندارم بفهمم... :|خودتم قطعا خوشت نمیاد...ولی خیلی ضایع مینویسی خب :| بمنچه.اه
یه پیشنهاد! آدرس وبلاگتو عوض کن.بهمه بده
جزززززززززززز من!
.
بالاخره متوحه نشدیم دوستای شما از من بدشون میاد یا خوششون.یبار رگبارررر دیس لایک میبندن.یبار آدمو لایکی میکنن! من که موندم! :D

الان بااااید بیای اعلام کنی و احیانا" فخر بفروشی که میفهمی و دیگران نمی فهمن :| :دی ؟!
بگو از این پست دقیقا چیا دستگیرت شد... جدی خصوصی بگو مایلم بدونم:))
حالا چرا دوست نداری بفهمی ؟!
من آدرسمو به همممممه بدم ؟ تو منو پیدا نمی کنی یعنی بی شرف ؟
دوستای من با شعورن خب از بعضی حرفات خوششون بیاد لایک میدن و نه هم که با دیسلایک می ترکوننت !!!:))

من نیز دوست نمیدارم . والا با این زورکی هاشون .
سلام .اینجا چقدر جالب انگیزناکه .

مسخره ست ... از همه بدترش اینه که بفهمی کنسرت جایی برگزار میشه که تو ازش متنفری... خاطرات بد داری... خیلی بد!

نل 1394/05/26 ساعت 18:47 http://ykishodan.blogsky.com/

کاش برا من میگرفتن :)))
کاش کسی برای من از این کارا میکرد....


شاد باشی

:دی
من حاضرم بدم شما جام بری ...
گرچه کادو پس دادنی نیست ولی خب دیگه!!کادومو دوس ندارم ...

ممنونم و هم چنین:)

آویشن 1394/05/26 ساعت 18:23

خب دوست نداری نرو، این که دیگه ناراحتی نداره

نمیشه. کی بره جای من ؟!
خواهرمه...دلگیر میشه

روزت مبارک مگهان جان.
بی حوصلگی های اخیرم را ببخش. دوست نداشتم به کسی منتقلش کنم.
امیدوارم شاد شاد شاد باشی.

ممنونم برنا خان
خواهش می کنم ... امیدوارم که خوب خوووب باشید. مشکلات حل شه و حال دلتون عالی باشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد