مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...

تو روز دختر از مامانت هدیه دستور آشپزی لوبیا پلوی خوشمزه ش رو بگیری ...  


+ دو هفته ی پر کااار داریم ما ! باید یاد بگیرم و از دو هفته بعد امتحان پس بدم ... 

+ دخترونگی ها رو دوست دارم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
یه نفر 1394/05/26 ساعت 00:32

بچه ناخاسته؟
عالیه ها ایشالا تا سال دیگه بچه ام داری دیگه

؛) بچه می خوام چه کااار ؟! عجب آدمایی هستید شما و چوپان

آناهیتا 1394/05/26 ساعت 00:13 http://farfalla.blog.ir/

با تاخیییر تبریکات مارو بپذیرید. و همچنین بابت لوبیا پلو :))

خواستم :|

شما ایضا تبریکات ما را ...
:))
هعییی ... نخواه

آویشن 1394/05/25 ساعت 23:40

یعنی دستور لوبیا پلوشون متفاوته؟

هوم همه ی خونه ها طعم غذاهاشون با هم متفاوته...
من اصلا تعصبی به غذاهای مامانم نگاه نمی کنم که بگم بهترینه ... ولی خب طرفدار زیاد داره بس که عاشق آشپزیه

چوپان 1394/05/25 ساعت 22:18

انقدم تمام باباهایی که تا الان برام پیدا کردی همه من مره قوربان بودن
نمیدونم کدومشونو میگی
.
من برم پشت کوه های دور کمی ناپدید بشم:D
کاری نداری؟
خا
خدافظ
ماچی!

من ؟! من برااااات بابا پیدا کردم آخه :| ¿! عجبببب آدمی هستی ها ...
ولی چرااا واقعا هرکی به ما نظری داره انقدررررر سندرم اعتماد به نفس داره:))) ؟! نه تو بگو چرااا؟!

چوپان 1394/05/25 ساعت 21:54

انقدررررررررر این واژه دخترونگیو یک مدته به کار میبری... که دیگه داره حالم ازش بهم میخوره :D
.
روزت مبارککککک می خوشگله لاکو
از خدا خایم سال بعد عه موقع! تی دختره ره کادو بیهینم :))
حالا خاسته یا ناخاسته :D
هررررررررچیزی که الان داری توی دلت بهم میگی...
قطعا خودتی:D
با احترام
چوپانِ عزیز و دوست داشتنی!

همه هیچی فقط بهت بگم داشتم تا بخواااای فحشت میدادم چوپان :))) یعنی فحشااا که یعنی چه ؟ خب چرا همتون می خواین امسال شوورم بدین ؟
و هزار تا فحش تهش که رسیدم به قطعا خودتی :))))
+ به بابا ! رفتی آخه زای اقد من مره قوربان ؟ خو پره بوشویی ده...

زری 1394/05/25 ساعت 18:03 http://asemam-abri.blogsky.com/

روزت مبارک
دیگه بهمون سری نمیزنی

:) می خونم تک و توک دوست عزیزم ...
واقعا ضیق وقت اجازه ی کامنت نوشتن نمیده

روزت مبارک مگ

ممنونم بانو... عید شمام مبارک باشه

بابا شاه 1394/05/25 ساعت 17:03 http://babashah.blog.ir

روزت مبارک

اگر روزم باشه البته :)

mahee 1394/05/25 ساعت 16:39 http://gahnegar.blogsky.com

روزت مبارک مگی

روز دختر تو هم ... روز خودتم حتی :) که دختر نازدونه ی بابا و مامانتی ماهی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد