مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزانه

صبح با شادی خاصی بیدار شدم ، شاین بانو خونه رو تمیز می کنه چمدون با حجم زیادی از لباس های شسته و نو با در باز جلوی چشممه ، این یعنی باید دخترونگی به خرج بدم و به جون اتاقکم بیفتم ...

 من لباس های نو رو وارد کمدم می کنم ، کشو پره از لباس های تا شده ، یکی یکی در میارم تا ببینم میشه از خیر هیچ کدومشون گذشت ؟ نه... جواب منفیه و من به همه ی اینایی که دارم حس دارم. 3 4 تا لباس استفاده نشده دارم ، شلوارک خواهرم که سایزش نبود و اصلا نیازی به پرو نبود . لباس خواب هایی که مامان نون دوست عزیزم برام از اون ورا آورده ، اون یکی لباس تور توری صورتی که نمی دونم دقیقا فلانی چی با خودش فکر کرد که برام خریدش ... و اون یکی که دختر عمه ی مامانم برام از دبی آورده !درشون میارم از کشو ، جاسازیشون می کنم تو ساک بالای کمد و این معنیش اینه که اون لباسا رو نمی خوام حالا حالاها ببینم . 

کار اتاقم تموم میشه ، میرم تو تراس و به گل های کوچولوی حیاطمون نگاه می کنم . مامان میاد و بغلم می کنه ... روز دختره مگهان ... ازش یه اس ام اس بلند قشنگ دارم . تو این روزا همیشه ناهارمون رو با دعا طبخ می کنه ... بالا سر گاز می مونه و قرآن می خونه ... و شدیدا معتقده به غذاهای نذری کوچولوش... 

به سفارش مامانم منم کیک هامو با بسم الله درست می کنم ، من فکر نمی کنم طعم غذا با صلوات و قرآن عوض میشه... ولی فکر می کنم انرژی مثبت و تمام دعاها و درودهای خوبش به کیکم اضافه میشه ... اصلا واسه همینه که غذاها تو خونه ی ما یه جور دیگه خوشمزه ن ... :) 

اگه دوست داشتید امتحان کنید شمام ... :) 


+ دو هفته فرصت دارم کمی آشپزی مامانانه یاد بگیرم . دخترونگی هام روز به روز بیشتر از دیروز میشه ؛) 

+ تقریبا بیش از پیش وبلاگ می خونم ولی کامنت نمی ذارم. شرمنده...

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1394/05/25 ساعت 23:37

لباسای جدید مبارک
این داستان حس به لباس شامل منم میشه عجیب

پس همه عین همیم که!
لباسم حس داره ؟! تو روحمون

لی لی یت 1394/05/25 ساعت 14:47

درود و نور و عشق بر دخترم
روزت مبارک عزیزم

ممنونم لی لیت عزیزم

اول که روزمون مبارک مگی...
بعدم لباسای نو مبارک...
این حس داشتن به لباسارو با تک تک سلولام درک میکنم :))

ممنونم روزمون واقعا مبارک ؛)
مچکرممم
من به همه چیم حس دارم بدبختانه...سوپور محلمونم عوض میشه من کلی نگرانش میشم دلتنگش میشم :(((

سحر 1394/05/25 ساعت 13:25 http://sin-alef.blogsky.com

یه جوری حسمو نشون میده دیگه...روزای شد اهنگای شاد میگوشم

اوهوووم:)

علی 1394/05/25 ساعت 13:15

مگهان بانو باز کن چمدونتو ببینیم چیا توشه

لباسه دیگه !دیدن داره مگه ؟!

سحر 1394/05/25 ساعت 11:45 http://sin-alef.blogsky.com

همین که میخونی کافیه

:) ممنون سحر جان...
ایده ت رو دوس میدارم که می نویسی خواننده چی می خونده امروز ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد