مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اگه آرامشی دارم ، واسه اینه که همرامی ...

فردا روز دختره ... چکه چکه های اشک من میگه که خوشحالم از دختر بابا و مامانم بودن ، اما راضی نیستم از چیزی که هستم ... 


+ دلم گرفته ، اونقدر که ... هیچی :( هیچییییی... 

+ من خوبم ، فقط گیجم و گریه داره دلم... میشه نگم چمه ؟!

+ کجا آرزو می فروشن ؟سراغ دارین جایی رو... ؟! 

+ به یک آغوش امن نیازمندم . فقط برای چند روز... 


نظرات 7 + ارسال نظر
خزنده 1394/05/25 ساعت 23:39

خب آرزو های شخصی داریم، جمعی داریم... در هم و برهمش ایناس: آرزو دارم
یه موسسه ی آموزشی پرورشی داشته باشم با مدارس همکاری کنم و برای دانش آموزا کلی برنامه ی تابستونی و بازدید از موزه و آموزش شهروندی و کتابخوانی و مسابقه ی ورزشی بذارم

توی رشته م تا ته ته تهش برم و auv هایی که طراحی کنم به درد محیط زیست، کشاورزی، کلا طبیعت و انسان هاش بخوره.

برای پدر مادرم یه خونه ی کوچیک سنتی باغچه دار توی یه شهر خلوت شمال بخرم

پاریس،ونیز، آتن، نیس، ریو، مایورکا، سن پطرزبورگ، مسکو، نیویورک، پاتاگونیا و قطب جنوب و شمال رو از نزدیک ببینم

ماشین فورد موستانگ 2013 و لامبورگینی آونتادور سوار بشم، و ترجیحا داشته باشم!

یه فینال چمپیونز لیگ و از نزدیک ببینم، ترجیحا منچستر یه پای بازی باشه

گیتار الکتریک بخرم و یاد هم بگیرم

یه تلسکوپ خفن داشته باشم

یه سفر فضایی داشته باشم به ISS

تنهایی با ماشین سفر کنم به کاشان/اصفهان/یزد/کرمان/

فرانسویم کامل بشه. اسپانیولی و المانی هم یاد بگیرم

شیش ماه کنار دریاچه ی بایکال توی کلبه زندگی کنم

با اون دوستم بریم کازینوهای وگاس

بازم میخوای؟ :دی

همه آرزوهات اوممم عالی اصلا ... دزدیدمشون!
من می خوام برم یه بازی ریال و بارسا رو ببینم :))
بازی های والیبال ایران رو جایی غیر از ایران برم ببینم و خیلی آرزوهای ریز اینجوری دارم :دی
ولییی نمیشد اون موستانگ و نگی ....؟! میدونی هم بازی عزیزم با اون ماشین به دیار حق شتافت ؟بس که شتاب داشت ؟ کجا ؟ مسیر انزلی به رشت ؟!
عکس پسرمونم هست تو نت ... با ماشین نازش:(((((((((

خزنده 1394/05/25 ساعت 01:21

آرزو می خوای؟ وقت اضافه داری بزاری پاشون؟ من یه حساب بانکی پر آرزو دارم

آرزو می خوام .
حساب بانکی پر که عالیه خزنده ... عالیه! دلم می خواد منم اینو

سپیده 1394/05/24 ساعت 19:41

خسته ام بی ترمزم مثل بسیجی های جنگ
فتح اغوشت بگو در کربلای چندم است ....

:| ... خیلی رمانتیک خشنی بود :دی

سلام علیکم

آیت الله مصباح یزدی : یقین داشته باشید اگر کسی ایشان را{حضرت معصومه را} مانند مادر خود بداند و هر گاه درد و مشکلی – مادی و معنوی – برایش پیش آمد، همراه با توجه به زیارت ایشان رفته و سر به پایشان بگذارد، قطعا جواب می‌گیرد.

ولادت کریمه اهل بیت بر همه شیعیان بخصوص دختران این سرزمین مبارک باد

دل آرام 1394/05/24 ساعت 16:06

زندگی مشترک همه اش این نیست. مسئولیت داره و من فکر می کنم هر کسی زمانیکه به یه کمالی بخواد برسه یکی یکی مسئولیتها رو باید بپذیره.
یه نفر که ازدواج نکرده خیلی خام می مونه. و یه نفر که بچه دار نشده هم نسبت به کسی که بچه داره خام مونده.
این سیر یه جور تکامل آدمیان محسوب میشه.
من هم زیر 28-29 سال فکر می کردم هیچ مردی رو نمی خوام.
حوصله ی مسائل زندگی مشترک رو هم نداشتم.

سحر 1394/05/24 ساعت 15:59 http://sin-alef.blogsky.com

بیا بغلم مگی...اومدی؟خب حالا بیا رو تختم بشین البوممو نگاه کن من برم برات موکا درست کنم باهم بخوریم...بعدشم ببرمت لب سد هی اون آب محبوس آبی رو نگاه کن و حرف بزن....خوبه؟

سحر 1394/05/24 ساعت 15:09 http://sin-alef.blogsky.com

سخت نگیر...

تو این زمینه بلد نیستم سخت نگرفتن رو :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد