مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدای دونه های انگور ...

خدای من ، خدای همین دونه دونه های انگوره ... قطعا صدامو می شنوه ... قطعا به زندگیم نظم میده ، اگه بخوام ... اگه بخواد ... 

+ ارومیه ، انگور های بهشتی ... شیرین ترین انگورهای عمرم بود. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده 1394/05/24 ساعت 19:45

قرارمان فصل انگور
شراب که شدم بیا
تو جام بیاور من جان
جام را خالی از جان کن
هراسی نیست...
فقط تو خوش باش
همین مرا کافیست...

:)

آویشن 1394/05/24 ساعت 17:42

نوش جونت.انگور عالیه .مخصوصا انگور قرمز

علی 1394/05/24 ساعت 14:48

خوشبخت میشی حتمن مگهان
حتما میشی. شما تنها کاری که لازم هست بکنی این هست که بنشینی و با خودت قول و قرار هایی بگذاری ببینی چه کار باید بکنی که موانع از بین برن
راه حل پیدا کنید و نگید ازدواج دردسر داره.شما مومنید از شما بعیده

چه مانعی؟ علی آقا مشکلات من ناگفتنی هستن ...
من مومن هم نیستم اصلا ... من اصلا نمی تونم با آقایون معاشرت کنم اونطور که باید.........

سحر 1394/05/24 ساعت 13:42 http://sin-alef.blogsky.com

انگور خوشمزه نیست

میوه ی بهشتیه ...گرچه مورد علاقه ی منم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد