مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوابم یا بیدار ؟

من از سفر برگشتم حدود نیم ساعت پیش ، انرژی پاسخ دادن به کامنت ها رو نداشتم . گیج میزنم این روزا ... 

بیشتر از قبل فکر کردم تو هفته ی گذشته و هرچه بیشتر فکر کردم کمتر به نتیجه رسیدم . یه ماجراهایی کاملا شوکه م کرده و از طرفی سعی دارم برای تک تک ماجراها بهونه پیدا کنم و یه جوری برای خودم توجیهشون کنم .


+ یواشکی اشک ریختن تو ماشین دلیلی نداشت جز عزاداری برای مگهان همیشه تو الا بلا ... همیشه در تردید ... 

+ من حالم خیلی خوووبه  ... 


نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده 1394/05/24 ساعت 10:29

با تو بی تابی و بی خوابی و دل مشغولی

با تو حالِ خوش و احوالِ پریشان خوب است...

...

سحر الف 1394/05/24 ساعت 09:57

خوبی مگی؟

پری 1394/05/24 ساعت 07:13

رسیدن بخیر مگی جان...
امان ازین اشکای یواشکی... :(

مهران 1394/05/24 ساعت 06:15 http://mehran.blogsky.com/

Wlc back...

سارا 1394/05/24 ساعت 02:14 http://qobar.blogsky.com

Salem via komak

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد