مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آسمان هم زمین می خورد ...

دقیقا دیشب خواب دیدم یکی از دوستام که مدتیه با بی اف جانش به هم زده ، تو خواب بهم میگه مگهان ببین آریا چی نوشته!

این اس ام اس رو اشتباه برای من فرستاده ... ولی مال من نیست.

و تو خوابم پریشونه... منم پریشونم خیلی ... خیلی ... و هی تو ذهنم بالا پایین می کنم که آخه مگه امکان داره ؟! مگه این رابطه تموم نشده بوده ؟ بعدشم اصلا از اون آدم بعیده ... نمیدونم ...


صبح بیدار میشم، به خوابم فک می کنم ،گوشیمو از پایین تختم برمیدارم ،نور بنفش گوشیم بهم اخطار میده که اس ام اس دارم ، دیشب وسط مکالمه خوابم برده ... میام بلاگستان میرم خونه ی مجازی یکی از دوستام... وای خدای من ، شیطنت... لغزش ، اشتباه ... از کسی که انتظارش نمی رفت ! من هی بغض می کنم و هی عصبی تر میشم ... اون خواب لعنتی مال پرخوری نبود؟! 

من از واژه ی خیانت بدم میاد . تایید نمی کنم کاری رو که به بی اعتمادی منجر شه ، ولی ... اون واژه رو دوست ندارم . 

امروز دوباره از خواب بیدار میشم ، بدنم رو کش و قوسی میدم ، گوشیمو برمیدارم و می بینم وبلاگش آپ شده و دوباره اون آهنگ چارتار که انگار تو این شرایط برای اون خوندنش ... برای خود خود دوست عزیزم ... 


نظرات 13 + ارسال نظر
مهران 1394/05/23 ساعت 02:21 http://mehran.blogsky.com/

آهنگ مورد علاقه ی من :)

من 1394/05/22 ساعت 19:56

ما گاهی به هم "میتابیم" و گاهی به هم "میتابیم" !
اینکه در رابطه به هم نور و گرما میدیم، یا درگیر هم میشیم و به هم میپیچیم ، میتونه سایر اعمال ما رو تعریف کنه....


نه مگی! هر کسی که دور و ورش شلوغه، مستعد خیانت نمیشه... هرچند شاید در مقام مقایسه، شلوغی یک فاکتور موثر باشه، اما پشت پرانتز تمام فاکتورها، ضریب خواست و افکار قرار داره... چقدر با این واژه و کار درگیریم؟ چقدر تصویر سازی میکنیم؟
هرچقدر از این فضا و افکار به دور باشیم، اون ضریب به سمت صفر بیشتر میل میکنه

کسی که شب و روزش رو با خوندن داستانهای خیانت و دیدن فیلم ها و سریال های خیانت میگذرونه، هرچند همچنان از اینکار بدش میاد، اما دیگه به موضوع، بشکل یک اتفاق بعید نگاه نمیکنه

نذاریم این موضوع عادی بشه...

و چه خوب گفتی : " من بعید میدونم روح و دل بزرگی داشته باشم که با کسی که شیطنت می کنه بتونم زندگی کنم . ولی اونهایی رو که بعد از عقد تحمل می کنن ، واقعا برام بزرگ هستن و حس می کنم انسان های واقعی هستن:) "

این یعنی ارزش ها و ضد ارزش ها رو میشناسی...
البته تحمل تحت هر شرایطی درست نیست. وقتی معیارها رو مینویسی و بهشون فکر میکنی، از مهمترین نکات در بررسی این هست که نگی : "این یکی رو تحمل میکنم" .."این قابل تحمله،اشکال نداره" !!
تحمل کردن یعنی خم شدن... و نمیشه توی زندگی، یک عمر خم شد! چون میشکنی...
اگر چیزی رو قبول نمیکنی، باید حداقل بتونی باهاش "کنار بیای"... کنار اومدن یعنی انعطاف داشتن ، یعنی مثل یک نهال جوون، کمی تغییر مسیر رشد بدی

برای همینه که گفتم، پدر و مادرها هر دو روی هم تاثیر میذارن و هر دو تغییر میکنن و این جریان یکطرفه نیست.. چون اگر یکطرفه باشه، به خم شدن و شکستن میرسه


----
ضمنا..
از حسن نظرت ممنونم
اسم مهم نیست... رسم مهمه که امیدوارم رسم رفاقت مجازی رو رعایت کنم :)

غزال 1394/05/22 ساعت 17:14 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام سلامممم خوبی عزیزم؟

چوپان 1394/05/22 ساعت 15:06

دخترم مگهان یمقدار رعایت کن خب !!!!
شوخی خصوصیامنو اینجور عیان نمیکنن که اینجا :|
حالا چهار نفر رد میشن در جریان نیستنو جویای بابای بچه میشنو توام که مادرمیو بعد...
لاااااا اله الا ا...
.
سپیده گیزیم منم چخ استیم سنی :*
.
من اینجا گویا بدخواه زیاد دارما مگهان:)) ببین چقدر کامنتام دیس میخوره:))) دوستان خودشونو رو کنن آشنا بشیم یمقدار :)

سپیده 1394/05/22 ساعت 14:58

وایییییییی مگی چ جوابی به چوپان دادی بچه ناخاسته
چوپان عاشقتم دُخی رشتی با اون ابروی هشتی اینجوووور گفتناتم که کشته مارو....
درضمن مگی جان درباره جوابیه ات بمن یکم رو واژه هات بیشتر دقت کن قیزیم استخفرالله

چوپان 1394/05/22 ساعت 12:48

حالا اسمسه چی بود مگه؟
:|
بسوزه این بی حواسی و اسمس رو اشتباهی فرستادن!
حالا مورد داشتیم مردم تو تلگرام عکسو اشتباهی فرستادن:D ای بابا ...ای بابا

چمیدونم چی بود خواب دیدم چوپان الان باید دقیق یادم باشه :دی ؟ البته یادمه ..
عاااالی بود :))) اونم چه عکسی چه موجود شلخته ای :)))))) اون عکس ثبت و ضبط شده تو گوشیم موجوده ها

چوپان 1394/05/22 ساعت 12:45

به به چ عکسی
خدا به عکاسش خیر بده
اینجور عکاس؟ اینجوووووووووور عکس؟؟؟
به به
بههههههههههه بهههههههه

عکاس چطوری :))))) ؟!
اینجوووور آخه ؟! اینجووور دوربین ؟ برو گم شو بچه ناخواسته :))))))))))

سلام عزیزم خوبی?نوشته رو نتونستم بخونم
منم از واژه ی خیانت حالم بد میشه

سلام بانو ... نوشتم آسمان هم زمین می خورد :)

اف 1394/05/22 ساعت 11:32

مگیِ من...

افی من ... کوچولو :(

سپیده مشهدی 1394/05/22 ساعت 10:58

ای تو روحت که مثل جغد گردنم 360 درجه کج شد تا متوجه بشم این عکسه چی میگه

:))) خوووب شد! راستی من عکسا رو ایمیل کردم ؟!
نکردم ؟! یادم رفته :|

آویشن 1394/05/22 ساعت 10:36

منم با فلسفه خیانت مخالفم و نمی تونم باهاش کنار بیام ولی دیدم خیلی دخترا فقط برای اینکه زودتر ازدواج کنن و از این حالت مجردی در بیان با وجود اینکه خونواده ی خوبی دارن و مشکل اساسی هم ندارن حاضرن با پسری که در زمان دوستیشونم هر روز داشته بهش خیانت میکرده باشن.نمیدونم یعنی واقعا مجرد بودن انقدر بده؟

ببین ... خییییلی حرف دارم از خیانت بگم خیلی...
من اصلاااا کسی رو که اشتباه می کنه آدم بد و کثیفی نمی دونم . فقط اشتباه کرده ... اصلا هم کسی که بهش خیانت شده رو مقصر نمی بینم که بره بپرسه چی کم داشته همسرش(پارتنرش!) و براش جبران کنه...
من بعید میدونم روح و دل بزرگی داشته باشم که با کسی که شیطنت می کنه بتونم زندگی کنم . ولی اونهایی رو که بعد از عقد تحمل می کنن ، واقعا برام بزرگ هستن و حس می کنم انسان های واقعی هستن:)
هرکسی نظری داره.
+ از خیانت خوشم نمیاد ولی اصلا هم اونطور فاجعه ی دور و عجیبی نمیبینمش...چه بسا خودمونم زمانی درگیرش بشیم :)
باید ببینی وقتی طرفدارات خیلی زیادن... خیییلی زیاد دور و برت دختر(یا اگه خودت دختر باشی ، پسر)هست. بازم امکان خیانت کردنت 0ه ؟!
بیاین صادق باشیم...همه ی ما ممکنه بلغزیم هممون آویشن عزیز :)

سپیده 1394/05/22 ساعت 10:08

اره مگهان منم دیدم ....اهنگای چارتار تو این شرایط ادمو له میکنن

آخ ... آرمان گرشاسبی و رفقاش ...آآآخ

دل آرام 1394/05/22 ساعت 09:56

من که متوجه نشدم

عیب نداره دل آرام عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد