مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از هر دری سخنی!

نیم سال از بیست و چهار سالگیم گذشت . امروز 12 روز از گرم ترین ماه سال گذشت و اگه خدا بخواد من عازم سفرم ... 

صبح تنبلانه ای داشتم و از هفت رو نارنجی این ور و اون ور میشدم ، هی رفیق جانم زنگ میزد که پاشو من جواب میدادم زوده و طفلی رو کشتم تا پاشم!! 

تا پاشدم یه دوش گرفتم و یه نگاهی به لباسا انداختم که چی ببرم چی نبرم و شناسنامه ام رو برداشتم که دوست جان خوشگلم حال و احوال کرد و یه سری عکس عروسانه ی ناز برام فرستاد و چقدررر حالم خوب شد ، یه وقتایی چنان حالم خوش میشه با دیدن خوشی دیگران که مطمینم خودشون باورشون نمیشه ...و اینکه یه روزای خوبی که حالم خوب تر میشه و اتفاق های خوب رو می بینم حس می کنم انرژی و برکت اتفاق های خوب به زندگیم راه میدا کرده ، خلاصه بعد از کلی ذوق و هیجان آرزو کردم دختر روسه هم رضایت بده و ازدواج کنه ... نگرانشم واقعا ...خواهر خوشگلم که فکر می کنه به هیچ آقایی محتاج نیست و تنها برای خودش میتونه خونه و ماشین مستقل داشته باشه و اینا همه ی اون چیزیه که می خواد . با صحبت خیلی وقتا سعی کردم نرمش کنم ، شاید یه کم موثر بوده باشه حرفام :) البته به اعتقاد خودش خواستگارهاش اونی که باید نبودن ، اما من کاملا بی طرف میگم خیلی هم خوب بودن. فقط دختر روسمون دلش نمی خواست آشنا بشه و پیش از آشنایی! گفته نه اونی که می خوام نیست ایشون .

لباس ها جمع نشده ست ، چمدون وسط سالن بازه و اتاقمم که تعریفی نیست . پر از خرت و پرت ... 

ساعت 11 وقت اپیلاسیون دارم و تو راه باید با مشکی عزیزم خدافظی کنم برای چند روز ! 

راستی شماها وقتی میرین سفر چند تا مانتو می برین با خودتون؟

خب سواله دیگه پیش میاد :دی !!!

تقریبا مطمینم نصف وسیله هام جا می مونه از بس امروز کارام زیاده ... :)) 

من چمدون کوچولوم پر شده از لباسام این یعنی هیچی از اونجا نباید بخرم؟! 

خدایاااا به زمان و مکانم(حجم چمدون!) برکت بده لطفااا :)))



نظرات 11 + ارسال نظر
بانو 1394/05/12 ساعت 16:36

سفر خوش بگذره و التماس دعا
منم عاشق شال های تک رنگم، تک رنگ چروک بلند هم از مورد علاقه هامه، سه تا از انارگل رشت تک رنگ چروک خریدم،،بلند و سبک
معمولا چهار تا پنج تا مانتو می برم، قبلا خیلی لباس بار می کردم با خودم ولی الان دیگه می شینم موقعیت ها رو تصور می کنم و متناسب باهاش و لباس هایی که با مانتوهام ست میشن رو برمیدارم.

مشهد به شدت گرمه هر چی میبری فقط خنک باشه خدا به همرات دوست من

هوم 1394/05/12 ساعت 15:07

در مورد دختر روستون! من نمیگم حق باهاشه ولی خب هر کسی یه اخلاقی داره. جامعه ی ما یه ذهنیت غلطی که داره اینه که فکر می کنه همه فقط یه جور می تونن خوشبخت شن!

+من که تا حالا واسه سفر با خودم مانتو نبردم!

:دی
منم نمیگم حق باهاشه. ولی اینکه یه دختر حس کنه برای ثابت کردن به دیگران که من خودم خیییلی باحالم و تنها و یه تنه از پس همه چی برمیام ، ازدواج نکنه جالب نیست.
و اینکه اصلا مگه شوهر فقط نیازهای مالی رو باید رفع کنه ؟

+ ای بابا... گشت ارشاد بگیرتت الهی!!! بی مانتووو؟

مهران 1394/05/12 ساعت 14:55 http://mehran.blogsky.com/

خوش بگذره ...

مشتی مگی سفر بخیــــــــــــــــر

خیلی خیلی خوش بگذره و با روح آرومتر از قبل برگردی
خیلی خوشحالم که قراره بهت خوش بگذره
مواظبه خودت باش و به امام رضا سلام برسون

راستی تعداد مانتوهایه من بستگی به روزهای اقامت، آب و هوا و جاهایی که قراره برم بستگی داره، مثلا اصفهان و آبادان برم پنج شش تا میبرم ولی مشهد رفتم دوتا بردم یا شمال برم سه چهارتا، جاهایی که تفریحی میرم و قرار نیست دید و بازدید باشه کمتر مانتو میبرم، فقط اونایی که باهاشون راحتمو میبرم.

* منم با شالهای تک رنگه رنگی رنگی موافقم

وای سفرررر، خوش بگذره عشقم:-*

سحر الف 1394/05/12 ساعت 14:00

وای اپیلاسیون.....یکی از بدترین خاطرات عمرمهههه
بعد از اون به واجبی مارک دپی روی آوردم....گلاب به روتون....
جای منم برو کوهستان پارک و حرم...شله خوردی منو یادت نره

غزال 1394/05/12 ساعت 12:39 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلااام عزیزززم.سفرت بخیییر.ایشالا کلیییی خوش بگذرووونی.مارو هم یادت نره هااا
وااای مگیی چرا انقد هوسان شبیه منننه؟هوس شال با رنگای ملایمه تابستونی!!! من پریروز این هوسو کردمو رفتم یه شال سبکو خیلیییی خنکو ناز صورتی کمرررنگ خریدم.چه جالب!!!

مروئه 1394/05/12 ساعت 12:19

سلام مگی جونم
اولا الان دیگه هتلها همه وسیله ای دارن پس وسایل غیر ضروری نبرین با خودتون
من لباسی که اینجا میپوشم برای رفتن تو مقصد استفاده نمیکنم تا برای برگشت تمیز باشه.
و برای هر روز اقامتم هم یه دست لباس که شامل مانتو و شال و شلوار میشه بر میدارم یه پیراهن یا یه دست لباس راحت نخی برای توی هتل و لباس خواب هم یکدست
کفش هم که یه کفش خیلی راحت ببرین و یزای زیارت هم من چادر نخی گلدار میبرم هم از چادر مشکی راحتر و سبکتره هم شادتر
دیگه کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب هم واجبه عینک آفتابی فراموش نشه مدارک شناسایی کارت ملی از همه راحتره
قرص و دارو هم که اگر چیز خاصی خدای نکرده استفاده نمیکنید هیچی نبرید چون داروخانه فت وفراون هست
خوراکی هم همین طور هیچی نبرید چون همه چی هست
یه برناهه هم تقریبی بذاری برای خودتون. همین طور جاهایی که میخوایین برین و چیزایی که باید بخرید هم برای خودتون و هم دیگران
ببخشید میدونم خودتون وارد هستید اما باز گفتم شاید شاید به کار بیاد
و در پایان سفر خوش بگذره مراقب باشید و التماس دعا

وااااای ممنونم از تک تک توصیه هات مرو جاااانم:*
کارت ملیمو گم کردم یک سااال و نیمه:)))))
تازه دو روز پیش رفتم درخواست دادم که بیاد واسم:دی
ممنوووووووونم

اف 1394/05/12 ساعت 12:15

من عاشق خوشحالی کردن های توام دخترخوش قلب و مهربونم

اون انرژی هابود که گفتم ، اول واسه دختر روس می فرستم

الاهی همه عاقبت بخیر و خوشبخت بشن ،واقعا همیشه همینه آرزوم واسه همه

سفر بخیر مگی
تا کی نیستی؟

اومممممم منم می خوام تو دو با موهای کوتااااه در لباس عروسیت ببینما:دی
کاملا خارجی
عزیزمی شما تا جمعه عزیزکممم

خوش بگذره
اگه خواستی زعفران و از این جور چیزها بخری، برو به بازار گوهر شاد در خیابان (عه....اسم خیابونه یادم رفت، از میدان فردوسی به سه راه راهنمایی میره، فک کنم اسم خیابونش سازمان آب یا برق بود...نمیدونم)
طبقه همکف، زعفران خزیمه. جنسش تقلبی نیست و بسیار عالیه.
من چند سالی اونجا بوده ام و خبر دارم. خود مشهدیا برای خودشون از اونجا میخرند. تازه چیزای دیگه هم داره....

ممنوووووونم برنا خااان ؛)

الان که دارم این کامنت رو میذارم زیر دست اپیلاسیون کاری . خخخخ
نکن خانوم از این کارای حرام

زیر دستش بودم گویا بله!!! :))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد