مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مشهدی ها کمک لطفا" !

دوستان اطراف آبکوه و یا دستغیب کافی شاپ که صبحونه ی خوبی بده می شناسید :) ؟ 

یا در کل اگه کافی شاپ درست درمونی هست بگید بهم لطفا... 


+ اصلا ما مشهدی داریم عایا :| ¿ جز سپیده ی ناپدید شده ؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
عارفه 1394/05/11 ساعت 23:09

من مشهدی نیستم اما تا دلت بخواهد در مشهد رفت و آمد دارم
بهت پیشنهاد می کنم حتما حتما کافی شاپ هتل فردوسی رو برو و سالاد سزارش رو هم نوش جان کن. صبحونه هاش هم خوبه .

فرانک 1394/05/11 ساعت 22:12

چون گفتی نزدیکترین جا همین به ذهنم اومد صبحونه رو نمیدونم ولی از ده صبح باز هس..راستی هتل هما شماره 2هم بهتون خیلی نزدیکه صبحانه رو میتونی بری اونجا مفصل و عالی
واسه شام هم غیر از کباب شاندیز و طرقبه اگه نزدیک خواستی همون آدرسی که گفتم فست فود آقای لذیذ هم خیلی خوبه
امیدوارم سفر خوب و خوشی داشته باشی.دوست گلم

وااااای ممنونممم فرانک عزیززز ...
خیلی لطف کردین خانوم :)
هتل هما رو یافت می کنم انشالله!

سپیده 1394/05/11 ساعت 20:58

1-اولی که غذای امام رضاااس بخوریااااا
2-هتل فردوس مشهدخیابان امام رضا...کافی شاپش خیلی شی
2-رستوران وصال مجتمع وصال کنار الماس شرق..قیمتاش عالی بود
3- کافی شاپ فنجون فکر کنم به آدرس بلوارسجاد بهار2
4-رستوران پسران کریم شعبه خیابان دانشگاه برج آلتون
دوتای اولی رو رفتیم خودمون ولی دوتای بعدی رو ازکسایی که رفتن شنیدم
خوش بگذره عزیزم

من هرگز غذای حرم نخوردم :) سعادت نداشتم و بازم احتمالا نخواهم داشت...
ممنونم عزیزم. می خواستم نزدیکام ببینم جایی هست یا نه...
امروز به رفیقم گفتم حتما پسران کریم آلتون میریم:دی
ایشالا زنده باشیممم
ممنونم سپیده ی جان

فرانک 1394/05/11 ساعت 18:11

سلام دوباره
پست جدید و خوندم نمیدونم الان مشهدی یا رفتی ولی برا سوغات همون منطقه یه بازاری هست به اسم گوهرشاد که بیشتر کریستال و لوازم خونه داره ولی یه مغازه هست به اسم خزیمه که زعفران و نبات و حل...در حد اعلا داره..چیزای دیگه هم برای سوغات داره .
میدان راهنمایی به طرف میدان فردوسی از هر کی بپرسی میدونه..
کافی شاپ سیب هم میدان راهنمایی به طرف میدان فردوسی(شهید صادقی 10)

سلام عزیزم :)
خیلی خیلی ممنونم ازتون
این کافی شاپ صبحونه ام میده :دی ؟! مدیونید اگه فک کنید من هنوز تو رشت نشستم به فکر شکمم:| :))
ما دوشنبه تا جمعه مشهدیم دوست عزیز فرانک جان

فرانک 1394/05/11 ساعت 17:59

سلام مگی عزیز
خوش اومدی ...امیدوارم تا به حال بهت خوش گذشته باشه..
تواین جایی که گفتی شهید صادقی 10کافی شاپ سیب هست..
اگه کاری داشتی بگو در خدمتیم.

فرح 1394/05/11 ساعت 16:16

درود بیکران...من مشهدی نیستم اما دوسال پیش اقوامون در اونجا منو بردند کافی شاپ وانیلا وکیل آباد جلال3و5یک کافی شاپم رفتم که گزینه پیشنهادی نیست...کافی شاپ قندون فلسطین 18....امیدوارم پابرجا باشن بعد دوسال...وحافظه ام یاری کرده باشه ...ببخشید این تجربه شخصی من بود...ازدوستان مشهدی عذر میخوام دخالت کردم

مروئه 1394/05/11 ساعت 15:12

سلام مگی جونم والا ما رفتیم یه جایی که شیرینی خونگی بود بعد کلا 3 تا میز داشت ولی کیکی که سرو کرد با چای عالی بود عالی اسمش فرشته بود.
حالا اگر اون حوالی نبود هتل قصر که خودتم رفتی خوبه هتل درویشی هم خوبه
بازم اگر خواستی بگو بپرسم از بچه های مشهد

سلاااام مرو جانکممم... یه چیزی من یه دوستی داشتم اسمش بود مروا :) هربار اسمتو میبینم می خوام بهت بگم اسم اون یکی دخترت رو بذاری مروا:))))))
ممنووونم از اطلاعاتت خانوم
فعلا یه مشهدی یاری رسون هست این دور و برا سوال داشتم از شمام مب پرسممم:*
هتل درویشی خییییلی گرونه:دی خیلی هااا فک کنم صبحونه ش نفری 60 تومنه فگط...
داریوشم گرون بود ولی خداییش اونقدری که انتظار داشتم عالی نبود :دی
اگه دوستای مشهدی یه روز دعوتم کنن درویشی روشونو زمین نمیزنم ولی ها

نجمه 1394/05/11 ساعت 14:24

سلام
من چون اهل کافی شاپ رفتن و این چیزا نیستم هیچ اطلاعی ندارم متاسفانه.
بازهم اگه اینجا کاری از دستم بر میاد بگو بهم
امیدوارم بهتون خوش بگذره

سلام عزیزم
همش به فکرت بودم خانوم... خب دیگه لازم نیست تقریبا:*
خیلی لطف داری خانوم خانومااا
ممنووونم

پ 1394/05/11 ساعت 13:28

میشه ببینیم شما رو مگی جان؟
قرار وبلاگی نمیذارید؟

:)
با غریبه ها که اصلا ...
شاید اگه دوستی دعوتم کنه برم دیدنش:) خودم انتخاب نمی کنم !؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد