مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آدرس لطفااا

آدرساتونو بذارید تا لینکتون کنم :)

نظرات 13 + ارسال نظر
بابا شاه 1394/05/16 ساعت 22:20

آدرس = تهران - خونه ما

:))) :دی

من که به کل فراموش شدمتوسط مگی ! :(

نهههه عزیزکم...همه خودشون گفتن یا تو لینکهای بلاگ اسکای بودن. بیانی ها ثبت شده نبودن.
قربونت برم :*

اومدم بذارم که دیدم قبلا زحمتش رو کشیدی محبت کردی بانو

من هیچ وقت یادم نمی مونه ادرس و پر کنم همین که اسم می نویسم خودش خیلیه

Lena 1394/05/11 ساعت 16:32 http://lena.blogsky.com

Meine adresse

آدرس

موچکر خانوم!

منم اینم
مگی جان منو یادت نره ها دعا کن برام

چشم عزیزم ...
حتمااا شنیده میشه چون شماها خیلی خوبید و خدا بخاطر خوبی شما صدام رو میشنوه دوستانم:)

آدرس خونمونم بدم؟

بده :)))

اف 1394/05/11 ساعت 10:36

نا سلامتی بندره ها
کار کشتیرانی یافت نمی شه ینی؟

پایه ی کار راه انداختن که هستم شدید!

هااان راس میگیا کارت مرتبط با این بود:دی
ما تو ورزشی های انزلی آشنا بسیار داریم ، ولی کشتیرانی یادم نمیاد :/

ایده داشتی بگو اگه نیاز به پول زیاااد نباشه همکاری می کنم :)))))))

اف 1394/05/11 ساعت 10:02

البته میام برت می دارم می برمت طبیعت گردی جمعه به رشت پسِت می دم !!
فک نکن میام کافه نشینی و این صوبتا!

مگی بگرد واسم انزلی کار پیدا کن!
خسته شدم از این تهران لعنتی

انزلی شهر پر برکتیه :دی خیلییی پر برکت یعنی ؛؛)
ولی ولی... کار اصلا نیست توش ... بی رونقه از این روی... کار آزاد ولی به شدت توش می گیره
هرچیزی رنگ و بوی کلاس داشته باشه مردمش عجیببب دوس دارن... بیا خودمون یه کاری شروع کنیم تو انزلی افی!

+ جمعه بابام منو نمیده :))))) شوخی می کنم اگه بشه که حتما!!! میام باهااات:-* هاهااا

اف 1394/05/11 ساعت 09:00

مگی آخر مرداد میام رشت

واااای جدی :دی ؟! :)) هوریااا هوریا

اف 1394/05/11 ساعت 08:35

نمی خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد