مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فامیلای دریاییمون رو عمیقا دوست دارم!

صابخونه ای که عاشق کوزه و کتابه ! کتاب دوست بودن اصلا خاص و عجیب نیست. اما کوزه دوست بودن چرا ... چند تا کوزه تو جاهای مختلف این حیاط باشه خوبه :) ؟ 

+ عکس حذف گردید. با تشکر از منتقد گرامی.

و مامان جانم که هیچ جا دست خالی نمیره اینا رو برای خانومای جمع خریده بود . البته آقایون جمع هم بی نصیب نموندن و دعوت شدن به رشت و یه رستوران خوب یا باغچه  مهمون مامان خانومم ؛) 


+ پسرها نصف شبی دلشون هیجان می خواست. می خواستم بپرم تو آب بیان نجاتم بدن هیجانشون ساخته شه که دیدیم اسلام دستامون رو بسته ؛) پسرا ناجیان غریق و مدال دارای شنا هستن ! بعله :دی

+ گفتم که مامانم اینا ماه دیگه میرن و یه ماهی نیستن و خونه در اختیار من ،خواهر و برادرمه ! بی هیچ بزرگتری :)) حالا دیشب هرررچی می شد میگفتم به میزبان می گفتم بذارید مامان اینا برن بعد بیاید پیش ما خوش بگذرونیم !!! فامیلا هم میگفتن مگی خلاف سنگینت دعوت فامیل به خونتونه هااا ... :)) 

+ من دیروز یه موجود عجیب ژله ای دیدم تو آب های دریای خزر که پسرا برام گفتن چیه و هرچی تلاش کردن برام بگیرن یکیشونو پیدا نشد. یه موجود ژله ای که برق میزد تو آب و رنگشم آبی بود. خیلییی عجیب و خوش رنگ بود لعنتی ... 

+ دیروز بحث این بود که مگهان انزلی چی ها رو دوس داره!!! باید اینجا شوهرش بدیم ، یه شوهر خیلی خفن و همه چی تموووم ... :| خب من دیگه حرفی ندارم . در نهایت مطمینشون کردم اون موجود لایق همه چی تموم!!! نمی تونه انزلی چی باشه :)) اصلا حالا حالاها عمرا پیدا بشه ؛) بس که من خوبم و همه چی تموم ... !!!

نظرات 31 + ارسال نظر
آویشن 1394/05/11 ساعت 02:34

دست مامانت درد نکنه.چه کادوی خوبی بهشون دادن

جواب من به عنوان ادویه رو اینجا میدم :))) عالی بود ضعف کردم از خنده!!!
خواهش می کنه کاری نکرده مامانم :دی

omid 1394/05/11 ساعت 02:25

سراتو
ولی نمیشناسمتون واقعا واقعا واقعا خیالتون جمع،جمع

:))))))
خیالم دیگه راحته ؛)

omid 1394/05/11 ساعت 02:09

والا رنگ روشن مثل قرمز و مانند آن نارنجی هم هست زیاد
هرکس ب طریقی دل ما می‌شکند.... والا
خب سراتو خوبه خب دلیل نمیخواد ک من کلا مشکی سراتو دوس دارم خیلی هم شیکه
مثل اینکه بگم جنسیس خوبه
آره زشت جذابیه

جالبه :)! اینجا هم نارنجی هست قرمز کمتر دیدم ، یادم نیست چه شهری ولی یه شهری رفته بودیم پر از نقره ایش بود ! اینجا اصلا اون رنگی نیست !!!
یه دلیلی داشت که تعجب کردم از حرف سراتو کوپه...
جنسیس خوبه بله. ولی سراتو باعث شد حس کنم شاید بشناسیدم :|
هاها :دی

عبدالرحیم 1394/05/11 ساعت 01:36

والله ما چشمون درشت نشده
اینقدر باهاشون رانندگی کردم و کیف و حالشو بردم از پرشه بگیر و bmw تا همین پورشه !
بیا زیر کارت دارم !










































































need for speed بازی کن چشمات درشت نمیشه!!! اقلا میتونی با تمام سرعتش بری و هیچیز هم نشه!!

:))))
چوپاااان جواب شما بودا خانوم :دی

omid 1394/05/11 ساعت 00:59

من این فیلم ی 15 مین از خلاصش کلا دیدم شانسم تو همون 15 مین ی لحظه ماشین نشون دادن
همیشه فک میکردم کیا باشه ماشینتون

:)) عجببب ... چرا این فکرو می کردین ؟!
من رو نترسونید که فک کنم میشناسیدم !:(
خیلی جالب بود ولی که انقدر دقت داشتینا... :)) منم کلا دوبار روی هم نیم ساعت دیدم :دی

سپیده 1394/05/11 ساعت 00:20

مگاان داری ماشینش مگانه گمونم

الهی :دی
نه نیست.

چوپان 1394/05/11 ساعت 00:13

به دوستانی که چشمشون درشت شده بود باید بگم:
اینجا تو رشت انواع مدلهای فورد و بوگاتی ام خز شده دیگه :|
تقریبا الان توسان و اسپورتیج اینجا عین پراید و پرشیاست از نظر کمی!
باور کنید!
ب لطف انزلی خیابونهای ما شیکه! و نمیشه گفت تمام کسایی هم که ماشینای شیک دارن، زندگی های شیکی هم دارن.یک مقدار تجمل گرایی و ظاهرسازی اینجا هست.هر شهری یک داستان منفی ای داره.داستان منفی شهر ما هم میتونه این باشه :)
مگهان راست میگه کل اون ماشینا رو هم 500 تومن هم نمیشن
و باید بگم پراید ارزشمندترینشونه :D
مگی حالا اگر اونا نمره ملی ام هستن! تو بروی خودت نیار دخترم.اوگای؟

خیلی خیلی کامنت خوب و به جایی بود . آخیششش هرچی تو دلم بود رو تو گفتی و نجاتم دادی دختر!!!
به لطف منطقه آزاد انزلی اینجا واقعا واقعا پر شده از اسپورتیج و توسان و جوک و ... بلا بلا :دی ...
دقیقا حساب کتاب کردم دیدم نمره منطقه اگه حساب کنی همینقدراس...
+ انزلی بیشتر از رشت مردم سعی دارن بهتر از چیزی که هستن به نظر بیان . تو فامیلای ما کتونی های یه تومنی انگار براشون هیچی نیست. حالا فک می کنی در آمدشون، خونه شون چطوره ؟! واقعا اونقدری هست که کتونی یه تومنی بخرن؟!؟!؟
+ راستی پلاک ملی هم اگه بودن مگه چقد میشد ؟ باز همون500

عارفه 1394/05/10 ساعت 23:27

واااای چه مامان خوبی به قدر باحاله
از کتابا هزاران خورشید تابان عالیه بخون گبی بزرگ و می خواهم بخوانم کافه پیانو رو اول دبیرستان خواندم دوستش داشتم
من او هم قشنگه فقط اون کتاب وسطی رو نمی دونم چیه

ممنونم باحالی از شماااست. مامانم تقریبا به همه اعضای فامیل تا حالا کتاب و تسبیح سنگ هدیه داده:دی باقیات صالحات و این حرفها ...
کافه پیانو رو من فک کنم 17 سالم بود خوندم. دوس داشتم اون زمان اون مال یه دختر جوونه!
گتسبی خوبه ... اون وسطی هم میگن عالیه... باید بخونمش... اسمش جز از کل :)

عبدالرحیم 1394/05/10 ساعت 22:52

امروز داشتیم با یکی از فامیلا تو شرکتشون قیمت ماشین نا رو میخوندیم از بین این همه ماشین دلمون رفت تو ام جی 6 ساخت چین قیمت 121 تومن حساب کردم برم خدمت برگردم و برم تو صنعت میتونم تو 1.5 سال بخرمش اگه بیشتر نشه و اینکه من بیشتر الان تو فکر کمری هستم اتاق جدید نه !!! فامیلمون پیله کرده روی ام جی بخاطر طراحی داشبوردش که زیباست و به یکی از مدل های مرسدس میخوره ! واسش8 v لنکروز آوردم میگه نخیر همون ام جی

دعا کنید بندرعباس منطقه آزاد بشه و من بتونم یه مرسدس بخرم و سالی یبار بیارمش شمال

اینجا اون قانون سالی یه بار منطقه اصلا وجود نداره!!! مسخره ست . ماشین مامانمم منطقه ست .
ایشالا بری خدمت بیای قیمت ماشین حساااابی افت کنه که همه جوونا بتونن ماشین دار شن! من اصلا ناراحت نمیشم اگه قیمت ماشین خیلی افت کنه. ماشین خودمم بشه 5تومن حتی :دی
کمری خوبه...من دوس ندارم ولی دلیل نمیشه ماشین بدی باشه. اتفاقا اسپورتیج هم دوس ندارم بازم دلیل نمیشه بد باشه تازه خیلی هم خوبه!
من ماشین ساخت چین دوس نمی دارم :دی

یک منتقد 1394/05/10 ساعت 22:15

سلام به نظرتون گذاشتن این عکسا چه لذتی داره؟فکر نمی کنید شاید کسی یک لحظه یک آه عمیق از ته دلش بکشه.بهتره کمی فکر کنید

اینا هیچ کدوم مال ما نیست.
ممنونم از انتقادتون :) ولی یه سوال ... آیا تو خیابون ماشین های یه میلیاردی پر نیست ؟
من شخصا با اینکه هرگز ماشین اون قیمتی نخواهم داشت آه هم نخواهم کشید . نظرها متفاوته البته...
من از ماشین مردم عکس گرفتم.نه از ماشین خودم:)

ماشین گرونه چیه؟ :|
بنز کلاس خفن؟ بی ام و سری خدا؟ آلفا رومئو یزید ادیشن؟ همر خرکی؟ :|

ماشین گرونه پراید بود دیگه :دی گفتم که
گزینه دال هیچ کدااام

یه میلیارد تومن ماشینه اونجا که :|

نه ماشین گرونه نبود که:دی ...بعدم هرطوری حساب کردم انقدری که گفتی نشد :| یه میلیااارد آخه؟! زیر پونصد میشه بازم!!
یه پراید خیلییی خوشگل(ماشین رویاهامه!) هم اون ته بود دیده نشد تو عکس... پراید H بک :دی اونم سفییید

کتابی که اون وسط روبان شده قیمتش 40 هزار تومنه و من و دوستم امروز کل کل میکردیم کدوممون بخره اون یکی بخونه :|
بعد مامان شما میبره این کتاب رو جای من میده به خانومهای جمع؟ انصافه؟

عه جز از کل:دی ؟ بله 40 تومنه واسه منم خرید مامانم پست کنم بیاد ؟!:دی
پست میکنم بخون پست کن برام. همون مبلغ 40تومن در میاد پول پست:)))

علی 1394/05/10 ساعت 20:54

چرا نمیگی ماشینت چیه خب خانوم!!!! حساسیت هایی دارین شما خانومها

بابووو حساس نیستم که !:دی
راهنمایی می کنم حالا ، این سریال هست که از شبکه سه پخش میشه جدیدا! اسمشم هست تنهایی لیلا ... دختر عموعه یه ماشین نارنجی داره خب ؟
مشکی همونه فقط مشکیش دیگه:دی

مهران 1394/05/10 ساعت 19:19 http://mehran.blogsky.com/

بین تمام کتاب های کادوپیچ شده، فقط "جزء از کل" ارزش خوندن داره، و بعدش، "گتسبی"

والا سعی کردم با شناختی که ازشون دارم کتاب برای مادرم انتخاب کنم!شد اینااا گفته بودید البته جزء از کل خوبه و خوشم خواهد اومد.برای خودمم خریدمش

مریم 1394/05/10 ساعت 19:00 http://marmaraneh.blog sky.com

به به، چه عکسهایی، چه دریایی، چه کتایهایی،...
سفرت بخیر، انشالا به سلامتی بری و برگردی.

به به چه مریمی ...
ممنونم عزیزم !جای شما خالی گرچه تازگی اون طرفا بودی ...

لی لی یت 1394/05/10 ساعت 17:42

مگی کمرنگ شدی ، کجایی ؟!
سرت به آب بازی بند شده گمونم ...
با این بلایی که زن داداش عزیز به سرمان آورد ، گمونم تا سالیان سال از انزلی چیها دوری کنم ، آبکناری هاشون که دیگه نگم !!

هی وای!!! هستم بانو لی لی یت جانم...
خیلی خیلی کمرنگ شدم تو وبلاگ دوستانم که بی رنگم تقریبا...
آبکنااار! جالبیش اینجاست که فامیلای خودمونم هیچ آبکناری ها رو دوس ندارن!چرا ؟ نمیدونم والا من از طرف هم استانی هامون ازتون معذرت می خوام

خوش به حالت که دریا داری

شمام که نزدیکی آقا ... یه روز وقت بذاری میتونی دلنتگیت رو رفع کنی :)

چه مامان فرهیخته ای
چیا خریده
------------------
شما لینک شدین

:)) اتفاقا شاید خیلی کتابهای بی نظیری نباشن. اما هرکدوم به سلیقه ی طرف خریداری شده ؛)
ممنونم عزیزم ...

چه ویلای و خونه خوشگلی
مگهان عروس میشود ان شالله قسمتت یه مورد خیلی خوب مثل خودت باشه

مچکر بهامین جان :) هوم حیاط ماسه ایشون رو دوس دارم ...
ممنونم عزیزم. وای نمیشه خیلی بهتر از خودم باشه؟ بلکه منم مثل اون خوب شم ؛)؟

مروئه 1394/05/10 ساعت 15:55

سلام عزیزم اگر ایمیلتو چک نکردی بری سفر من چی کار کنم

سلام دختر خوووب ... چک کردم و کلی حس های خوب دارم الان...در اولین فرصت جواب ایمیلت رو با کامپیوتر خونه میدم

مرد حافظه 1394/05/10 ساعت 15:44

اعتراف میکنم زمان لیسانسم که عاشق یه دختری بودم و یکی از توهم هام این بود که دخترک تو دریا نفس های اخرشو بکشه و من برم تجاتش بدم!
حدس میزنم 9 تا کوزه
یه مدت باغبون بودم. این گل های فلی و زیبا رو باید هر روز آب داد چون مث من قد بلند هستن باید مراقب بود لذا مستقیم با شیلنگ نباید آب داد و یه آب پاش باید به شلینگ وصل کرد
دیدن چند تا چیز روح ادمو فلان میکنه یکی دریاست یکی طبیعت هست یکی تماشای چهره ی پدر و مادرمه وقتی خندان هستن یکی تماشای خانومه که شدیدا به خودش میرسه دی
بای تا های

: ) چه توهم و فانتزی باحالی !
فکر کنم همون 9تا گنده و خیلی کوچولو :دی
چقدر بامزه ...نمیدونستم !
با همشوووون موافقم ! جز اون قسمت خانوم...چون من زن ندارم ؛)
شادباشن خانوادتون همیشه :)

بانوی شرقی 1394/05/10 ساعت 14:02

همیشه خوش بگذره عزیزم

ممنونم دختر مشرقی

مروئه 1394/05/10 ساعت 12:54

سلام مگی جان میشه ایمیلتو چک کنی لطفا

سلام عزیزم.... چک کردممم
جواب میدم خانوم...ایمیلم مشکل داره!!!
و کلیییی هم ایمیل دارم

اف 1394/05/10 ساعت 12:40

مگی ِ خوشگل من
خوشحالم لحنت خندانِ
این روزا تک تک کلماتت رو خندون تصور می کنم!!

مهم نیست همه چیز عالی باشه ها
مهم اینه که حالِ دلت خوب باشه!

مگی سفرت بی خطر
چه کار فوق العاده ای

افی واقعا خوشحالم! بگذریم که اتفاق خاصی نیست اصلا ولی خب ، یه چیزای کوچیکی رو تغییر دادم و باعث شده نوع زندگیم در کل تغییرات فاحشی داشته باشه
ممنونممم افروز جانم

عمو 1394/05/10 ساعت 12:15

اوه برنامه جور شد ... افی ... گلی رو بردار بیار ... من و عیال رو ور دار بریم خونه مگی اینا خراب شیم

مگی .... بچه ها
بچه ها .... مگی
سلام مگی

:))))
تشریف بیارید بچه می ترسووونید عمووو ؟
فعلا دارم میرم ولایت شما و سپیده مشدی :دی
بیام تشریففف بیارید
:))) مگی قربونتون شه بوس برای عیال و گلی و افی
اینم مال شما ...گلابی :))

سپیده 1394/05/10 ساعت 12:06

ببخشید مشکیت کو

سپیده مشکیم خونه خوابیده بود دیگه
می خواستی بدونی مشکی چیه ؟! می تونم راهنمایین کنم

سپیده 1394/05/10 ساعت 12:06

سلام عزیزم
سوال اول اینجا ویلای شماس؟
دوم باغچه که میگی کجاست؟
سوم ماشینا تون تو حلقم پس کشکیت کووو؟
4- چقددددددد با ذوقه مامانتتتتتتت

سلام گلی
نه ویلای دختر عمه مامانمه:دی ولی من چون خاله ندارم اینا جای خاله هامن !
باغچه اینجا نیست ...باغچه نزدیکای رشته...این دور و بر انزلی
مشکی خونه بود خببب :))) بد سلیقه ها همهههع سفید دارن می بینی ؟!

علی 1394/05/10 ساعت 12:00 http://newsme.blogsky.com/

خیلی جالب بود
با این عکس ها معلومه خیلی خوش گذشته
موفق باشید

:) ممنون ... خیلی و همچنین!

سیمای 1394/05/10 ساعت 11:40

عکسها خیلی قشنگن
معلومه که حسابی خوش گذشته بهت
همیشه به تفریح و شادی
وااااای یه عالمه کتاب

خیلی عکسای خوب داشتم ولی تنها چیزی که میشد گذاشت همینا بود.بقیه توشون خودمونم حضور داشتیم:دی
ممنونممم... نا گابله!

asmani 1394/05/10 ساعت 11:34 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
خب من الان منتظر بودم که مشکی رو توی صف این سفیدا ببینم ولی انگار نیومده باهاتون پست لذت بخشی بود

عه پست نصفه منتشر شد .
نه مشکی باهام نبود :) جالبه بعد از نیم ساعت دو تا ماشین خیلی خوشگل سفید هم به جمعمون اضافه شدن . همه سفیدا یعنی ... :))
+ مشکی ماشین خونواده نیست علیرضا خان:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد