مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...

با دوست عزیزت بری و دو تا بلیت بخری و اولین سفر بی خونواده ت رو تجربه کنی . 

حس خوب یعنی مقصد اولین سفر تنهاییت ، مشهد باشه ... 


+ به همین سادگی ... 

+ فردا دوباره راهی انزلی هستم ، مهمون فامیل های مادری :) 

نظرات 16 + ارسال نظر
بهسا 1394/05/10 ساعت 08:05

مگی جونم
خیلی خیلی خوشحال شدم برات عزیزم
درکنار زیارت مطمئن باش تجربه خیلی خوبی خواهی داشت
اولین سفر مجردی من به مشهد 5 سال پیش بود و خیلی خوش گذشت
امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره
امیدوارم توی دعاهات یه جای کوچیک داشته باشم

مهناز مامان رایان 1394/05/09 ساعت 20:05

عزیزمممم، مگی جونیییی
خوش بگذره بهتون
به سلامت روی و باز آیی
التماس دعا بی زحمت

merida 1394/05/09 ساعت 19:59 http://tammameman.blogsky.com/

به به
چه خوووب
خیلی خیلی خوبه
منم میخوام
دل منم با خودت ببر
سلام من به امام رضا برسون بگو (رفیق، ما ز یاران چشم یاری داریم)
سفرت به سلامتی و بی خطر

Ella 1394/05/09 ساعت 13:46 http://oceanic.blogsky.com

چه عالی... سفرتون به خیر و سلامتی و شادی من رو هم دعا کن

آره؟ 1394/05/09 ساعت 03:41

میگم عیبه اگه بگم هربار میام اینجا میگم ی روز میرم از نزدیک میبینمش؟
رشتی نیستم من
یه رویای باحالم دارم که شما ی روزی زنم شی
از آی پی نمیشه حدس بزنی کیم. ولی اگه حدسی داشتی بگو همینجا ناراحت نمیشم دوس دارم حدستو بدونم

...
چطور حدس بزنم آخه :) ؟
بدون شوخی و هرگونه تعارف ، من خودم رو زن ایده آلی نمی بینم و حتی دوست دختر ایده آل و درست درمونی هم نیستم:)
فعلا که یکی از همشهری ها رو دیدم و گویا اوپن مایند شدم بدم نمیاد باز دوستان رو ببینم:)

فرزین 1394/05/09 ساعت 03:20

به سلامتی
ان شاء الله سفرتون بی خطر

ممنونم ...
فرزین اسم یکی از آشناهای دوس داشتنی ماست .
+ سلامت باشید:)

وااااااااااااای عزیزدلم چه عالی
خوش به سعادتت منم خیلی یاد کن
سفر خوب و پر خاطره ای داشته باشی

رویا جانم حتما یه لیست می نویسم و دعاتون می کنم!
ممنوووونم

آویشن 1394/05/09 ساعت 02:07 http://dittany.blogsky.com

سفر مجردی عالیه.خوش بگذره مشهد .کلی حالشو ببر

ممنووون آویش ...
ایشالا خوش بگذره

غزال 1394/05/09 ساعت 00:53 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگی..واسم دعا کن خیلی...

بهت قول میدم عزیز دوست داشتنی ...

سپیده 1394/05/08 ساعت 23:18

مگهان اگه رفتی لطفا رو به به حرم کن بگو سپیده گفت میدونم ازم ناراحتین ..شرمندتونم.. برام دعا کنین اقای خوبی ها

:) چشم سپیده ی عزیز ... از ته دل برات دعا می کنم

بهامین 1394/05/08 ساعت 20:41

خوش به سعادت عزیزم
التماس دعا

ممنونم ... محتاجیم به دعا دختر

سیمای 1394/05/08 ساعت 18:42

واااااااای مگی خوشحالم برات خیلیییییی
خوش بگذره جیگر
عالی شد که

وااای سیمای خوشگلم ... دختر ترک خوش قلبممم...
ممنووونم . اوهوم خیلی خوشحال کننده بود :)

asmani 1394/05/08 ساعت 17:29 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
چه سفر خوبی کاش قسمت ما هم یکی از این یک طرفه ها میشد

سلام بابا علی رضای جان :)خوبین ؟
ایشالا به زودی بشه و اون هم نه از نوع سه نفره...بلکه 4نفره!!! ؛)

غزال 1394/05/08 ساعت 17:07 http://yaldayeshab.blogsky.com

خووش بگذره عزییززم.رفتی پیش امام رضا از قول من این جمله رو بهش بگو:یادته ماه پیش رو کردم به حرمتو کلی گریه کردمو ازت خواستمو خواستم؟یادته تا همین چندروز پیش شکی نداشتم که خواستمو از خدا خواستیو اونم اجابت کرده و شکیم نداشتم؟یادته تا لحظه ای که مطمعن شدم نشده بازم باورم نمیشد؟بگو الانم مطمعنم بهتو ناامید نیستم.میدونم سر قولت هستیو ماه دیگه بهترینشو بهم میدی..

غزال ...دلم می خواست میشد بغلت کنم ... می دونی ؟ ...
حس می کنم می دونم مشکلتو ...با اینکه هرگز نگفتی:) از ته ته دل برای قلب بزرگ و مهربونت دعا می کنم. انقدر دوست دارم که این همه یهویی با خدا و امام رضا دوست شدی
حتمااا بهت میده خانم خوشگلم

Amer 1394/05/08 ساعت 17:04

یعنی ما 4 نفر بودیم!
هیچکدوممون کارت شناسایی همرامون نبردیم :))))
تو همون لحظه اول و برای اجاره خونه کارمون به کلانتری کشید!
[برای اینکه زنگ بزنیم به خانواده ها و ازونجا یه نامه معتبر بگیریم]

شماها ببرید :|

:))))))))
عالی بود. منم یه بار تنها بی خانواده رفتم تبریز
البته رفتم خونه ی خواهرم که اون زمان اونجا خونه داشت. ولی کارت شناسایی از هیچ نوووعی برای ورود به هواپیما نداشتم :)) داستانی بود ولی خب تجربه شد ! :دی

omid 1394/05/08 ساعت 16:53

سفر ب خیر خوشی برین
سفر مجردی مزه میده اونم مشهدش

امیدوارممم به خیر بریم و بیایم !
:دی فکر کنم بله... یه روزی آرزو داشتم بیام تنهایی کویر... شاید رویام محقق شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد