مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Forget Me Not

هرگز نفهمیدم چطور میشه گلی به این کوچیکی ... نامی به این بزرگی داشته باشه ... 

در هرحال ... من عاشق خودش و اسم زیباشم ... جالبیش اینه که اسمش در زبان فارسی هم گل هرگز فراموشم نکن هست و درست ترجمه ی فورگت می نات!!!

+ ممنون از شادی بهارنارنج که با این پست موجب شد بگردم تو آرشیو عکسهام و این عکس رو براتون بذارم . از نام گل عجیبی نوشته بود که منم براش از این گل خواستنی گفتم ... و حالا تقدیمش می کنم به تک تک دوستانم و بیشتر از همه به شادی عزیز :)

+ این گل آبی بلاگ اسکای نسخه ی زشت شده ی همین گل هرگز فراموشم نکنه ! پس بیاید دوسش بداریم ، خب ؟!

نظرات 20 + ارسال نظر
شروره 1395/01/15 ساعت 01:14

ینی چی ک انقشتای پات نیسدن!
هوم!؟ هااان!؟
چ معنی دارررره!!!!!! ؛)
عکس در قوشی سیو بگردیده گردانیده گردید!

ووویش که تو چقدر خوشمزه ای :|
جدی جدی خوشمزه ای شروره! خیلییی... ناخونامو بلند تر تر کردم! مامانم میگه بیل شده:)))

دلارام 1395/01/13 ساعت 18:44

باغچه خونه قبلی پر اینا بود یادش به خیر

ما تو باغچه ی خونمون از اینا نداشتیم، تو باغمونن اینا :)

خیلی باحالن اینا. مخصوصا دم بهار که خودجوش درمیان توی جنگل

اوهوممم...همسایه شمام دارین نه ؛) ؟!

اِ این گُله
من دیدمش، خیلی گله نازیه
رنگش محشر و کم یابه
دقت کردی برگاش به وصلن و نمیتونی یه گلبرگشو بکنی؟
همشون با هم کنده میشن
زین پس من تو رو با این گلِ یاد میکنم
هرگز فراموشت نمیکنم

Lena 1394/05/02 ساعت 17:29

خودمم دوس ندارم رمزى رو
اما مجبورم متاسفانه
+ببخش که اذیت میشى

عزیزکممم :)
درکت می کنم

Ella 1394/05/01 ساعت 11:17 http://oceanic.blogsky.com

عکس، گل، احساس داخلش همه عاالین!


قابل شما رو نداره الای عزیز

بهسا 1394/05/01 ساعت 08:59

اگر به عکسای وبلاگت بخوایم رتبه بدیم این عکس جزو بهترین هاست و به خوبی هم حس رو منتقل می کنه به مخاطب
واقعا زیباست(لایک)

پ.ن: منم عاشق لاک این رنگی ام خیلی قشنگ روی دست میشینه و سادگی و جلوه انگشتانو بیشتر می کنه
از اون رنگ هایی هست که خودشو مطرح نمیکنه زیاد اما باعث به طرز محسوسی مطرح شدن زمینه میشه
اینم یه کامنت رنگ شناسانه!

ممنونم بهسای جان ..
این عکس با دوربین گرفته شده :) کیفیت دوربین گوشیم آنچنان خوب نیست . قطعا فرق داره خب دوربین با گوشی ؛) با گوشی به از این نمی تونم
و اینکه خب هیچ دوره ای هم ندیدم و الکی عکس می گیرم !
خیلیییی ممنووووونم از نظر کارشناسانه ت بامزه بود

سین 1394/05/01 ساعت 00:53

ما اصفهان هستیم اینجا دیدم
تو استان فارس هم بخش شمالش دیدم


داستان نامگذاریش اینجا هست:
http://plantstudents.blogfa.com/post-469.aspx


ممنووونم از اطلاعاتت ... یه دوست اصفهونی هم دارم پس

عمو 1394/05/01 ساعت 00:21


عه سلام عمو :دی
این گل همیشه منو یاد شما میندازه راستی :دی
گلااابی ؛)

سین 1394/04/31 ساعت 22:43

سلام
دبیرستان که بودم اسم این گل رو فهمیدم و به نظرم خودش و اسمش مفتون کننده ان

سلام چه جالب :)
کنجکاوم بدونم رو زمین همه ی مناطق ایران هست یا نه :) ؟
تا الان که دو تا شمالی گفتن دیدن و می شنااسنش:)

شادی (بهارنارنج) 1394/04/31 ساعت 22:24

واااااااااای مگییییییی این عکسسسسس عاالیهههههه. حتی بهتر از عکسایی که من تو نت دیدم. مرررسی مگی مهربون
+ چه لاک خوشرنگی، چقدر به دستای خوشگلت میاد

عزیزکمممم قابلتو نداره
عکسهای دیگه ای هم باید ازش داشته باشم تو آرشیو ولی فعلا همینو پیدا کردم برات
+ ممنونم عزیزم !چه دقتی دارین شما

مهناز مامان رایان 1394/04/31 ساعت 17:31

الهیییی
من این گل رو خیلییی دوست دارممم
تو حیاطمون تو شمال در میادددد

سیمای 1394/04/31 ساعت 17:12

وااااااای مگی اینا چقدر نازن چقدر جیگرن
عکس عالیهههههههههه
خیلی خوب عکس میگیری تبریک میگم

آخی تو هم دوسشون داری سیماااای جان:) ؟
ممنووونم
البته اصلا خوب عکس نمی گیرما! باید یه دوره ای ببینم حتما" ... اگه وقت کنم که عالیه!

Lena 1394/04/31 ساعت 16:49

چقدر خوشگل و نازه...
دلم خواست بوسش کنم این گُلِ زیبا رو...
+عکسه عااااالیه


اونه که باید تو رو ببوسه لنای عزیز ...
+ چرا وبلاگت رمز داره ؟! چرا من انقدر کم حوصله ام برای هربار رمز وارد کردن :| ؟

آویشن 1394/04/31 ساعت 16:00

جدا به خوشگلی گل طبیعیش نیس ولی خب مضمون رو خوب میرسونه

موافقم :)) خیلی کارتونی و ابلهانه ست چهره ی بلاگ اسکاییش :))

سپیده مشهدی 1394/04/31 ساعت 15:41

خب

نازه گلش...
یه سبد از طرف من به خودت هدیه کن

چشممم

سپیده 1394/04/31 ساعت 15:27

چه ناخونایی...
خوبی مگهان دلم واست تنگ شده بود

نگرانت شده بودم دخترک...ممنووونم :)

اف 1394/04/31 ساعت 15:21

چقدررر ملوسه
چه اسمی

عین شماس پس خانوم خوشگله

omid 1394/04/31 ساعت 14:43

بله
گل قشنگیه عکسشم قشنگه


تقدیم به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد