مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نه چشمه ای نه ماهیی نه خوابی

دلم بونه گیر شده ، بغلش کردم امشب ... کی رو ؟ مگی کوچیکه رو ... طفلی هق هق داشت ، ماهی نارنجیشو می خواست . براش خوندم ... اشکاش ریخت و دوباره پرشور تر براش خوندم . اونقدر اشک ریخت تا حوض ماهی پر شد ... ماهی بیا ، اشکای من حوض تو رو پر کرده ، براش خوندم ... براش پرشور و پرشورتر خوندم .

"

شاید که یه خیال تند سرسری بود ماهیه

هر چی که بود

هر کی که بود 

مگی کوچیکه

محو تماشاش شده بود

واله و شیداش شده بود 

همچی که دست برد که به اون

رنگ روون 

نور جوون 

نقره نشون 

دس بزنه

برق زد و بارون زد و آب سیا شد... " 


+ باز مثه هر شب رو سر مگی کوچیکه

دسمال آسمون پر از گلابی 

نه چشمه ای نه ماهیی نه خوابی ... 

نه چشمه ای نه ماهیی نه خوابی  .......

+ مگی کوچیکه نقره ی نابش رو می خواد ، ماهی خوابش رو می خواد...

+ من ماهی می خوام. 


نظرات 7 + ارسال نظر
آویشن 1394/04/31 ساعت 13:38

شیما 1394/04/31 ساعت 13:38 http://man-bi-to.blogsky.com/

نبینم غمگینی دوستم

شعری که برای مگی کوچولو خوندی خیلی خوب بود...


خووووووبم شیمای عزیز خوبم !
منم عاشقشم ...

شادی(بهارنارنج) 1394/04/31 ساعت 10:29

مگی عزیزززززم ،چقدر برای مگی کوچیکه شعر قشنگی خوندی.

:)
امیدوارم آروم شده باشه ! فک می کنم شعر فروغ عزیزه شادی جانم از بچگی حفظمش... یعنی مطمینم؛)

سیمای 1394/04/31 ساعت 10:09

چه متن نازی بود

بونه گیر ینی چی؟

:)
سیمای جانم بونه گیر دیگه ... بهونه گیر :)

بهسا 1394/04/31 ساعت 08:40

ای جانمم
نبینم مگی کوچیکه دلش بونه گیر بشه!
از طرف من بغلش کن و ببوسش و بگو مگه میشه ماهی نیاد تو حوض و آب نقره نشونش؟
مگی جونم
یاد پریای شاملو افتادم
آفرین

اوم ...ممنونم بهسا... ممکنه نیاد ......
اونم حفظم ...مامانم این دوتا رو برام می خوند بهسا
:-*

:)

:) اینو باس واسه شماممم خوند
نه ماهیی نه چشمه ای نه خوااابی ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد