مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کافه پاییز رشت

کافه پاییز برای همه انقدر دوست داشتنیه ؟

من و رفیقم که بی اندازه دوسش داریم ... پاییز 5 عصر ...

جای نفر سوم خالی ... :)

نظرات 12 + ارسال نظر

به به!! یعنی هوررراااا
دستِ خانم چوپان درد نکنه.
پس من با ارفاق برنده شدم.... اما من جدی جدی اگه بیام رشت شیرینیم رو می خوام ها، خانم چوپان!! آماده باشید همیشه
....................................
حالا که برنده شدم، اما اگه بشه یه حدس دیگه بزنم میگم:
"یه چیزی به رنگ آبی کمرنگ تو عکس هست که سرِ جاش نیست...
(یا خدا هی! خودت کمک کن؛ شاید دو بار مهمون شدیم، یا لااقل همین یه بار رو خیلی محکم مهمون شدیم) :)))
..........................................
راستی، از لطف هر دوی شما دوستای عزیز مچکرم :)
من فقط یه آدم گیج سر به هوام :))

:))) دستش درد نکنه منم خودمو اینوایت می کنم همراهتون میام ایشالا !چوپان نمی زنی زیر قولت که نه ؟!
....
اینم نیست :))) اصلا نکته ش انقد چرته خدا شاهده من رومم نمیشه بهتون بگم چیه:))) حدساتون درست در نمیاد قطعا ... اصلا نکته نیست. یه چیزی تو عکسه که دوس داشت بهش اشاره شه همین:))))
.......
این حرفها چیه؟ ارادت داریم برادر!

سپیده 1394/04/31 ساعت 15:32

یکی عکس گرفته ازتون

نه بابا خیلی بی مزه تر از این حرفاس نکته ش :|

چوپان 1394/04/31 ساعت 14:36

حدس جناب مویدی درست نبود
ولی اونقدری خلاقانه بود که که بشه پاییز مهمونشون کرد
نه مگهان؟
:))

آره واااقعاً
کتابخونا دیدشون به شدت فراتر از اون چیزیه که فکرشو بکنی ...
جدی منم فک کردم الان کسی چنین حدسی می زنه ولی نمی دونستم کی
+ مجید گرامی ... شما مهمون چوپانید گویا

چه عالی! منم دلم خواست!

آخی ...کاش میشد دعوتتون کنم مامان جوون زیبا

بابا شاه 1394/04/31 ساعت 12:01 http://babashah.blog.ir

خو خبر میدادی می امدم جام خالی نباشه
ای نامردا


شما که رشت نیستی یعنی ما اوپن میاندیم و آقایون رو هم دعوت می کنیم آررره

همیشه به گردش ،دوردور،کافه پاییز . اون خوشمزه ی گشنه کُن هم نووووش جون

ممنووونم شمیم جانم...شمام همیشه به گردش و غذاهای بهشتی

مجید مویدی 1394/04/31 ساعت 02:01

من به هر حال حدسمو پروندم...
امیدوارم بگیره و یه پاییز مهمون شم... البته اگه کلا رشت بطلبه منو :))
+ اما جدا از شوخی، شهر رشت رو برای سفر دوست دارم

:دی ؛)

مجید مویدی 1394/04/31 ساعت 01:57

عکس رو نفر سوم گرفته؟

خانم چوپان پاسخ بدین !
+ :دی

آویشن 1394/04/31 ساعت 01:17

منم میام

کجا دخترم ؟ :)
5 علی شدی :))) ؟

خیلی هم عالی

به به :) ؛) رفیق جان!

چوپان 1394/04/30 ساعت 23:27

نفر سوم...
:)
صندلیشون که خالی بود کنارمون!ولی به هرحال جاشون سبز

تو هم بودی مگه بچه :| ¿
:)) جای جفتتون سبز عزیزم...

چوپان 1394/04/30 ساعت 23:23

هرررررررررکس نکته ی عکسو بگیره
پاییز مهمون من!

حتی من :| ¿
نکته هم داره این عکس مگه ؟! خود شما بگو مهمون من پاییز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد