مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

به تمیزی گل های کاغذی

هیچییی به اندازه ی یه خونه ی تمیز براق و آروم منو به وجد نمیاره ... 

تو تراس خونه پرنده ها نشستن و یه ریز می خونن . خونه به همت من از تمیزی برق می زنه ... هیچ اثری از خاک و نامرتبی تو خونه دیده نمیشه.  حیف که عمر گلای کاغذی کوتاه بود . این عکس اوایل تابستون بعد از یه بارون جانانه گرفته شده :) چه حیاط تمیزی!!! به به ؛)


و حال من خیلییی خوبه : ) گرچه کمی خسته ام ...اما روحم آرومه:)

نظرات 24 + ارسال نظر
Mr chapool 1394/06/25 ساعت 03:02 http://chapdas.blogsky.com/

مادر من خیلی مشکل پسنده دوست ما فرش فروشی داره سر انتخابه این فرشه پدر مارو در آوورد!
از یه طرف میگفت روشن نباشه که زود کثیف بشه از یه طرفم خب طرحش تقریبا روشنه لذا زمینه زرشکیشو انتخاب کرد!
بله شمام خوش سلیقه اید که از این فرشا دارید مثه ما :دب

ما همگی با هم ، رفتیم فرش فروشی ... 5 ساله البته میریم فرش فروشی و دست خالی بر می گردیم:|
و یهو نظر دادیم همین خوبه و همه موافق بودن و خریدیم و اومدیم خونه :دی
خدا مامان جانو براتون حفظ کنه

Mr chapool 1394/06/25 ساعت 02:36 http://chapdas.blogsky.com/

سلام علکم
خانوم داشتم توو پستای عکس دارتون میگشتم این عکسه فرشه نظرمو به خودش جلب کرد!!
ینی دقیقا عینهو فرشای ماست!
طرح ریز ماهی زمینه قرمزه زرشکیه یه همچین رنگیه
درسته؟

عججججججبببببب
درسته :))) به به چه خوش سلیقه این شما... این فرش قسمت سالن خونمونه
اون وری که مال مهمونه یه فرش خیلی روشنه ؛)
خیلی اتفاق جالبی بود!! :دی

سپیده 1394/04/31 ساعت 16:38

همون مستاجری شک کردما خخخخخ
اونم بخاطر اینکه بدم میاد...مگی جان فالای نیکت تو حلقم


باحاله باور کن! من تجربه ی خونه ی مستاجری داشتم...هربار خونه های بهتر ...تمیز تر ... باور کن به هرچیزی می تونی خوووب نگاه کنی سپیده ی جان

چه خونه باصفایی! خوش به سعادتتون!!!


ممنونم گلابتون جانم...آپارتمانی بیش نیست خونه ی ما البته

سپیده 1394/04/31 ساعت 15:35

وااااای چه حیاطیییی چ گلایی
یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت ...دلم میخاد تو حیاط خونه ایندم ازین گلا بکارم من ازخونه استیجاره ای متنفرم کاش خونه داشته باشه

:)))))))))))) استیجاری :))
من مثه تو نیستم .. به فال نیک بگیر اسباب کشی کردن زیادم خودش تنوعیه خب !

عمو 1394/04/31 ساعت 08:27

omid 1394/04/31 ساعت 00:50

آدمو حریص میکنین واسه فهمیدن
ولی بازم ( هشتو نی) [سعی میکنم موقع ک کلمه ب درد بخوره بگمش اینجا]

چ خیابونیه حالا از کنارش رد شدم ی نگاهیش بندازم خب

هشتو نیییی از اون واژگان خیلی خواستنی منه :)))
مهم نیست اصلا ؛) جای خوبی هم نیس تازه

omid 1394/04/31 ساعت 00:31

ن بنده خدا در حال انقراض نیست ما کرمانیا فکر کنم خوشمون میاد ب دوستان استان دیگمون یاد بدیم کلماتو چون ب غیر شما هم کلاسی دیگم داشتم ک مال استان دیگه بوده استفاده از کلمات کرمانیش 10 برابر من بوده

دقیقا ی بویی میاد همش رگباری الان میاد باز بند میاد باز یکم شروع میشه و این داستان ادامه دارد
کافه شیراز کرمان؟ اگه منظورتون همینه ک ن یادم نمیاد

:)) من خیلی لحن و زبون شما رو دوست می دارم:)
خیلی دوس میدارمااا!
شمام یادم بدین زود یاد میگیرم چند وقتیه دورم از واژگانتون ؛)

اوم بوی خوبیه...اینجا باد خوبی میاد اما خبری از بارون نیست:)
بله کافه شیراز کرمان منظورمه! بهتر؛)

omid 1394/04/30 ساعت 23:48

افتادین رو مد عکس گذاشتن
کار جذابیه
عکساتونم قشنگه
موضوع داخل عکسام قشنگه
خوب کرمانی حرف میزنین ولی خب الان کمتر از خیلی از کلمات قدیمی استفاده میشه ولی لحجه هنوز زیاد تو شهر
این،وخی هم از همون کلمات در حال انقراضه
الانم بارونی گرفت شدید
چ بویی هم میاد

ایجور ک تو دل مارو بردی دیگه عمرااا بتونوم کرمونی گپ بزنم!!! :)) چوم... او رفیق ما خعلی بچه باحالی بود رو به انقراضم بوده...
کافه شیراز میدونی کجاس آق امید ؟
هووووم بوی خاک بارون خورده ؟!
درباره عکسام ممنووون!
در عجبم که عکس ایوون خونه 10 تا لایک خورده:))

تو خیلی دختری:)
عکاس خوبی هم هستی!عکسایی که تو وبت دیدم عالین!

اصللااا خیلی دختر نیستما... کی به کی بشه دستی به روی خونه و اتاقم بکشم !
در کل لطف دارین ؛)

Rima 1394/04/30 ساعت 20:32 http://dailytalk.blog.ir

چقد این حس برام آشناست
لذت از تمیزی خونه نووووووووش جونت مگی
واااای گل کاغذی . من عاشقشونم

خییییلی حس نابیه ریما :) هر کسی حسش نمی کنه ولی ...
اوهوم منممم

هیچی به اندازه یه سیگار بعد یک روز نسخی، من رو به وجد نمی آره ;)

عجب ...
خوبی شما ؟

Ella 1394/04/30 ساعت 19:26 http://oceanic.blogsky.com

وااااای چقدر فوق العاده است! بی نهایت زیبا و چشم نواز.

ممنوووونم
ناقابله !

حیاط خونه ی شماست؟؟؟ خیلی قشنگه...
من یادم نمیاد گل کاغذی از نزدیک دیده م یا نه :(
+ ایشالله همیشه حیاطتتون خوشگل باشه و رو پا

بلی حیاط خونه ی ماست.
واقعااا ؟ ما خیلی دوسش داریم تو باغچه ی خونمون و تو باغ خارج شهرمونم کلی داریم ازش
ممنوووونم

فاطمه 1394/04/30 ساعت 17:53 http://vessels.blog.ir

من عاشق حیاط خونتون شدم ^ـ^
و نیز قالیتون :))

ناقابله دخترکم ... تشریف بیارید خب!
قالیمون هم همینطور ؛)

شادی (بهارنارنج) 1394/04/30 ساعت 16:14

واااای در خونتون به چه منظره ی قشنگی باز میشه. چقدر گل های کاغذی قشنگن.
اینقدر دوس دارم در هال رو باز کنم و دراز بکشم جلوی در و منظره سرسبز بیرون رو نگاه کنم.

شادی ما حیاط خونمون خیلی کوچولویه... زمینمون کم بوده ...ولی خدا رو شکر یه کم باغچه داریم و گل های رنگی رنگی و پیچک که به ایوون خونه راه پیدا کنه

هوم 1394/04/30 ساعت 16:01

ما گل کاغذی داشتیم خشک شد بیچاره! هیچ وقت با درخت حس هم دردی نکرده بودم تا قبل از اون! :|

از گل کاغذی بهتر، گل شیشه شوره! خیلی بانمکه این درخت! :دی

عااااالیه اون گل :))
اسمشو هربار می شنوم کلی می خندم. جالبه منم تا وقتی بنسای نارونم نخشکیده بود حس عزادار بودن واسه گل نداشتم!

گیل پیشی 1394/04/30 ساعت 15:53

راستی خسته نباشین. خدا قوت.

ممنووونم :) چرا اسم شما شد گیل پیشی ؟
انگار پیشی گیلانی هستین آخه

گیل پیشی 1394/04/30 ساعت 15:51

چه عکس خوشگلی. چه گل های نازی. آدم احساس طراوت میکنه عکس ها رو که میبینه.
باید خانواده رو راضی کنم بیایم شمال زندگی کنیم.

الهی شکر که احساس طراوت کردین خانوم
اوه چه عالی ... شاید بشه بیاین تو روستاها یه زمین کوچولو بخرین و کلبه کوچولووووی رمانتیک هم توش بسازین

آویشن 1394/04/30 ساعت 15:45 http://dittany.blogsky.com

عکسی که رنگ و بوی طبیعت بده مگه میشه بد باشه؟مگه میشه،مگه داریم

والااا ؛)

مگی
دوستت دارم

نیکادلک :)
منم ...

مرد حافظه 1394/04/30 ساعت 14:48

کی برا کامنت اول من دیس لایک زد؟
لایک رو خودت زدی؟

نمی دونم پسرم :)))
برام جالبه خیلی اتفاقا که کی میاد لایک و دیس لایک میزنه ؟:دی

مرد حافظه 1394/04/30 ساعت 14:45

در واقع منم از عکاسی چیزی نمیدونم.
نه اتاق خودته معلومه
تراس همون ایوان هست ایا؟

نه برادر من :دی همون ایوون ... ایوون به نظرم قشنگ تر از تراسه آخه... رنگی تره شیشه داره ایرونیه ... این تراسه!

مرد حافظه 1394/04/30 ساعت 14:36

عکس اولتون که کار منم هست ولی دومی لذت بردم ویو خوبی داره اتاقت

؛)
من اصلا عکاس خوبی نیستم و هیچ فن عکاسی رو هم نمیدونم :)
دومی هم خونمونه ...اتاق من تراسش یه متره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد