مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هم چنان بارانم آرزوست ...

عکس گرفته شده بعد از نماز عید ... آسمون رشت : ) 

چرا اسمش شد سانروف ؟ چرا  نشد رینروف ؟! 

نظرات 18 + ارسال نظر

چه عکسی.... آفرین. یه فاز خوبی داره این عکس.
+ امروز(یعنی همین الان هم) یه بارون کوچولو هم طرفای ما داره میاد

هوم...کلا عکس بارون می شه بد باشه ؟!نوچ
+ الهی شکررررررر خدایا برای ما هم ببارون لطفا

omid 1394/04/30 ساعت 16:37

داره بارون میاد حالا ن شدید ن زیاد ولی خب الان بارون میاد هاهاها

همونشم غنیمته !!!
الهیییی شکررررررر...
وربخی برو بیرون بچرخخخ !
ی دوستی داشتم بهم میگفت کرپووو ... یادش بخیر

omid 1394/04/30 ساعت 15:00

از گرماش دیروز و امروز کاسته شده ولی همچنان اینجا کرمان است دیگر گرمِ گرم و بی آب
ولی بازم راضی هستیم بارونم میاد بالاخره حالا تابستون نشد پاییز

همین که کمی از گرما کاسته شده باید سجده ی شکر به جای آورد ایشالا میاد پاییزم نشد زمستوووون حتی

omid 1394/04/30 ساعت 14:46

بارون
هوای خوب این موقع

هی خدا

به به! کرمان هواش چطوره الان :) ؟
هعی خدا ... الهی براتون برفسته خدای منان!

هدی32 1394/04/30 ساعت 11:42

مگی جان سلاممممممممممممممم خوبید

سلام هدی عزیزم ... مچکرم! الهی شکررر
امیدوارم شمام خوب باشین.

سپیده 1394/04/30 ساعت 10:01

بالام مگهان جان دیروز تو اخبار دیدم سیل چ خساراتی به بار اورده فک کنم تو تیرماه این اب و هوا نوبره ....اینجا هوا امروز عالیههههههههه
بقول اقای کوپریکورن
خدایا شکرتتت

هعی...دردناک بود واقعا این اتفاق های اخیر ...
ما خیلی بارون های تند و شدت دار داشتیم تو طول عمرمون در تابستون ؛)
به قول کاپری ... خدایا شکرتتتتتت

عمو 1394/04/30 ساعت 08:41

گلااابی :دی

بهسا 1394/04/30 ساعت 08:36

ببین چکار می کنی؟
ببین شوما!
هی با روح و روان من بازی می کنی!!!!
پامیشم میام ها!

:)) خب بیااا اصلا قصدم همینه

نه دوره اونجا.
فالوده بستنی های خیابون معلم. بالاتر از شاین.
:)
محل ما فالوده بستنی هاش از محل شما بهتره :) تازه کلی کافه هم راه افتاده این ورااا. حالا فردا میای می نویسی یکی از دلایل خوشبختیت اینه که خونتون بیست دقیقه تا معلم فاصله داره :)

یه بار باید امتحان کنیم پس ؛)

خونه ی عمه م اونجاست . معلم خیابون خوبیه باشگاهی که می رفتمم اونجاس و خیلی زیاد بهش رفت و آمد دارم خونه ی پدری مامانمم همونجاست ! اوایل معلم البته ... نه به سمت شاین

خلاصه نوشتن را دوست داری یا نه؟؟

بلی ... ولی دیگه از مودش خارج شدم :)

عکس زیبای است
من عاشق بارونم

: )
من هم

آویشن 1394/04/30 ساعت 01:25

فدات.کاری نکردم.فقط اگه برنامه جور شد واسه چهارشنبه تو تلگرام بهم خبر بده فدایی داری

انشاالله :)

گیل پیشی 1394/04/30 ساعت 01:13

کاش همیشه هوا بارونی باشه ولی سیل نیاد!
مگهان اونجا که سیل نیومده بود؟ اخبار میگفت جادۀ هراز-چالوس چند نفر تو سیل کشته شدن.

متاسفانه مفقودی هم داشتن استان های همجوار ...
ما رشتی هستیم گیل پیشی عزیز ! گیلان از مازندران فاصله داره ...
سیل تو گیلان نبوده تا جایی که شنیدم ...

دیگه تموم شد بارون! ما دو ماه تابستون گرمی در پیش خواهیم داشت
امروز با پدرم شرط بستم سر فالوده بستنی که، فردا قرار نیست بارون بباره

هعی !
خدا بگم زبونت رو چه کار کنه همشهری... فعلا که زمین نفس کشیده و خنکاش صورتمونو می نوازه هنوز :)
فالوده بستنی های رو به روی محتشم ؛) ؟! هاها ...

خزنده 1394/04/30 ساعت 00:53

نامردیه... خارجیا هر روز بارون دارن، ما باید تابستون به تابستون منتظر نماز عید بشیم بارون بیاد آیا این بود آرمان های نظام؟

:)) نماز عید تاثیری نداشته برادر من...
ما آخر خارجکی هاییم که ساکن شهر بارونیم! آررره

آویشن 1394/04/30 ساعت 00:26

عجب عکسی مگی.فوق العاده است راستی جشنواره شمعدونی تا چهارشنبه 9 صبح تا 9 شب هنوز برپاست.اگه خواستی به چوپانم بگو چهارشنبه با هم بریم.من چون خودم فردا جایی کار دارم نمیتونم وگرنه میگفتم فردا .

فردا برنامه فیکس دارم از صبح تا شب !!! تو که می دونی صدهزار بارم خواستی قرار بذاری من هی نه های مختلف آوردم . ممنون که گفتی ... :)
ببینیم چه می کنیم !قرار بود بریم من و چوپان با هم. مچکر از خبرت
امیدوارم بتونیم برنامه بچینم این بار ؛)

خورشید 1394/04/29 ساعت 22:51

سلام
خدا رو شکر که بارون اومد هر چند تلخی هایی هم داشت.

سلام
من نیم ساعت پیش اخبار رو شنیدم . بی خبر بودم ..........

دلم بارون خواست. اینجا امروز فقط طوفانی بود.
+لابد چون قراره وقتی هوا افتابیه بازش کنی!! ولی به نظرم من بیشتر کیف میده تو همچین هوایی بازش کنی، سرت رو ببر بیرون و حال کنی.

اوهوووم بند اومد :( می خوام منم ...
+ تو بارون خییییلی بیشتر حال میده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد