مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پری دریایی در انزلی 18+ رمز : 1

خب می خوام ازتون خواهش کنم اگه دوس دارید نصیحتم کنید که هی وای و داد و بیداد ، شرم کن این عکس چیه و از این قبیل حرفا اصلا نیاین ادامه :) 

ولی اگه دوس دارین ببینین پری دریایی خفته ی ما رو لطفا بیاین اون ور در ؛) 

 

+ دست خالق هنرمندش درد نکنه ...


و این هم از نمای دیگه


نظرات 35 + ارسال نظر

با سلام بحث شن بازی شد منم گه گداری چیزهای از شن میسازم قلعه حیوان و ادم و شاید در اینده پری دریایی اگه خدا قبول کنه .....به اینستا گرامم سر بزنید چیزهای که ساختم گذاشتم .واسه سرگرمی البته مثل دوستان حرفه ای نیستم

افشین 1395/10/29 ساعت 23:10

سلاممممممممم دوست گرامی این مجسمه ماسه ای رو من ساختم و اونم تنها واسه گذران ساعتی که لب دریا بودم، و از اونجای که ساخته باب میلم پیش نرفت نیمه کاره رها کردم، البته پری دریایی سوژه مورد علاقه من هست که تعداد بیشتر ی در فرمهای مختلف ازش کار کردم.
این وبلاگ شما رو هم اتفاقی دیدم، به هر حال در کارتون موفق باشید.

این جدیه؟
شما راس راسی اینو ساختید؟ اگر بله میشه بگید کدوم منطقه بوده؟ خیلی هیجان انگیز بود...خیلی

از کروم و فایرفاکس و اپرا و سافاری خوشم نمیاد
آره به نظر منم همون "پاهشتی نوتردام" رو می خواسته بسازه.

حالا فعلا شن دم دستم نیست قلعه شنی درست کنم. فکر کنم آخرین باری که رفتم دریا، هفت هشت سال پیش بود. من کلا اهل سفر و این چیزا نیستم. جدیدا که از خونه ام به سختی می کشم میام بیرون...

خب حالا شمام... وقتی اکسپلورر نیازت رو رفع نکنه مجبوری از اونموارد استفاده کنی دیگه ؛)

ایشالا بری و درست کنی به زودی همشهری ...
انقدررر خستگی روحی عجیبه واقعا!خیلی زود پیر شدی :دی متاسفم

این اصلا شبیه یه پری دریایی نیست!
منم بلدم با شن قلعه درست کنم کنار دریا :)

- آخه این چه رمز گذاشتنیه که اون بالا رمز رو هم نوشتی؟ :) این از همون اخلاق های جالبه مگهانیه ها. مثل الگوی M گوشیت.
- چرا نمی شه با اینترنت اکسپلورر اینجا مسیج گذاشت؟

بساز و عکس بگیر برامون
این اصلا پری نبوده آدم بوده کاملا و یهو فک کرده پاهاشو شکل دم ماهی کنه . حاضرم سرش شرط ببندم !!!
بله خب این از همون حرکات مگهانیه :)) فک کردم تو دید نباشه بهتره آخه ...
+ نمی دونم والا ! خب با کروم بذارین فرقش چیه حالا

بانوی بهمن ماه 1394/04/29 ساعت 22:09

خیلی هم عالیه دوستم :**

اوهوم به نظر منم جالب بود ! :)

بسیار زیبا

rejection 1394/04/29 ساعت 17:25

چه خوب درست کرده
ما یه قلعه اومدیم با شن درست کنیم خیلی داغون شد انگار تازه جنگ شده بود تو قلعه :/ بعدش هم که هنوز داشتیم تلاش میکردیم؛ که یک پرید روش و برج و بارو رو یکی کرد با خاک ! و اسمشو به عنوان فاتح توش نوشت!

این داستان خراب شدنش توسز ماشینا اصن ماجراییه ... یادمه بچه بودیم خیلی این اتفاق برامون میفتاد چقددد غصه می خوردیم !!!

خیلی کارش درست بوده، این رو پیدا کنید بفرستید یه جایی ازش یه چیزی در میاد :|

نکنه خودتی خالقش هولدن :|

زری 1394/04/29 ساعت 14:33 http://asemam-abri.blogsky.com/

خیلی قشنگه اما کاش یه چادری چیزی میپوشید ابرومونو برد

:)))
والا بوخودا نترس در صدم ثانیه خرابش کردن!
خوبه یه عکس گرفتم از طفلی

جالب بووود چه دقتی داشته

خیلیییی دقت داشته :دی

چوپان 1394/04/29 ساعت 14:14

پشت ساق پا!
من دیگه حرفی ندارم :D

تو روحت واقعا :)))) شبیه اون ساق پای دیروزیه نه :دی ؟

شالیزار شادی 1394/04/29 ساعت 13:10

سلام مگی عسلی
خوبی خوشی؟
کار زیباییه. زیباتر از اون انتخاب قشنگ شماست که اینجا به اشتراک گذاشتی ما ببینیمش.
پری دریایی گناه داره تنهایی. شوورش کو پس؟؟

سلام عزیزم
ممنونم بانو
؛) بله کار من زیبا بوده :دی
شوورش که ...... نمی دونم :دی !!!

فرح 1394/04/29 ساعت 12:59

سلام...هنر اروتیک بیشتر به نظرم میاد...بله من متولد تهران وساکن تهران اما اصالتا تهرانی نیستم فکر کردم میخواین اصالت رو بگید...سوژه شکار کردیا عزیزم

هنر اروتیک:))) بله
آهان اصالت رو که قطعا نمیدونم اینم حدس زدم.
شاید کرمانی باشید مثلا ...نمیدونم خیلی سخته حدس زدن بدون هیچ شناختی

بهسا 1394/04/29 ساعت 12:32

i hope so

عمو 1394/04/29 ساعت 12:18

درود بر میکل آنژ رشتی
حاجی اینکارتون چند؟

آقا :دی
دست میکل انزلی چییی درد نکنه :دی من درست نکردم که یا امامزاده بیجن:)) من از اینا درس کنم؟
این کارمون رایگان برا شما ولی یکی اومد 5دقیقه بعد از گرفتن این عکس خرابش کرد

asmani 1394/04/29 ساعت 11:56 http://asmani1111.blogsky.com/

منظورم اینه
http://s6.picofile.com/file/8201125750/photo_2015_07_20_11_54_24.jpg

خیلی جالب بود :))

asmani 1394/04/29 ساعت 11:53 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
در حال گذار از مرحله سنگ توالت درست کردن به پری دریایی هستیم خب همیشه اول کار ایراد داره روحانی مچکریم

سپیده 1394/04/29 ساعت 09:57

خب حالا که اینجوری شد
دخدرم این نماد شیطانی چیه اخه زِیششششتهههه بخااابونممم تو دههنت

:))))))))) عالی بود!

بهسا 1394/04/29 ساعت 09:18

چه زیبا و جالب
ازش ایرادی نمیگیرم چون سخته باشن مجسمه درست کردن واین انگار یه نژاد خاص پری دریایی هست که فقط خالقش میشناسه
میدونی من فقط یک بار توی پاییز اومدم انزلی؟
چقدر اون روز خوب بود!
هوا ابری و بارون نم نم بود...

ببین اینکه یه آدم نشسته همینجوری درستش کرده جالب بوده ... دقیقا این رو فقط خالقش می شناسه منم گفتم احتمالا همسر رویاهای خالق بوده ولی دیده اونجوری عیبه پاهاشو تبدیل کرده به دم ماهی !!!
وااای انزلی رو دوس دارم من...نه واسه زندگی ها ولی دوس دارم که نزدیکمه و هی میشه برم...شاید یه روز با هم رفتیم اصلا ؛)

یکم دست و سینه ـش دفرمه ست ، ولی خب چون با شن و ماسه درست شده، امکانش هست که اگر میخواستن درستش کنن، خراب میشد...
هنرمندی که با شن پری دریایی درست کنه، اگر هوای خودش رو داشته باشه مشه میکل آنژ...

منم بلدم، اما چون از دریا متنفرم، هیچوقت نمیرم لب ساحل که بخوام هنر نمایی کنم :دی

خب حالاااا :))) دفرمه ست ...ایش ...
موافقم و اینکه بگم دستش خراب شده بود یه دختری اومد درستش کرد که اونجوری شد... چون باد بود و خیلی زود خراب شد ...
خیلی سخته شماها چطور بلدین خب آخه :دی

هدی32 1394/04/29 ساعت 08:35

سلام مگهان ناز و قشنگم عیدتون مبارک
شن بازی خیلی حال میده کنار ساحل ولی امان از بعدش که ماشین و زندگی زیر شن میشه
خالق هنرمندش به همون معرفی نکردی مگی بی صبرانه منتظریم دستشون درد نکنه خیلی عالی

سلام هدی جون چطورین :) ؟
خیلییی حال میده واقعا ... دقیقااا... مامانم همیشه دعوامون می کنه میشینیم رو شن میگه میاین خونه رو آباد می کنین :دی
من نمی شناسم خالقشو یه پسر بود از نوع انزلیچی همین:دی
دستش درد نکنه با دقت به بدن خانوما نگاه کرده بوده گویا :|

آویشن 1394/04/29 ساعت 07:28

درسته میتونست قسمت باله و صورتشو بهتر دربیاره.ولی بازم بد نیس.
کلا دو سبک ساخت مجسمه رو خیلی دوست دارم یکی مجسمه های شن و ماسه ای و یکیشم مجسمه های یخی

بله بله ...
من خیلی علاقه ندارم راستش کارای زیبا کم دیدم با چشم و عکسشم خیلی ذوق زده م نمی کرد هرگز...
ولی یه بار یه قلعه یخی تو پارک شهر درست کرده بودت عالی بود ... دوتا پسر بودن یکی ارمنی و اون یکی مسلمون یه طرف قلعه صلیب بود و اون طرف نام الله ... خییییلی محشر درستش کرده بودن حیف دوربین و گوشی نداشتم اون روز ...

خزنده 1394/04/29 ساعت 04:41

قوانین فیزیکی توش رعایت نشده. قسمت بالاتنه با جاذبه سازگاری نداره

خب حالااااااااا :))))))

خب همینگوی که هیچ وقت محتشم رشت رو ندیده بود. وگرنه احتمالا طرز فکرش رو عوض می کرد :) بیشتر تو این کافه مافه های پاریس می گشت، یا داشت تو شاخ آفریقا شکار می کرد، یا کوهنوردی تو کلیمانجارو دیگه...

موافقم !!! اگه می دید نظرش بر می گشت :)) محتشم خودمون می ارزه به هزااااااار تا کافه ها و خیابونای نم خورده ی پاریس و ... بعله! ؛)

حالا که نگاه می کنم، این اصلا شبیه پری دریایی نیست. بیشتر شبیه یک انسان ناقص الخلقه ست که پاهاش هشتی در اومدن.
اون "گوژپشت نوتردام" بود
این "پاهشتی نوتردام"

بی خیااااال بابووووووو ... شما همین گوژپشتشم برا ما بسازی ما انگ هنرمند بودن بهت میزنیم :دی
ساختی یه عکس برامون بگیر برادر

هوم 1394/04/29 ساعت 02:47

قشنگه ولی آناتومی پری دریاییش مشکل داره! :دی باله ها از بالای مچ پا شروع شدن در صورتی که باید از بالای باسن شروع بشن! کلا می خواسته هر جور شده باسن رو نشون بده ولو به قیمت غیرعلمی شدن طراحیش!

نمونه ی پری دریایی درست حسابی!:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/80/6d/b3/806db340776be4225ea723b90c476aee.jpg

عالی بود :))) تازه یک قسمتیش رو بنده شخصا سانسور نمودم! نمیگم چی رو...
راستش اول نوشتم هنرمند انزلیچی به از این نمیشه ترسیدم دوستان از این ورا رد شن پاک کردم ؛)
خب برم نمونه درست درمونشو ببینم:دی

به قول همینگوی:
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know...

پس شکر که اینتلیجنت نیستم با این تعریف ؛) :)
واقعاشکر...

الان معیار خوشبختی شد میزان نزدیک بودن به محتشم :) ؟

یکی از معیارهاش که هست ! هوم ؟!

شادی(بهارنارنج) 1394/04/29 ساعت 02:14

وای این عاااالیهههه. من عاشق ماسه بازی ام. وقتی این عکس های بچه ها با سطل و بیلچه لب ساحل در حال شن بازی می بینم ذوق میکنم

اتفاقا امشب سطل ماسه بازی برادرمو تو انباری دیدم ! کلی غمم شد که دیروز نبردیمش بازی کنیم !!! من بیشتر از خودش با این بیلچه و سطل و ... بازی می کنم.

قشنگ کار کرده... اگه پاهاش رو بیشتر تو شکمش جمع میکرد و دست چپشم نزدیکتر به بدنش، به نظرم هنوز قشنگتر میشد...
+ به هر حال دست مریزاد.
دست شمام درد نکنه مگهان بانو

اتفاقا دقیقا منم گفتم می تونست خیلی قشنگ تر شه اگه دستش بالا تر از شکمش می بود. ولی خب هنرمند که آقا باشه به از این نمیشه :| (دور از جان شماها!)
+ من که کاری نکردم ؛)

Amer 1394/04/29 ساعت 01:05 http://8m8a8.blogsky.com

وای واقعا فرستادی؟؟
من شوخی کردم:| نمای دوربینو بکش بالا دختر :))
الآن بچه ها پس میافتن!! یکیش خودم :))

خیلی خندیدم...
خدا به تو و خالقش خیر بده
دست جفت تون درد نکنه
واقعا زیباست

واقعا می خواستم بذارم اینجا که ظرافت پاهاش معلوم شه...
دیگه نذاشتم دیدم دوستان مشتاقن گفتم بذارم شمام ببینید خب ؛)

راستی، اینکه گفتی یکی از خوشبختی هات اینه که خونه تون نزدیکه به پارک محتشم... داشتم فکر می کردم از خیابون معلم تا پارک هم پیاده نهایت بیست دقیقه راه باشه :)

آره پس می بینی شمام خوشبختی ؟!
فقط باید خوب به همه چیز نگاه کنی ... جدی میگم :)

Amer 1394/04/29 ساعت 00:46 http://8m8a8.blogsky.com

اگر یک عکس از نمای پشت هم بگذارید! ممنون میشویم :| :)))
خیلی باحال بوده این خالق! اصرار عجیبی داشته به سایز دلخواه دربیاره!

واقعا دست مریزاد...
وای به اون صحنه هایی فک میکنم که این آقا خلق میکرده :)))
چرا من فک میکنم این خااق عاغا بوده! هوم؟ یعنی خیلی اشتباه فک میکنم...؟

http://s6.picofile.com/file/8201062450/Maid2.jp

اینم لینک از زاویه ی دیگه...
خوشبختانه یا متاسفانه باید بگم خالقش بی شک آقا بوده! پس درشت حدس زدین :)

شما یه پایتون رشته و باغ محتشم، یه پاتون انزلی و کنار دریا :)
چقدر پر انرژی...
من دو ماهه اومدم رشت. فقط واسه خرید سیگار از خونه بیرون می رم گاهی :)

+ چه مشکل جدیدی پیدا کرده بلاگ اسکای باز؟ از اینترنت اکسپلورر نمی تونم نظر ثبت کنم. حتما باید اون کروم رو باز کنم که آی هیت کروم!
+ چقدر قشنگه این پری دریایی. یاد اون پری های دریایی "دزدان دریایی کارائیب" 4 افتادم ... :)

انزلی ... عشق منه یه جورایی و خوشحالم که پایه ی رفتنم هستم خونواده ... من تنها جایی نمیرم به اون شکل...
شما باید با یک موجود پر انرژی آشنا بشین و حسابی ازش یاد بگیرین ! البته اینکه یه دوره از زندگی تو لک باشی هیچ ایرادی نداره ...

+ نمی دونم والا من امروز کلا خیلی سخت کامنت ثبت می کنم و از اون ورم سخت آپ کردم ، یعنی لفتش میده ...
+ هه :) اوهوم... نمی دونم چرا پری مغمومه ولی ...

سپیده 1394/04/29 ساعت 00:07

خندم گرفت یاد یه عددی افتادم

:| مودب باش ، خب ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد