مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نماز بارون باید ...

هفته ی پیش بود که لم داده بودم روی تخت باهات صحبت می کردم ، تو گفتی مگی بارون دلت کم شده  ؟ 

گفتم انگار راسی راسی نماز بارون باید و انگار خدا چشم به لب های ما دوخته بود ... 


بارون دو روز بی وقفه باریده و هنوزم بند نیومده ! 


+ روستاهای گیلان و یکی دوتا از مساجد نماز بارون خوندن دو روز پیش از عید :) الهی شکر برای قطره قطره ی رحمتت ...

+ پارک شهر رشت ... ساعتی پیش ... من و دوستم :)



نظرات 14 + ارسال نظر
هدی32 1394/04/30 ساعت 11:45

به به چه هوایی خنکی هوا رو حس کردمممممممممممممممممم

واقعا خنکاش عالی بود هنوز کمی باقی مونده خنکی هوا

سلام. خوبین؟
چه پارک زیبایی.

سلام ممنونم :)
پارک دوس داشتنی منه ...

یکانی 1394/04/29 ساعت 13:39 http://yekaniy.blogsky.com

همچی لحظه ای فقط :
بارونو دوست دارم هنوز بدون سقف و سرپناه ...

عالی ! خوش به حالتون

اوهوممم :)

بهسا 1394/04/29 ساعت 12:31

فدااااااااااااااات
ستاره بچینی
بارون بباری
قربونت
بوس بوس

:)) جناب خان خودومی

سیمای 1394/04/29 ساعت 10:38

سلام مگ جونم خوبییییییییییییییی؟
عیدت مبارک با تاخیر
عاشق عکست شدم

سلام عزیز دلم الهی شکررر :)
اوممم مهربون نا قابله

بهسا 1394/04/29 ساعت 09:10

مگیییییییییی!
الان دیدم اینو
به جای منم کیف کردی دیگه؟؟

اوهوووووم....
بهسا خیلی خیلییی خوش گذشت :) جات سبززز

آویشن 1394/04/29 ساعت 07:18

این بارووون عجیب چسبید مگی.خیلی هوا خنک شد.چیه گرما نمیخوام هوا باز خیلی گرم بشه

واقعا چسبید .... بارون رفته ولی انگار زمین نفس کشید و همین ما را بس :)

شادی(بهارنارنج) 1394/04/29 ساعت 02:15

چه عکس خوبی، چه هوای خوبی :)
خدایا طرف ماهم قطرات رحمتت رو نازل کن

:) انشالله.......

+ آمین یا رب العالمیییین :) :دی

بعد با دو پای کودکانه می دویدید همچو آهو؟؟؟ می پریدید از سرِ جو؟؟
خوش به حالتون. ما اینجا از گرما خفه شدیم. البته از امروز هوا کمی بهتر شده نسبت به چندروز پیش.
+ اگه من بودم که لااقل با صدای بلند واسه خودم آواز می خوندم...
آواز "... در چمن و بارون"

بی نظیره بارونای ما... از اوناس که از خونه به سر کوچه نرسیدی کامل کااامل لباست خیس میشه:)
شاور رین هست در واقع!!!
+ آواااز :دی ؟ من عادت ندارم . یه بار امتحانش می کنم ولی :))

فکر نمی کنم فردا پس فردام این طوری بارون باشه دیگه. تموم شد. دیگه فقط آفتاب داریم و گرما...

ایشالا که هست!!! :دی
پس فردا بند بیاد ترجیحا ما بریم به گشت و گذارمون برسیم ؛)
عجب ... اسم گرما میاد باز حالم گرفته میشه!!!

سپیده 1394/04/29 ساعت 00:05

خداروشکر اینجام بارید هوا عجیب سرده بیچاره مسافرا دیشب یخ کردن

خبر از اونجا دارم حسابی و میدونم حسابی سرد بوده و در حدی که پنجره ها رو هم بسته بودن باد نیاد تو :دی ؛)
طفلی مسافرای ما هم...

آفرین 1394/04/29 ساعت 00:00

چه خوب! خوشا به حالتون!
البته اینجا هم از دیروز عصر خیلی خنک شده.

: ) خیلی بارون خوبه و من که بهش اعتیاد دارم!
امیدوارم اونجام بارون بزنه خانم معلم عزیز

چوپان 1394/04/28 ساعت 22:23

چ عکس خوشگلی شده
ایده ش مال خودته یا دوستت؟

خیلی خوشگله ...
ایده ی خودم! شبیهشو دارم پیدا کنم میذارم فقط مال پارساله:دی
عکسایی که ازم گرفته دیدنیه همه تار و کج :(( هنر نداره بچه :| میدونی ؟:))

عه. ما هم دیروز اینجا بودیم. دوستمم عکس گرفت. میدونی کدوم سمت؟ طرف رودخونه که ویو داره به محوطه بازی بچه ها... دقیقا ته همین خیابونی که تو عکست پیداست... با اجازه ت، عکست رو می گذارم تو فیس بوکم :)

نوش جانت آقا نا قابله :)
عجب ... اون ورم رفتیم اتفاقا ... ما امروز رفتیم فردا هم می ریم !
یکی از خوشبختی های منه که نزدیکمه این پارک دوس داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد