مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شکرگزار باشیم نه شکر گذار! ؛)

اتفاق خوب امروز می تونست این باشه که بعد از چند شب یه پیاده روی حسابی داشتم ، همراه پیاده رویم یه عالم فکرای خوب بود که مدتها ازش دور بودم . 

اوم ... خدایا چطو شکرت کنم برای همه  چیز ؟ 


+ انقدر چیزای خوب تو زندگی هست که وقت کم میارم برای شکرگزاری ... 

+ شکر گذار برای من یعنی شکر رو کنار گذاشتن ؛) 

+ پنج شنبه ، عید ، حضور آدمای خوب دور و برم .......

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی (بهارنارنج) 1394/04/26 ساعت 14:28

خدا رو شکر هرچقدر هم همه چی بد، همیشه میشه یه چیزی برای شکرگزاری پیدا کرد، بالاترین اون سلامتی :)

واقعا شادی عزیزم همینطوره ... همیشه هست چیزهای زیادی هم هست :)

سپیده 1394/04/26 ساعت 04:53

نمیدونم خیلیییییییییی رو چطور بنویسم که خیلی خونده شه خدایا خیلی دوست دارم
نماز صبحه چقد عجیب یهو یادت افتادم ...چقد حالم گرفتس ماه رمضون داره تموم میشه میدونی حس میکنم نتونستم به اون چیزی که میخاستم برسم

خیییییییییییییلی ازت ممنونم ! واقعا عجیبه و امیدوارم خیر باشه. بس که من گناهکارم این روزا خدای بزرگم به بهونه ی دوستام می خواد منو ببخشه انگار ...
منم خیلی حالم گرفته ست سپیده !البته توان و انرژی ادامه ی راه رو نداشتم اگه طول می کشید ...
ایشالا میرسی دختر خوب

Bluish 1394/04/26 ساعت 02:24 http://bluish.blogsky.com

این "با" چیه من نوشتم!؟ :|

اون با چیه که تو نوشتی :دی ؟

عزیزم امیدوارم همیشه حالِ دلت خوب باشه مگهان جون
عیدتم مبارک خانم

ممنااانم :دی
عید شما نیززز خانوم

Bluish 1394/04/26 ساعت 00:54 http://bluish.blogsky.com

نظرت راجع به با شکرگذار جالب بود :)
و همینطور عنوان :)

:دی
نظرای من اصنشم همیشه جالبه!بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد