مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مکان جلوی آبمیوه فروشی !

جلوم پسر جوونی ایستاده ، خودمو می کشم سمتی که بتونم پوستر تیاتر رو ببینم . فکر می کنم بهتره فردا برم دو تا بلیت بخرم و دوستم رو دعوت کنم که همراهیم کنه . 

یهو میرم تو فکر... اگه الان دو سال پیش بود ، یا حتی یک سال پیش ، دلم می خواست اون یک نفر یه آقای جذاب باشه . چی شد که من انقدر بی آرزو شدم ؟ انقدر بی رویا ؟ انقدر خالی از حس ؟ 


+ همش سعی می کردم سرکوب کنم حس نیازم به هرگونه جنس مذکری رو ... و گویا موفق شدم . دیگه اصلا فکر نکنم دلم بخواد با کسی برای دیدن فیلمی ، نمایشی همراه شم. 

+ بی رویا بودن اصلا قشنگ نیست . کاش بتونم همون مگهان سابق بشم ، کاش باز رویای بودن کنار مردی رو تجربه کنم . 

+ بدتر از همه اینه که روزی آرزوی کسی بوده باشی و ... دیگه نباشی. حتی اگه به دلخواه خودت بوده باشه این تصمیم . انگار دوست داشته شدن رو به مراتب بیشتر از دوست داشتن ، دوست دارم . 

+ خدایا هوامو داشته باش که یادم بیاد رویاهامو ، حس های خوبمو ... 

نظرات 28 + ارسال نظر
بابا شاه 1394/04/25 ساعت 09:10 http://babashah.blog.ir

یعنی واقعا باید باور کنم تو رویا و واقعیت این موضوع رو نداری ؟!
برو از خدا بترس کم بچه ها رو سیاه کن

:-"
شما می دونی دارم ؟

منم دیگه هیچ کسو نمیخوام مگی حتی تو رویام

عجب ... ایشالا که دوره ایه فاطیمای جان :)

fish 1394/04/24 ساعت 23:04


:دی

زری 1394/04/24 ساعت 19:31

شما که راست میگی

:)
شما فک کن دروغ میگم ؛)

بهسا 1394/04/24 ساعت 09:06

موافقم باهات be loved مهم تره حداقل برا خانوما
این سوال اخیرا ازم پرسیده شد!

بعله!
یعنی کی می تونه از بهسا جانمون این سوال رو پرسیده باشه هااان ؛) ؟

چوپان 1394/04/23 ساعت 15:44

اون چوپونو که من خودم به شما 3نفر رو دادم:|
و لعنت بر خودم باد!!
اگر همون بار اول که تو گفتی باهات برخورد کوبنده میکردم الان دیگه بقیه جرات نداشتن :D ولی چ کنم که عزیزی دیگه.دلم نیومد!

ما 3 نفر کی هستیم روشن کن:دی
درود بر تو باد !:دی
لطف داری چوپ

شک نکن دوباره رویا میاد بسراغت
رویا یه مرد جذاب
رویا یه همراه
رویا مرد رویاها

:)
رویاش رو نمی خوام . فقط نمی خوام فراری باشم از واقعیتش :)

کامنت من رو لایک بزنید :|

عشق کن اولین دیسلایک رو گرفتی جناب هولد! دوس دارم اسمتو مخفف کنم حرفیه ؟:دی

سپیده مشهدی 1394/04/23 ساعت 12:48

به به به سلامتی
ممنون میشم تاریخ دقیقش رو بگی مگی جان

ممنانم ممنان :دی
باشه ایشالا دقیقش اوکی شه میگم:دی حالا شاید برنامه عوض شه ولی برای کاری باس بیان

"There is only one happiness in this life, to love and be loved."
این همیشه استاتوس واتس آپم بود تا این اواخر که عوضش کردم
شدیدا بهش معتقدم

جمله ی خوبیه فقط میشه اون به لاود رو به شکل بولد و ایتالیک بنویسی :دی ؟ خب مهم تره

چه تئاتری؟

پیرمرد پر حاشیه ...
یادم نیست اسمشو حتی :)))))))

فاطمه 1394/04/22 ساعت 23:33 http://vessels.blog.ir

ای بابا :د

ای بابا ... ای بابااااا

چوپان 1394/04/22 ساعت 23:32

جناب/سرکار .
من بخاطر این حسن خلق و صداقت شما...
از همین تریبون اعلام میکنم تمام دکمه های لایک وبلاگ مگهان در اختیارتونه!
هرچقد خاستید بازی کنید!!کسی هم حرف زد با من طرفه

به نظرم باید آگا باشه که به تو خیلی احترام گذاشته خانوم بود به چوپ و چوپوووون بسنده می کرد:))
بله لایک های بلاگ من مال شماها اصلا ...

. 1394/04/22 ساعت 23:25


بانو چوپان چرا آخه پست قبلی امتحان کردم ببینم وقتی مثلا مثبت بزنم منفی هم آیا میشه بزنم دیدم شد
بعد دیدم همه یکسان باشن قشنگ تره
دیگه دست نمیزنم
ب من بلاگفایی بیخانمان رحم کنید
در آخرم بگم من باز لایک میکنم مواقع خاص نظرات جالب انگیزناک
البته من پست قبلی بازی کردم اینجا فقط ی مثبت زدم

:دی
راحت باش شما

مجید مویدی 1394/04/22 ساعت 22:42

+و با این حال به اون چیزی که تو زندگیت می خواستی رسیدی؟

-بله رسیدم

+و چی می خواستی؟

_تا بدونم که منو دوست داشته اند، تا احساس کنم که روی زمین بهم عشق ورزیده شده
(دیالوگ ها، از فیلمِ "مرد پرنده ای"(birrdman) از "الخاندرو ایناریتو")

چقددددد مرتبط و چقدددددددددد خووووب

چوپان 1394/04/22 ساعت 22:08

بچه ها؟!
اونیکه داره با لایکا بازی میکنه کیه؟!
میدونه من حساسما :|
خودش اعتراف کنه
آویشن تو یکیشونی!قبلا لو رفتی :)))
نفر بعد یه قدم بیاد جلو!

منم کنجکاوم یعنی هی لایک و دیسلایک ها رو می بینم شوک میشم :دی

سپیده مشهدی 1394/04/22 ساعت 21:13

چطوری فامیل دوررررررررررررررررررررررر
تواده دادشی کپل و خوشگلت با تاخیر مبارک

سلااااام فامیل دور بابایم می خواد بیاد شهر شما هفته ی دیگه فامیل دور :دی
ممنونم کپل رو خیلی خوب اومدی

زری 1394/04/22 ساعت 19:23 http://asemam-abri.blogsky.com/

این بی رویا شدن مال اینکه سنمون داره میره بالا
من بیچاره خیلی دلم یه جنس مذکر میخواد و واقعااز این همه رویا داشتن با یک جنس مذکر دارم روانی میشم ولی خوب فعلا گور به گور شده و نیستش...خوبه که ادم رویا نداشته باشه این جوری راحتره

:))) جانم من قالی کرموووونم قالی کرمون!
روز به روز بزنم به تخته هزااار ماشالا جذاب تر و سرپا تر میشم :))) سن من رفته بالا ؟! عمرااااااا :))

ما که آخرشم نفهمیدیم با کی رفتی نمایش ببینی

با هیچ کی :| قراره برم !

هوم 1394/04/22 ساعت 13:56

به عنوان یه آقای متوسط رو به بالا، باید بهت بگم چیز زیادی رو از دست ندادی! چه بسا یه جورایی یه چیزیو به دست آوردی. بدترین چیز واسه نفر اینه که رویاش آدما باشن، برای خودت یه رویا داشته باش.که کسی بشی که می خوای، اون وقت برای بقیه رویا میشی.

سلام آقای متوسط رو به بالا ...
میشه همیشه برام کامنت بگذارید ؟
لطفا ...
خیلی لایک خورده کامنتتون !

مجید مویدی 1394/04/22 ساعت 13:50

رویا، سرمایه آدما برای زندگیه. برای اینکه آدم و زندگی از دست نرن.
و دوست داشتن و دوست داشته شدن، هر دوش خوبه. باید هم باشه به نظرم.
دوست داشتن یا شدن، شروع و ابتداست. خودمونیم که گاهی خرابش میکنیم.(منظور به شما نیست مگهان عزیز؛ کلی می گم)

هوم ... غذای روح آدمه انگار اصلا یه جورایی...
بله اتفاقا با من نوعی باش! با خود خود مگهان چون منم جز همون خودمون هستم :)

سپیده 1394/04/22 ساعت 12:46

ناراحت شدییی

دیوونه ای :| ¿ نع

سپیده 1394/04/22 ساعت 11:56

حالا اون پسر جوونه چش بود مگه پیشنهاد همراهی میدادی بهش

:| فک کن! نه خداااییش فک کن اونم من ...
شونصد نفر پیشنهاد بدن تا ما نگاهی بیندازیم سپیده جان دست کم نگیر ما رو ...بعله

چوپان 1394/04/22 ساعت 10:38

هوم...
متاسفانه
کاملا
درک میکنم چی میگی

تو دیگه چرا :|
ای باباااا...

uncle 1394/04/22 ساعت 08:45

go to your heart setting, disable KILLING EMOTION


Killing Emotion ¿
What the hell ...

سلامم عزیزم ازاشنایى باهات خوشحالم.... دوستتت داشتیی بهم سربزن

آهان مچکرم خیلی :دی

سجاد 1394/04/22 ساعت 04:52 http://vergessen.blogsky.com

قطعا دوست داشته شدن حس خواستنی تریه تا دوست داشتن...

برای من که اقلا هست . گویا مغرورتر ها ترجیح میدن دوستشون بدارن بیشتر تا خودشون کسی رو دوست بدارن

ارشیو وبلاگت رو بخون یادت میاد خیلی دور نیست...

...
الان دیگه حسی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد