مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بلاگ اسکای نو شده:دی


چرا اینجا انقدر تغییر کرده ؟ حس می کنم تو بیانم الان ... 


:دی 


+ بلاگ اسکای خودتی ؟

نظرات 23 + ارسال نظر
Bluish 1394/04/22 ساعت 00:56

سلام!
من الان با کروم باز کردم آپشنای ویرایشگر متنِ یادداشت کامل اومد. با فایرفاکس نیومد :| به طور کلی برای گذاشتنِ عکس اصلا نیاز نیس ازون قسمتِ درج عکس استفاده کنی. عکستو که آپلود کردی، توی یه نیوتب بازش کن و راست کلیک کن و روی کپی ایمج کلیک کن و برو توی ویرایشگر متنت و پیست کن! بعد روش کلیک کن و سایزشو میزون کن! توی فایرفاکس قبلن راحت میشد سایزشو میزون کرد اما توی کروم تا جایی که من از پارسال یادمه، نمیشد!

ممنونم از توضیحاتت بلو جانم ... خیلی ممنون
از گوشی بیشتر استفاده می کنم اینجام فقط اکسپلورر و فایرفاکس دارم .
کروم ندارم که گویا باس بگیرم ؛)

اندکی نایس تر شده
تازه روی موبایل بطور هوشمند با نسخه موبایل باز میشه

آره منم دوست تر دارمش ولی نمی دونم چطور باید عکس بذارم با نسخه ی موبایلیش :|

منم اول دیدم یه کم جا خوردم. بعد چند بار یوزر و پسوردم رو زدم ولی میگفت اشتباهه. هول خوردم که نکنه وبلاگم فنا رفت! هی با عجله پسورد رو میزدم هی میگفت اشتباهه. میخواستم گزینه فراموشی رو بزنم که آخرین بار دیدم درست شد و وارد شد.
هنوز با شکل جدیدش خیلی کار نکردم که ببینم بهتر شده یا بدتر ولی تا اونجایی که یادمه چند سالی بود که هی میخواستن یک سری امکانات جدید اضافه کنن. از جمله همین مثبت و منفی دادن به کامنت ها. بد نشده ولی به اون شکل قبلی عادت کرده بودم.
راستی من دانشجوی گیلانم!

خوشگل تر شده

من فکر کنم خزنده html بلده تو اون قسمت کدنویسی ش، لینک عکس رو وارد می کنه احتمالا
من با فایرفاکس هم چک کردم نشد. حالا شاید تو گوشی مثلا مشکل داشته باشه ولی تو کامپیوتر که قاعدتا باید درست لود کنه نه؟
درهرحال من بازم این قالب کنترل پنل رو بیشتر دوست دارم.
حالا که بلاگ اسکای داره حال میده خوب بود چند تا نمایه جدید هم اضافه می کرد :)

zizigolu 1394/04/21 ساعت 03:20 http://zizigolu.blog.ir

خوشگل تر شده...!

موافقم ! :)

شاید چون من با مرورگر نوستالوژیک و مورد علاقه ام (اینترنت اکسپلورر 10) می رم، اون گزینه های گذاشتن لینکو عکسش و تغییر فونت (که حالا زیادم به کار نمیاد این تغییر فونت) لود نمی کنه. البته یادمه صبح با کروم هم امتحان کردم نشد.

اما انصافا خیلی زیبا شده.
من حس می کنم مثلا بلاگ اسکای رو کرک کردم و حالا دارم از ورژن پرمیوم ش استفاده می کنم :)))

:))) آره لامصب یه جوری شده . دوسش دارم!
مثه اینه که از خواب پاشی ببینی تو خونه ی تعمیر شده و گل و بلبل شده ای :دی
دوسش میداری اما خب شوکه هم میشی دیگه ! اون حالو دارم من ...
ببین من با کروم میام ولی گوشی ...باید دیده بشه ولی منم نمی بینم باید دید خزنده از کجا گفت میشه :|¿

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 23:42

ای وای مگی جون کامنت قبلی من رو جدی نگیر :)) فکر کنم بی خوابی مخم رو داغون کرده.

جدی گرفتم جوابتم دادم :دی

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 23:40

ihhhhhhhh

وییییییییییهههههههه :|

طلوع 1394/04/20 ساعت 23:38 http://tolusobh.blogsky.com

راستی،مگهان اسم واقعیت که نیست؟میشه بپرسم چه معنی میده؟
البته اگر اشکال نداره!

نه نیست :) ولی بسیار زیاد بهش عادت کردم . نام حقیقیم رو هم خیلی دوست دارم!
مگهان یعنی مروارید اسم ایرانی نیست :)

سپیده 1394/04/20 ساعت 22:19

هَنننن ؟

:|
هننن :))

zahra 1394/04/20 ساعت 21:56 http://dr-zahraa.blogsky.com

doust nadaram....ghabli behtar boud

بامزه ست که!
من عاشق تنوعم انگار ... ارتباط برقرار کردم باهاش انگار

من یک وبلاگ بلاگ اسکای هم دارم.

عجببب ! لو نداده بودی آقای هنرمند :)

اول دقیقا مثل بیان شده بود(بیانم یه وبلاگ درست کردم که خاک میخوره واسه خودش)اما بعد درست شد....امیدوارم این تغییرات شامل قالبا هم بشه

اومیدبارم منم:دی ..

نهال 1394/04/20 ساعت 20:38 http://fazmetr.blogsky.com

فونتش بده ، خوب نیس ، آدم باهاش احساس صمیمیت نمیکنه ، کاش میزاشت خودمو انتخاب میکردیم

حالا شاید کم کم بذاره غررر نزنید خب!

خزنده 1394/04/20 ساعت 19:35

مشکل لینک و عکس چیه؟ مشکلی نداره هنوز می شه گذاشت!

نه به بلاگفا که جهزیه مونو ریخت وسط کوچه. نه به این بلاگ اسکای که میاد واسه خودش در و دیوارو تزئیین می کنه. احساس می کنم از ایران مهاجرت کردم سوئیس

عالی بود :)))))
بعد هی بیا بگو اینجا دهکده س روستاس و فلان...
من واسه 6 7 نفر کامنت گذاشتم کد رو قبول کرد یعنی ممکنه مشکل حل شده باشه ؟!؟!

+ سوییس گرونه نوموخوااام!
+ خب من با گوشیمم امتحان نکردم مهران گفت نمیشه منم یه نگاهی کردم دیدم پیدا نمی کنم کجا باید عکس و لینک بدم :))

آنا 1394/04/20 ساعت 19:03 http://aamiin.blogsky.com

من بیان را ندیدم اما خیلی بیرونش شبیه بلاگفا شده. برای ما مهاجرها خوبه که هوم سیک نشیم همین جا بمونیم!

بیرونشم تغییر کرده :)))؟ میگم مهرداد خوشش اومده
منم بیان رو ندیدم توش اینجا شبیه بیرون بیان شده به نظرم :)))

چقدر قشنگ شده ولی.

مگه شمام می بینی تفاوتشو مهرداد جان ؟

نمیشه توش عکس گذاشت، یا لینک شاید من بلند نیستم با این ورژن جدیده کار کنم
باید به html وارد باشی و کدنویسی کنی برای گذاشتن یک عکس ساده گویا

نه مهران خان امکان نداره ها !
فک کنم بشه به راحتی چک می کنم الان

+ دیدممم!!! منم پیدا نکردم چطور باید عکس گذاشت :دی

کاش چند تا قالب خوب میذاشتن,یا این کدا رو عوض میکردن که رو مخ نباشه..

منم دقیقا تنها انتظارم این بود که کد ها رو بشه حذف کرد . خیلی مشکل دارن دوستان با کد وارد کردن :( حالا به قالب یه جوری کنار میام

آویشن 1394/04/20 ساعت 16:54

من الان اومدم دیدم.یه جوریه.با موبایل فعلا یه قسمتاییش از لحاظ گرافیکی مشکل داره که امیدوارم رفع بشه.
دیگه فک کنم بلاگ اسکای دید ما اینجا موندگار شدیم داره واسه خودش تغیر دکوراسیون میده

منم با گوشیمم... یه جوریه ولی خب من تنوع دوست دارم کلا ...
آره گویا ؛)

چند روز قبلم برا چند دقیقه اینجورس شد ولی بعد درست شد..
من قبلی رو بیشتر از این دوست داشتم,این چشم رو اذیت میکنه..

اصلا یه جوریه !!!
من حس می کنم رفتم بیان یهو :|

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 16:29

بد شده مگهان. دوس ندارم این مدلی

خیلی عجیب شده !
عادت می کنیم ولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد