مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پسر پسر قند عسل!


کادو براش یه کلاه ست کیکش خریدم ! 

حالا از اون روز هی میگه مگهان کی می ریم بیرون :دی ؟ 

گفتم خب امشب می ریم. نفهمیدم می خواد کلاهشو سرش کنه.

شب تو مراسم احیا دیدم یا ابرفرض ساعت 2ی شب کلاه آفتابی سرشه !!! 



+ پسر احمق 13 ساله ! تو خوشمزه ترین میوه ی تابستونی دنیایی ... 

+ برادرک با موهای آشفته ...


نظرات 34 + ارسال نظر
asmani 1394/04/21 ساعت 22:48 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
ای جانم من چرا این پست رو ندیده بودم ما شاالله بزرگتر شده

سلام بابا علیرضای گل
:)
الان که بزرگ تر تر هم شده و از خواهرکش قد بلند تر و حسابی چهار شونه ؛)

ازنگاهش معلومه مهربونه

خدابرات حفظش کنه
بردار خیلی عزیزه واسه خواهر
ایشالا که خیر همو ببینید

الهی شکر بله مهربونه در عین جدی بودنش ؛)
ممنونم

داداش جان من نیز :)

داداش جان شما چی ؟ میوه ی تابستونی عستن ؟

باران 1394/04/21 ساعت 15:31

خواهش میکنم.
ولی من آدرس ایشون رو ندارم روله :((

لینک دادم چشم میام برات میذارم بانو

باران 1394/04/21 ساعت 15:19

خدا حفظش کنه
با تاخیر تولدشون مبارک
ایشالا عمرشون با برکت باشه .آمین

ممنونم باران جان :)

ای ول داداش....
تن درست و شادمان باشند (ید)انشاا...

خاااان داداشه ها :))
ممنونم شما نیز آقا

هدی32 1394/04/21 ساعت 13:27

سلام مگی دوست داشتنی
هزار ماشاالله به داداش ناز خدا حفظشون کنه

ممنونم هدی جونم :) خدا هستی نازنین رو هم حفظ کنه ...آمین

بهسا 1394/04/21 ساعت 12:32

آره باورکن!
برخلاف الانش که اسم دختر میاد سرخ و سفید میشه و اصلا تو این باغ ها نیست!

عزیزممم.... ایشالا به وقتش باز میاد تو باغ...
خب چون تو باغ نبوده اون حرفو زده بچه هایی که حالیشونه عمرا انقدر ساده چیزی که تو ذهنشونه بیان کنن
اونم جوجه 6 7 ساله :)) الهیییی...

بهسا 1394/04/21 ساعت 10:21

ای جانم به این داداش
ماشالا
خدا حفظتون کنه
این کلاه خیلی جالبه، داداش منم کلاس اول که رفته بود رو تیپ و موهاش حساس! موهاشونو کتا کرده بودن کلاه میذاشت رو سرش! اصلا تو خوابم در نمی آورد می گفت جلو دخترا!!! ضایع هست!

بهسا :دی
چقد با نمک بود داداشت ... کلاس اول :)))) ؟!
سلامت باشین . آمین

مهناز مامان رایان 1394/04/21 ساعت 09:46

سلام مگهان جونم
ای خدا واقعا قند عسله این پسر
خدا حافظش باشه
سلامت باشه همیشهههه

سلام مامان خوشگله :)
خسته ی راه نباشین
ممنووونم

آرایش کرده؟ :|

بوشو باباااااااا :|

عزیززززززززززززززززم، هزار ماشالله
خدا حفظش کنه و عاقبت بخیر بشه
نمیدونه چرا فکر میکنم شبیه مادرته.

تولدش و کلاهش مبارک باشه.

مو، آشفته ش خوبه
+ایشالله همیشه عالی(مثل همین حالاش از همه نظر) بمونه. بزرگم که بشه، همون بنجامین بمونه.
بازم تولدش مبارک

ممنونم آقا مجید :)
+ بهتر از حالاش بشه ایشالا و جایگاه اون دنیاش هم خوب باشه ... انشاالله:)

طلوع 1394/04/20 ساعت 21:19 http://tolusobh.blogsky.com

خدا حفظشون کنه!!!

ممنووونم

ریجکشن 1394/04/20 ساعت 20:53

عزیزم خداحفظش کنه
من فقط از این سن پسرا با وقتی خیلی بچه ان خوشم میاد بعدش خیلی قد(غد؟ ) میشن قبلشم همینطور این سن خوبن خیلی بچه ان هم خیلی خوبن
بزرگم که میشن باز خوبن


من دوس داشتم برادرم دختر باشه. هممون دختر دوست بودیم یعنی و همه ناراحت بودیم از جنسیتش...
ولی بعد از اومدن برادرم و دیدن تا این سنش حس می کنم اصلا دخترای لوس رو دوست ندارم . پسرا تو تمام سنین دوس داشتنی هستن .
دخترا خیلی باید درست تربیت شن تا دوسشون بدارم

داداشه گوگولی :دی

بهله :دی
داداشچه داریم ما

امین 1394/04/20 ساعت 17:37

سلام مگی
عه داداش کوچیکه ماشالله, چشماش شبیه توئه مگ
هر چی نگاهش میکنم می بینم کلا شبیه به خودته
حدس میزدم این عکسشم قدیمی باشه
خدا نگهش داره واستون .
اسم پستت هم باحاله مگ .

سلام بله بچگی هاشه:)

. 1394/04/20 ساعت 17:30

بنتون نیست این لباس تنشون؟

هست. چه دقتی!!!

ای جاااااااااااااااااااانم

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 16:40

نه ندیدم. ولی اره به نظرم چشم هاتون خیلی شبیه.

فک کنم پس راس راسی خواهر برادریم

چوپان 1394/04/20 ساعت 16:37

:)
این لبخند کودکانه ی زیبا...

نمیدونم از کی به بعد دیگه صورتت کودکانه نیست پسرکوچولو...
فقط دعا میکنم نگاهت تا ابد مثل الان
آینه ی قلب پاکت باشه

بازم تولدت مبارک

چوپان جانم...
ممنونم عزیزم!
فکر کنم از حالا دیگه کودکانه نیست عکس درست مال 3سال پیشه ...
چه دعایی ممنونم دختر

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 16:35

*حدس :))

:))))

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 16:34

اگه عکس بچگی های برادرت رو زودتر دیده بودم میتونستم عکس کوچیکی خودت رو حدص بزنم، بهم شبیهین

من خیییلی خیلییی خیلی زشت بودم بچگی داداش و خواهرم خیلی خوشگل :دی
واقعا اینجا شبیهیم ؟!
+
عکس بزرگسالیمو ندیدی شما شادی ، نه ؟

شادی (بهارنارنج) 1394/04/20 ساعت 16:31

ماشالا چه برادر خوشتیپ و خوشگلی. خدا حفظش کنه براتون:)

ممنونم شادی جانم :دی
لطف دارین بهش

. 1394/04/20 ساعت 15:57

شما!

من !...

. 1394/04/20 ساعت 15:48

مثل خودت زیباست

!

من ؟

اف 1394/04/20 ساعت 15:45

جااانم
خدا حفظش کنه

مگی هزار ماشالا خونوادگی بینی هاتون رو با دست تراشیدن ها!
مطمئنی رشتی هستین کلا؟!!!

افی جانم :-*

بلی ما رشتی هستیم :))) اسم رشتی ها بد در رفته هممون بزرگه مماخمونا تو فامیل(نسبت به بینی های عملی!)... ولی اعتماد به نفس داریم سرش نیازی به عمل نمی بینیم ...

+ گفتم جدم رشتی نبوده که. هیچ کدوم از جدهام نبودن

سپیده 1394/04/20 ساعت 15:00

خوپ پس ماشالا ماشالا (لهجه ترکی)
خاسدگارمو دیدی تو وبلاگ بزکوهی اکبر اقا

اچبر آقا :)))
ندیدم ولی خودت گفتی دیدم دیگه

سپیده 1394/04/20 ساعت 14:56

چ کوچولو ئه مگهان ...گفته بودم عاشق پسرای کوچولوام ریزه خخخ

قدش از من بلند تره و خیلی هم چهار شونه ست و تپلم که می بینی هست کمی :))


این عکس سه سال پیشه !

خورشید 1394/04/20 ساعت 14:55

سلام
ماشالله
ان شالله همیشه سلامت باشن

سلام ممنونم خورشید جان

خدا حفظش کته براتون آمین...خوب شد براش عینک افتابی نخریدی

ممنونم شمیم بانو
خیلی به تیپش اهمیت میده خیلیییی یعنی...امکان نداشت عینکآفتابی بزنه :دی

ولی میگه کلاه ربطی نداره به شب و روز

شروره 1394/04/20 ساعت 14:40

چقدرررررر برازنده ه ه ه!
چقدددددرررررر خوش تییییپپپپ!
چقددددددررررررر محجوووووب!
خدایا حافظش باش!

شما کلاً به خاندااان ما لطف بی اندازه داری :)))
لطف داری شروووره ی جان
خدا حافظ شری شیطونمون باشه

آویشن 1394/04/20 ساعت 14:39

ای جانم.ژستشو ببین
خب مگی بده بچه ذوق داشته کلاهشو امتحان کنه.نه بده؟

با ذوق داره به عمه م نگاه می کنه

مریم 1394/04/20 ساعت 14:26 http://marmaraneh.blog sky.com

عزیز دلم خدا این میوه دوست داشتنبه تابستانی را براتون حفظ کنه.


ممنونم مرمر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد