مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آغوش و بوسه های ما اینجا ؛ چهارچوب در ...


غروب جمعه کم دلگیر نیست ، میشه با رفتن هر هفته ت دلگیر ترش نکنی ؟ 


+ ... 

+ خدا رو شکر که پی رفتن هات ، برگشتی هم هست . همیشه برگرد ، من انتظارو دوس ندارم ...

نظرات 12 + ارسال نظر

چقدر سرشاری از احساس.....

: ) خیلی متاسفانه و خوشبختانه ...

سیمای 1394/04/20 ساعت 15:03

میگم مگی از حرفام که دلگیر نشدی؟

عزیزم! نععععععع
دختر خوش قلبم :*

شراره 1394/04/20 ساعت 12:57

الو الو شماره 15؟؟؟؟؟

جانکم :))))

بابا شاه 1394/04/20 ساعت 12:17 http://babashah.blog.ir

آقا برا چی میری هی؟
نرو
این دختر مردم اعصاب نداره ها

نمی شه نرن ...

مجبورن :(

خدایا به سلامت دارش

زری 1394/04/20 ساعت 00:00 http://asemam-abri.blogsky.com/

وقنی خلاصه ای نوشته میشه ...فرض بر این گذاشته شده که خواننده کل داشتان رو بلده و برای مرور خلاصه رو میخونه
وب جنابعالی همین حالت رو داره شما هیچ فکر اون بنده خداهایی و نمیکنی که شاید تازه اومده باشن و هیچی نفهمن؟؟؟؟
من گاهی وقتا اصلا نمیفهمم منظور نوشته هاتو مشکل بزرگی برام مگی

عزیزم ... من هرگز چیزی ازش ننوشتم.
و اصلا هم میل ندارم واضح بنویسم سلام عزیزم امروز از شهرمان رفت. من بغلش کردم در چهارچوب در !!
بی مزه نیست اینطور واضح نوشتن :| ¿
خب من ترجیح میدم دقیق اشاره نکنم به شخص معمولا ... و اینکه تو متوجه شدی کسی رفته و من دل تنگم ،درسته ؟
و همین رو قرار بود بفهمی :)

سپیده 1394/04/19 ساعت 23:06

ماهی هم پرواز کرد...
حتی شوری دریا هم برای نمک گیر کردنش کافی نبود...

آویشن 1394/04/19 ساعت 22:26

باز خوبه در پی هر رفتن یه بازگشتی هست.
امیدوارم دلت هیچوقت نگیره دختر خوب

شروره 1394/04/19 ساعت 20:21

دخدرک خوشرنگ باسلیقه!
خووووب باااااش!!!!!!!!!
خوبیش اینه ک تو هفته فقط ی جمعه داریم!
وااااللللاااااااا!!!!!

:دی

خدا رو شکر که هست ...برمیگرده آمین

ممنووونم. آمین

شادی (بهارنارنج) 1394/04/19 ساعت 19:15

خدا رو شکر با همه وجود نمیره. امیدوارم این رفتن ها هر چند کوتاه اما تموم شه و دل مهربونت هرگز دلگیر نشه :*

:) فکر نکنم تمومی داشته باشه این رفتن ها ...

الهی شکررر

باران 1394/04/19 ساعت 18:12 http://baranoali.blogsky.com

سلام عزیزم
ایشالله هیچوقت دلتنگ نباشی

ممنونم باران جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد