مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

81 ... 94

چیزی به به دنیا اومدنت نمونده ، ما هنوز مطمین نیستیم کی میای ... 

هوا گرمه ، خواهرک می خواد برای ناهار کوکوسبزی درست کنه ... من هیجان زده ام ! 

سال 81 ه ...

--- 

دراز کشیدم کنارش سرمون رو یه بالشه ، به انتخاب تو کلاه قرمزی و بچه ننه می بینیم ... برای چیزهای نه چندان خنده دار می خندیم ! 

سال 94 ه ... 


+ کیک تولدش دیشب آماده شده ، بی نظیره و ست کادوی من ! 

+ کیک تولد من ، ست کادوی تو بود ! دنیای جالبیه ... 


نظرات 10 + ارسال نظر
آویشن 1394/04/19 ساعت 16:54

قربون خواهرش برم ولی آخرش که چی.نمیتونه که تا آخر عمرش پیش شماها بمونهق

آویشن 1394/04/18 ساعت 18:41

تولدش مبارک باشه .از طرف من بهش تبریک بگو .مگهان دیگه کم کم باید بگردیم واسش زن پیدا کنیم دیگه ماشالا هزار ماشالا مردی شده واسه خودش

غلططط کرده!!!
من حوصله ی زن من ندارم . خواهر داره شیییییرررررر زن می خواد چی کا :دی

تولدش مبارک....
امیدوارم همیشه خدا شما ها رو کنار هم بذاره....
داداشی ها خیلی خوبن، ماهن....

ممنونم
انشاالله !

شادی (بهارنارنج) 1394/04/18 ساعت 16:24

تولدددددش مبااارک. انشالا دامادیش. مگهان عروسی برادر خیلی میچسبه. خیلییییییی.

ممنون شادی جانم ...
وااای تصورش هیجان انگیزه ... :دی
گرچه من اون زمان پیرم و هیچ حوصله ی زن زشت داداشمو ندارم !!!:))

ماشالا ماشالا چه مردی شده :|

می بینی هولدن :| ¿ خیلی مرد شده خداییش

0 1394/04/18 ساعت 14:22

تولدش مبارک باشه. خدا حفظش کنه.

ممنونم

مهناز مامان رایان 1394/04/18 ساعت 12:20

مگی عزیزممممم تولد برادرکت مبارککککک
120 ساله شه الهیییییی

ممنوووووونم
الهییییی

آنا 1394/04/18 ساعت 12:19 http://aamiin.blogsky.com

تولدش مبارک ... الان سیزده ساله شده؟ چه سن قشنگی. امیدوارم خیلی خیلی خیلی سال بعد این را هم جشن بگیرید با هم.

ممنونم ... بله الان 13 سال و یک روز از عمرش می گذره . چقدر زود !
هوم سن خوبیه دوست داشتم منم این سنم رو ... توش یه آرامش و معصومیت خاصی داشتم
ممنونم آنای مادر

تولدش مبارک مگی عکس بذار

سلام :)
چه عکسی ؟ اگه کیک منظورتونه که چشم

تولدش مبارک باشه

ممنونم خانوم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد