مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس خوب یعنی ...

حس خوب یعنی ...

محل تولد علی خدا رو دیده باشی ، اون هم در چنین ماهی ... 



+ رمضان هفت سال پیش ، بهترین و سخت ترین رمضان عمرم رو تجربه کردم . روزه ، طواف دم ظهر و تشنگی تا پای مرگ .............

+ نه می دهد دلم رضا که بگذرم ز عشقت ، نه طاقتی که در رخ تو بنگرم من ... 

+ التماس دعا گفتن ها تکراری شده ، توصیه می کنم یک صفحه از نهج البلاغه رو در چنین شب هایی بخونیم ... 

نظرات 14 + ارسال نظر

چه سعادتی
خوش به حالت

دل منم هوای بقیع کرده 5سال پیش همین روزا بود که خونه خدا بودم اواخر تیر

هعیییی......
بقیع ... هتل ما کاملا مشرف به بقیع بود . دلگیر ترین جای دنیاست بقیع...دوسش ندارم ............

شادی(بهار نارنج) 1394/04/17 ساعت 13:14

چشم عزیزم. اینم یه نشونه :)

دوست تر میدارم اینجوری! چقده ممنونم :-*

سپیده 1394/04/17 ساعت 12:46

نه زندکی انقدر لذت بخش است ونه مرگ انقدر تلخ که بخاطرش شرافتمانن را زیر پا بگذاریم ..حضرت علی
این سخنشون ملکه ذهنم شده ...ازش خاستم کاش شریف زندگی کنیم

و کاااااش من هم :)

باران 1394/04/17 ساعت 12:30

سلام
ممنون.
وسط حرفاتون خوابم برد:))

+در رابطه با عکس ها چه ایده خوشگلیه :))
من حدسم بین 4و 6هستش.
ولی حسم هنوز خاموش شده بزار بعدا شاید با حسم اومدم جواب دادم :دی
ببخشید اینجا جواب دادم با اون وب آشنایی ندارم و همچنین نمیدونستم چی به چیه؟!:))

سلام ...
الهی حسابی استراحت کنید خب روز تعطیل برای همینه.
منم منظورم این بود که اینجا حدس بزنید . اونجا هنوز بازی شروع نشده :)
باشه عزیزم ... بازم خواستی حدس بزن یا اگه حست به همون بود دیگه حدس نزن :)

:) 1394/04/17 ساعت 12:26

پس قضاوتم در موردتو درست بوده تو هم مثل خودمی منم حجاب وایمان و دین رو دوست دارم وبا همش احساس خوبی دارم ولی خیلی جاها هم لنگ میزنم که سعی میکنم درستش کنم فقط میخواستم به این نتیجه برسم که اگه ایمان رو دوست داری وتلاش میکنی درست زندگی کنی پس از اس ام اس دوستانت نرنج بجاش تو دلت ازشون تشکر کن من اون پیام بقول تو مشمئز کننده رو نوشتم تو دفترم وتو دلم هم از تو وهم از دوستات تشکر کردم چون با خوندنش همیشه یادم میمونه که حواسم به خودم باشه تو که اون ادمی نیستی که اونا فکر میکنن وقتی حست خوبه به حرف بقیه اهمیت نده به من هم میگن وای تو چادر خفه نمیشی ولی چون دوستش دارم فقط بهشون لبخند میزنم ومیگم نه میخواستم اینا روبگم ولی می ترسیدم ناراحت بشی ته ته همش گور بابای حرف مردم هرجور راحتی و حس خوبی داری زندگی کن نهایتش خداست که قضاوتمون میکنه نه بنده خدا

قضاوت بار منفی داره شما قضاوتی نکردی که دوست من :دی
حست درست بوده بله ...
چه جالب نوت برداشتین از پست من :دی ؟!
من واقعا دوست دارم با حجاب بودن رو ، معتقد بودن رو ، حتی اگه خودم نباشم ولی تحسین می کنم خوب ترها رو ...
انشاالله خدا قبولمون داشته باشه . من بنده هاش رو دوس دارم و سعی می کنم گناه و ثوابشون رو بزرگ نکنم برای خودم . امید که اونام روزی حواسشون باشه ... :)

:) 1394/04/17 ساعت 11:52

سلام یه سوال
چقدر به این موضوع که دین باید روی تک تک رفتارا وکلا زندگی ادم اثر بذاره اعتقاد داری ؟
می دونی من هروقت نماز میخونم از خدا میخوام کمکم کنه بنده خوبش بشم همونجوری که اون میخواد اعتقادات من مثل تو نیست شاید تو محکم تر وقویتر باشی شاید هم نه نمیدونم فقط از طریق نوشته هات میتونم یه چیزایی رو بفهمم خواستم بدونم نظرت راجع به دین چیه البته فقط یه سواله بی منظوره اگه دوست داشتی وبهت برنخورد جوا بده اگر هم ناراحت شدی ببخش واصلا تاییدش نکن

سلام :)
من معتقدم باید تاثیر بذاره ولی اگر نمیذاره ایراد از دین عیسی و موسی و محمد نیست .
ایراد از منه . اتفاقا من اصلا بنده ی با ایمانی نیستم :) فقط با ایمان بودن رو دوست دارم همین .

باران 1394/04/17 ساعت 09:59

نه اصلا من از بچگی چون جغرافیام خوب نبود این ساری و رشت با هم اشتباه میگیریم :دی
حجتون قبول و سعیتون مشکور.
من با دانشگاه رفتم.یه سفر 12روزه.
21روز خوشا بسعادتون.


+ یادم رفت بگم بهتون اگر دوست دارین و براتون زحمتی نیست شماره پیگیری یا
ارجاع و مبلغی که میخواین بدین به من بگین تا من با دوستانمون تو تهران اطلاع بدم
که این مبلغ صرف کوچه گردان بشه.
البته اگر دوست دارین بگین اگر نه زحمتتون نمیدم و اینکه اگر نگین میره تو حساب جمعیت ولی یه شماره ی هست که بمحض اینکه اون شماره رو از طریق
خط موبایل تون بگیرین مستقیما میره تو حساب کوچه گردان عاشق.
الان میرم نگاه میکنم ببینم چه شماره ی بود براتون میفرستم.
که دیگه نیازی هم به گفتن شماره ارجاع اون احسانتون نباشه.
ممنون و ببخشید سرتون رو بردم عزیز :))

روزه داری سخت بود راستش در اون آب و هوا ... ولی دلم یک تجربه ی رمضان اونجوری دیگه می خواد.
هاها ...اکثر آدم ها شمال رو شمال می بینن... در صورتی که اوه ... ما به تهران خیلی خیلی نزدیک تریم 3.5 می رسیم ولی تا ساری کلی راهه:دی

+ بهت خبر میدم باران جان لازم نیست بگردی پیداش کنی : ) ایشالا به زودی

باران 1394/04/17 ساعت 09:39

سلام،
حاج خانوم خوبین ؟!
منم دقیقا 87بود رفتم زیارت.ولی من ماه رمضان نبود.
با دانشگاه رفته بودین ؟!:))
زیارتتون عزیز.


شماره حساب جام بانک ملت :
577468 /98
شماره کارت به کارت :
6104337770031308
بنام جمعیت امام علی (ع)

ممنون و
احسانتون قبول

سلام بانو ... نه خیر
ما خانوادگی رفتیم و 21 روز اونجا بودیم :) ممنونم و همچنین ...
اون زمان هنوز دانشجو نبودم ، 2 سال پیش از کنکور بود! 17 سال هم نداشتم هنوز...
مچکر باران جان
براتون نوشتم ساری خیلی از ما دوره!من رشتی هستم :)!اکثرا دوستان شمال رو کوچولو و مرتبط به هم فرض می کنن؛)
ممنونم بابت شماره ها

از وبت خوشم اومد برم لینکت کنم

ممنونم رها جان :)

وییی خوش به حالت...راسته ک میگن اونجا هرآرزویی بکنی بهش میرسی؟

حتما درسته ... من آرزوی ویژه برای خودم نداشتم . می دونی ؟ خیلی جالبه که درست وقتی برای اولین بار چشمت به کعبه میفته حس می کنی دیگه هیچ آرزویی نداری !!!
من زبونم بند اومد و فقط گفتم خدایا شکرت و سلامتی خواستم بعد از چندین دقیقه...

باران (نبض احساس ) 1394/04/17 ساعت 03:46

سلام
خوبی عزیز؟!
طاعات و عبادات قبول.
پس توام حاج خانومی ؟!:))
87؟!


+محتاجیم به دعا.

سلام ...
ممنونم. هم چنین ... :)
اگه لیاقت واژه ی حاج خانم رو داشته باشم بله ... :)

+ 87

سیمای 1394/04/17 ساعت 01:48

مگی اگه الان داری با خدات خلوت میکنی منم یاد کن

: ) چشم بانو

شادی 1394/04/16 ساعت 23:48

چه رمضان به یاد موندنی کاش سختی همه رمضان ها به همین شیرینی باشه :)

: ) خیلی سخت و خیلی شیرین ... ای کاش شادی جانم

میشه خواهش کنم یه نشونه بذاری ؟ که بین سه شادی بدونم کدومی عزیزم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد