مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لج بازی هم به ما نیومده!


سوییچ ماشین رو گذاشتم جایی که مشخص شه دیگه نمی خوامش ، واقعا نمی خواستم پامو تو اون ماشین بذارم . تصمیمم قطعی بود ... به قول یکی از دوستان مثل فیلم ایرانی ها ! 

خواهرم ، همان دختر روسه! زنگ زد . حالش خوش نبود و گفت برم دنبالش ... 


+ هر تصمیمی بگیرم ، همه ی عوامل دست به دست هم میدن که نشه !خدا هم شوخیش گرفته با من ... :)

نظرات 8 + ارسال نظر
زری 1394/04/17 ساعت 17:59 http://asemam-abri.blogsky.com/

برو خدارو شکر کن همینو داری ما برای خرید یک گوشی هم باید سالها صبر کنیم

آه زری جان ...

دعا میکنم دستت جایی بند شه و منتظر نباشی تا کسی برات چیزی بخره

سپیده 1394/04/15 ساعت 23:36

هر وقت خاستی خدارو بخندونی از برنامه هات واسش بگو

چشم!

rejection 1394/04/15 ساعت 20:53

همیشه همینه
من هر وقت میخوام یه تصمیم و علنی کنم رسما به فنا میره
وقتی نمیگم درست پیش میره ها جدیدنا دارم سعی میکنم کمتر حرف بزنم از تصمیمات اصن :)))

بابا من به هیچ کی خدااااییش نگفتم یواشکی داشتم کارم رو پیش می بردم !!!

خدا ولی زیادی بزرگه می فهمه خب :|

سین 1394/04/15 ساعت 17:51

ماشیتنت چیه؟

اسمش مشکیه :دی
اگه وبلاگ دارین آدرس بذارین میام جواب میدم

عزیزم...ایشالا حال خواهرتون خوب شه ♥
التماس دعا این شبا دوست من

:) حالش خوبه ...طوریش نبود ضعف بود فقط ...
هم چنین

فاطمه* 1394/04/15 ساعت 12:14

التماس دعا مگهان عزیزم

هم چنین مامان جوون :-*

آویشن 1394/04/15 ساعت 01:27

امیدوارم حال خواهرت خوب باشه.
اینا همه اتفاقات زندگیه.امیدوارم فقط اتفلقات خوب برات بیوفته این روزها

خوبه :)
ممنونم برای همه اتفاق های خوب رخ بده ایشالا

اف 1394/04/15 ساعت 00:46

خکهمه چى درست مى شه عزیزم.
مارم دعا کن خوشگلم

چشممم :) من وقتی حالم خوبه معمولا خیلییی انرژی می فرستم برای همه و دیروزم خوب بودم تونستم دعات کنم . کامنتت رو هم نخونده بودم البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد