مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدا مگهان ها را دوست تر دارد... باور کن فلانی!

تصمیم هایی که گرفتم و عملی نکردم ، زیاد شدن ... 

باید خیلی زود تک تکشون رو عملی کنم . 


+ روز بدی که نه ، روز شخصی خیلی بدی داشتم . 

+ خدا تحقیر کنندگان را دوست ندارد . 

+ خدا مشاوره بده های بی جیره و مواجب را زیاد دوست دارد . 

+ من از حالا یک مگهان کلیری دیگرم . درد داشت این تغییر ولی ارزشش رو داشت

+ من انرژی جواب دادن به کامنت ها رو ندارم ، پس اگه دوس دارین حتما جواب بدم ، کامنت نگذارید . 

+ از کامنت های بیا منو بخون خصوصی خیلی شاکی میشم. تو وبلاگ فلانی دیدیم بودی ، تو برای دیگران هر روز کامنت می ذاری و این قبیل ها مو به تنم راست می کنه .

نظرات 13 + ارسال نظر
چوپان 1394/04/14 ساعت 14:41

من کوتاه میام!
بااااااااا اینکه میخواستم در کامنت بعدی بگم:

شما تشریف بیار!
ببینم میخوای چکار کنی مثلا؟

.
چون گفتی کوتاه بیا دیگه ایتی که گفتمو نمیگم :D خب؟

وااای :)))

دیوانه!!! گفتی بالاخره دیگه ...
راستی چیزه ... کجا تشریف بیاره :| ¿ آیکون آب دهن قورت دادن

چوپان 1394/04/14 ساعت 14:22

به کسی ربطی داره با دوستم شوخی لوس غیرلوس و هرررررر نوع شوخی ای بکنم؟
نه!
ربط داره؟
نهههههههه
میخوام بدونم ربط داره؟:|

:| چوپان مرگ من جو نده دعوا تو بلاگم راه ننداز ...
تو رشتی هولدنم که دیگه معرفی نمی خواد :|

+ دعوای بدی در پیشه مگه یکی تون بزرگی کنه و کوتاه بیاد . ترجیح میدم اون نفر تو باشی...هوم ؟

خدا با ماست
و
این یعنی عشق /
سبز به عشق ِ او

قلب :)

فاطمه* 1394/04/14 ساعت 09:36

شراره 1394/04/14 ساعت 08:59

مگی!
مگهان خانم؟
مگ مگ سپیده مشهدی؟
اوووه چقدر برند داره ه ه ه!!!
الان بهتری جان جانان؟
من اسم تغییرات رو میذارم دگردیسی و میدونم ک درد داره ولی ارزش هم داره!
این خاصیت آدمیزاده
بقول عمو آدمی ک تغییر نکند آدم نیست!

ما هم مگهان را خیلی خیلی دوست داریم، خدا برایمان حفظش کند

حوصله نداره باهاش شوخی لوس نکنید، میام ها! :|

شوخی غیر لوس هم نمی طلبه حالم...

چوپان 1394/04/14 ساعت 03:32

از حالا با یک مینی لولو طرفید!
که ساغوزای مانستان پاچه گیره
شیمی جانه هوای بدرید
.
بچه ها اصن نترسید.چوپان اینجاست .مراقبتونم که این گرگ درنده ی زشت گازتون نگیره
بیاید فرزندانم
بیاید

آویشن 1394/04/14 ساعت 01:48

تو یه دونه ای دختر.باور کن

من مگهان را خیلی دوست دارم

سپیده مشهدی 1394/04/14 ساعت 01:05

گرمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سوزنت چرا گیر کرده:|

شادی 1394/04/14 ساعت 00:46

ما هم مگهان رو دوست و دوست تر می داریم.

Bluish 1394/04/14 ساعت 00:45

خدا مگهان‌ها را دوست‌تر می‌دارد.
بی هپی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد