مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من به بابام گفتم بی فکر!


باعث شدی تو دلم به بابام توهین کنم ، تو دلم سرش داد بکشم . 

تو باعث شدی ... 

نمی بخشمت ... 

خودتو نبخش ... 


+ من هرگز تو دلمم به پدرم توهین نکرده بودم . هرگز ...

+ یادم باشه که هرچقدرم عاشق بچه بودم ، اگه روزی متاهل شدم ، بیش از یک بچه به دنیا اضافه نکنم . ساپورت کردن چند بچه تو این دنیا واقعا سخته ... 

+ بارها مادرم سعی کرده خونواده ی پدرمو خوب جلوه بده ، اما هرگز موفق نبوده ! راستی هیچ زنی رو به اندازه ی مادرم با گذشت دربرابر خانواده ی همسر ندیدم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
عارفه 1394/04/16 ساعت 16:22

چه حس مشترکی.

...

واقعا ؟! :( من پشیمونم ...

مرد حافظه 1394/04/14 ساعت 02:03

دروووووووود سوزنم گیر کرده دی
ابراز هم دلی و دردی. امروز(یعنی دیروز) سر قضیه مالی قاط زدم و به پدر و مادرم گفتم اگه شما فلان فلان الان وضع من این نبود...
هنوز عذاب وجدان دارم و دعا در حق پدر و مادر و گذشت زمان به نظرم مفیده. دعا رو خواستی تست کن وجدان منو که اروم میکنه(من هنوز دعا نکردم دی. گذاشتم بعده نماز و احتمالا صحیفه سجادیه..)

هعی...من هیچ دادی سرشون نزدم.
فقط تو دلم ازشون دلخورم...ممنونم علی آقا

سپیده مشهدی 1394/04/14 ساعت 00:42

گرمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شراره 1394/04/13 ساعت 21:20

نبینم حرصت بگیره دخدرک خوشرنگ آبی و صورتی
Viva Meghan family
Hip hip hooorrrraaaaayyyyyy

مادر من هم خیلی گذشت کرده فقط برای بابا و از بدی اون خانواده گذشته ولی هنوزم دل ما چرکینه ...
بچه یکییش هم زیاده من از بچه خوشم نمیاد

بچه آرامشه ... و برکت

نبینم مگی جانم ناراحت باشه
بگذر...

فرح 1394/04/13 ساعت 18:55

مادر من مثل پتک میکوبید روسرما بدی های خانواده بابامو بعدم میگفت بهشون بی احترامی نکنید!!!!چه مادر بزرگواری ......

نمونه ی مادر عزیزتون رو در نزدیکان داریم ما هم:)
مامان من بدی هاشون رو نمیگه. جاش مادربزرگی دارم که ریز به ریز بدی های خانواده پدرمو ذکر میکنه از 50سال پیش تا الان... !!! و بعد میگه احترام بذارید.

فاطمه* 1394/04/13 ساعت 18:39

مگهان عزیزم
انسان جایزالخطاست.
سایه مادرت مستدام ایشالا

خزنده 1394/04/13 ساعت 18:18

:بچه ها کارشونه گند زدن پشت پرده و روی صحنه. بابا مامانا هم میبخشن. عذرخواهی کن. مادر هم که شدی ببخش
"افلاطون"

مامان باباها کاری میکنن که من تو دلم بهشون بد و بیراه میگم خزنده. منم که باید ببخشم الان!!!

سیمای 1394/04/13 ساعت 17:50

خوشحال باش که فقط تو دلت بوده عزیزم
مگ مامان منم اینچنین مظلومه خیلی وقتا حرصم درمیاد

... می ترسم یه جایی از دلم بیرون بیاد .

مامان من مظلوم نیست اصلا ... ولی معتقده بی فرهنگ ها دست خودشون نیست پس باید باهاشون کنار بیایم و اونا تو خونه ی ما بزرگ نشدن .

شراره 1394/04/13 ساعت 17:23

Viva mommy!

نمی خوام! این نامردیه که طرفداری اونا رو می کنه که همیشه بهش بدی کردن:(

Viva از واژه های مورد علاقمه راستی!

عجب!
غصه نخور دوست من، پدرها بزرگوارتر از این حرفها هستند. حالا که توی دلت بوده شک نکن اگر خدای نکرده به زبون هم میاوردی می بخشید و غمی نبود!

... واقعا فقط توی دلم بود و هرگز به زبون نیاوردم و نمیارم .
ولی همینقدرم که تو دلم از بابام کینه به دل گرفتم به نظرم ظلم کردم بهش... :(

محمد 1394/04/13 ساعت 16:49 http://www.download-book.ir/

سلام
خوب متوجه نشدم منظورتون از این مطلب چیه

سلام
ایرادی نداره :|

+ من فقط کتاب کاغذی دوست دارم . با توجه به آدرس سایتتون گفتم توضیح بدم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد